NOD-lijst 11 t/m 17 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Feem, 12 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna23

anna23 Lid

25 jun 2014
    62
    39
    18
    Dankje voor je lieve woorden! Zo fijn om het toch even kwijt te kunnen, we gaan zien welke kant het op gaat. Had idd al gelezen dat het ook gewoon zomaar kan gebeuren.
    Het gekke is ook, na mijn bevalling heb ik geen anticonceptie gebruikt en was mijn cyclus altijd gelijk. Sinds we er weer voor gaan schommelt het tussen 27-33 dagen. Aaaaarg dat vrouwenlijf soms!

2. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja mijn cyclus is ook helemaal in de war. Ik had het voor mijn eerste kindje ook. Gestopt met de pil, cyclus was redelijk... 29-33 dagen.. en toen we ervoor wilde gaan had ik ineens mijn eisprong op dag 28..... Ineens superlange cyclici..... :( Ik heb het nu ook weer.. eisprong op dag 23... pfffff

3. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Paracetamol mag gewoon. Alleen de coffeine weet ik niet zeker.
    Heb je geen gewone pcm liggen?

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @mokka88 .. enkel paracetamol (zonder codeïine) mag je hebben.. maar okk maar max 4x daags..

5. anna23

anna23 Lid

25 jun 2014
    62
    39
    18
    @ingii89
    Oh echt vervelend he! Maargoed als er een positieve test van komt is alles prima hihi

6. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Ik had vanmorgen echt het gevoel dat ik moest testen! En ik heb er met moeite aan toe gegeven... Ik zag vrijwel meteen een 2e streepje. Vorige keer met 11 dpo een megatuurstreep en nu met 10 dpo een duidelijke streep! Ik kon het niet geloven en heb een 2e test overheen gedaan, maar de streep staat er echt!

Nu hoop ik heel hard dat het dit keer wel goed gaat! Na 2 mk's ga ik nog niet roepen dat ik zwanger ben.. Vind het eerder eng dan leuk op het moment. Maar ook erg dankbaar dat het weer raak mocht zijn!

Bijgevoegde bestanden:

Envy91, Muisjemuis, Dio1985 en 9 anderen vinden dit leuk.
  7. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @syl33 ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd!

Hopelijk hebben de witte testers te vroeg getest. Geen bloed geeft moed ;) ik denk aan jullie en zal heel hard voor jullie duimen meiden!

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Manana gefeliciteerd!! heerlijkndie bevestiging! hopelijk kun je er toch een beetje van genieten

Manana vindt dit leuk.
  9. TantePerenboom

TantePerenboom Bekend lid

13 sep 2017
    955
    777
    93
    Vrouw
    Oh @Manana wat fijn!!! Ik duim heel hard voor een mooie plakker :thumup:

Manana vindt dit leuk.
  10. JesB

JesB Lid

6 dec 2017
    52
    25
    18
    Vrouw
    Nou, hier gaan we voor de volgende ronde in. Net ongesteld geworden en niet zo’n beetje ook.
    Zou ook te mooi zijn geweest.. helaas.

11. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Super!!! En laten we positief blijven en hopen dat het goed blijft gaan!
    Kom je ook mee kletsen in zwangerschap club?

Manana vindt dit leuk.
  12. mokka88

mokka88 Fanatiek lid

2 jun 2017
    1.014
    549
    113
    Balen zeg!!!
    Hopelijk volgden ronde! Duim voor je

13. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Ja heel duidelijk! Ik herken je gevoel. Heb in juni ook een mk gehad, gelukkig dan wel met 5 weken maar toch heel erg verdrietig . Met hoeveel weken is het misgegaan?

Ik duim ook voor jou voor een plakker!! Dat

14. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Beide keren tussen de 5 en 6 weken.

Ik hoop dat iedereen hier binnenkort mooi roze test van een plakker! Ik gun het iedereen hier. Zijn een boel meiden hier die ook een mk achter de rug hebben. Ik denk aan jullie en duimen heel hard voor een plakker voor ons allemaal!!

15. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik kwam uit de nachtdienst ;)

16. Nyma

Nyma Bekend lid

14 nov 2017
    573
    301
    63
    Vrouw
    @TantePerenboom, ik had nog niet eerder een positieve ovulatietest gehad, dus was wel blij dat hij eindelijk positief was, maar zo lang is ook wel weer een beetje overdreven :rolleyes:
    Ik temperatuur (nog) niet, misschien ga ik daar in een later stadium mee beginnen. Heb nu het testen maar gestopt.

@Helena86, wat verdrietig.. Heel veel sterkte toegewenst!

Hier wel wat kleine kwaaltjes, wat krampen, heeeel klein beetje bruinverlies, me soms niet helemaal lekker voelen.
    Er breekt een spannende week aan.. Hopelijk snel duidelijke streepjes en een mooie roze lijst! En voor degenen die nu ongesteld zijn geworden, hopelijk de volgende ronde meer geluk! :thumup:

TantePerenboom en Manana vinden dit leuk.
  17. Nog anoniem

Ik begrijp je gevoel helemaal, of het nu ronde 1 is of ronde 10, een negatieve test is altijd een teleurstelling. Vooral als je gevoel zegt/denkt dat je zwanger bent. Soms begrijp je je eigen lichaam niet meer en kun je er zelfs boos op worden. Je hart luchten mag altijd. Hopelijk ben je gewoon nog te vroeg. Dikke knuffel

18. Nog anoniem

Wat onzeker zo meid. Bloedverlies zonder buikkrampen kan nog de goede kant op gaan. Maar als je streepje niet oploopt ben ik er ook bang voor. Dikke knuffel

19. Nog anoniem

Wow mooie streep voor 10 dpo, gefeliciteerd!!! Hopelijk gaat hij mooi oplopen

Manana vindt dit leuk.
  20. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @Springboon oh hopelijk loopt het goed af. Ik duim voor je! Knuf

Tnx! Hoop ik ook! Ik zal eerst kijken hoe de testen oplopen. Durf het nog niet aan. Ik hoop dat ik me binnenkort bij jullie club kan voegen :)

Balen :( dikke knuf! Hopelijk is het de volgende ronde raak!

Deel Deze Pagina