Een lage weerstand schijnt juist goed te zijn voor het ingenestelde vruchtje. De vorige 2 rondes ook ziek geweest en bleek toen zwanger. Nu heeft dl ons weer aangestoken en voel ik me vandaag echt belabberd hopelijk heeft het toch een voordeel!
Serieus? Ik heb deze x voor het eerst granaatappelsap gedronken en werd 8/9 dpo ongesteld. Nog nooit gehad. @alle positieve testers: gefeliciteerd!!
Ja hier las ik het: https://www.optimalegezondheid.com/menstruatie-uitstellen-vervroegen/ Even een stukje naar beneden scrollen. Geen idee of het betrouwbaar en waar is hoor...maar toch probeer ik eens een ronde zonder
Zo dames even lang dagje werken en ik mis een hoop. @Helena sterkte xx @Nog anoniem balen zeg @Springboon hoop dat je snel een knaller heb Ik heb vanmiddag kruidvat testen gehaald. Om mijn god heb zo’n testdrang vreselijk. Zo maar wat afleiding zoeken. Hoeveel dpo moet je minimaal zijn wel je op test met middag/avondurine duidelijk iets zien??
Ja dat is waar. Ik had bij vorige zwangerschap bij 3w+4 (12dpo)(teruggerekend vanaf eerste echo toen was ik 6w+1) zwanger op clearblue 1-2 weken, die van action waren toen nog tuurstreep en van kruidvat was wel duidelijk (geen foto’s meer) voor vriendlief niet daaromtpen op fiets gestapt en de digitale gehaald, die toen wel met middag urine gedaan en toen geloofd hij het pas. Vandaar dat ik vanmiddag kruidvat test heb gehaald. Ga hem morgen of maandagochtend doen. Mocht hij positief zijn hoef ik ook niet met ontlasting in te leveren maandagochtend bij de huisarts. Wel erheen maar dan voor een verwijsbrief voor ziekenhuis. Sorry voor me positive gedachten( ik ben er echt niet zeker van of het raak is) Ben gewoon super vrolijk (geen idee waardoor)
Ik voel me echt rot dames, als dit een zwangerschapssymptoom zou zijn zou ik zeggen dat ik misschien een 3ling baar. Ik ben kotsmisselijk, als ik aan eten denk krijg ik al braakneigingen, ik heb het super koud terwijl de verwarming de hele dag aan staat en een rommelende buik (maar geen diaree). Vandaag pas 9dpo tenzij ik een vroege eisprong heb gehad, geen idee. Herinner me van de eerste zwangerschap dat ik pas rond 6 weken deze symptomen kreeg dus kan echt niet zwanger zijn nu. Denk dat ik gewoon ziek ben? Dochterlief gaat nu goed mee. Mannetje ook, alleen ik.. Mijn hoofd staat op ontploffen en ben zoooo moe!
@Miesje25 ik duim voor je dat je morgen een positieve test zult hebben. Rond hoelaat ga je testen denk je?
Mischien toch een testje doen? Als je kwaaltjes van een zwangerschap komen zou je in principe al een streepje moeten zien
@LolaBloem bij mijn vorige zwangerschap heb ik niks gehad, eerlijk geen 1x misselijk, geen maagzuur, geen hoofdpijn. Oja 1 ding kon niet meer goed naar de wc, daarvoor soms 2x per dag. Bij 7 maanden begon ik last te krijgen van hele erge harde buiken. Terwijl ik vriendin heb die de eerste 3 maanden niet kon werken door alles.
Tnx! Hoop ik voor ons allemaal! Ik heb weer een mk achter de rug en neem de symptomen daarom niet serieus. Kan echt van alles zijn en alle kanten op. Maar ik voel wel vanalles: een paar dagen menstruatieklachten gehad, steken hier en daar, lage rugpijn, volle borsten, opgeblazen gevoel en nu ziek/moe...