Dankje voor je lieve woorden! Zo fijn om het toch even kwijt te kunnen, we gaan zien welke kant het op gaat. Had idd al gelezen dat het ook gewoon zomaar kan gebeuren. Het gekke is ook, na mijn bevalling heb ik geen anticonceptie gebruikt en was mijn cyclus altijd gelijk. Sinds we er weer voor gaan schommelt het tussen 27-33 dagen. Aaaaarg dat vrouwenlijf soms!
Ja mijn cyclus is ook helemaal in de war. Ik had het voor mijn eerste kindje ook. Gestopt met de pil, cyclus was redelijk... 29-33 dagen.. en toen we ervoor wilde gaan had ik ineens mijn eisprong op dag 28..... Ineens superlange cyclici..... Ik heb het nu ook weer.. eisprong op dag 23... pfffff
Ik had vanmorgen echt het gevoel dat ik moest testen! En ik heb er met moeite aan toe gegeven... Ik zag vrijwel meteen een 2e streepje. Vorige keer met 11 dpo een megatuurstreep en nu met 10 dpo een duidelijke streep! Ik kon het niet geloven en heb een 2e test overheen gedaan, maar de streep staat er echt! Nu hoop ik heel hard dat het dit keer wel goed gaat! Na 2 mk's ga ik nog niet roepen dat ik zwanger ben.. Vind het eerder eng dan leuk op het moment. Maar ook erg dankbaar dat het weer raak mocht zijn!
@syl33 ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk hebben de witte testers te vroeg getest. Geen bloed geeft moed ik denk aan jullie en zal heel hard voor jullie duimen meiden!
Nou, hier gaan we voor de volgende ronde in. Net ongesteld geworden en niet zo’n beetje ook. Zou ook te mooi zijn geweest.. helaas.
Super!!! En laten we positief blijven en hopen dat het goed blijft gaan! Kom je ook mee kletsen in zwangerschap club?
Ja heel duidelijk! Ik herken je gevoel. Heb in juni ook een mk gehad, gelukkig dan wel met 5 weken maar toch heel erg verdrietig . Met hoeveel weken is het misgegaan? Ik duim ook voor jou voor een plakker!! Dat
Beide keren tussen de 5 en 6 weken. Ik hoop dat iedereen hier binnenkort mooi roze test van een plakker! Ik gun het iedereen hier. Zijn een boel meiden hier die ook een mk achter de rug hebben. Ik denk aan jullie en duimen heel hard voor een plakker voor ons allemaal!!
@TantePerenboom, ik had nog niet eerder een positieve ovulatietest gehad, dus was wel blij dat hij eindelijk positief was, maar zo lang is ook wel weer een beetje overdreven Ik temperatuur (nog) niet, misschien ga ik daar in een later stadium mee beginnen. Heb nu het testen maar gestopt. @Helena86, wat verdrietig.. Heel veel sterkte toegewenst! Hier wel wat kleine kwaaltjes, wat krampen, heeeel klein beetje bruinverlies, me soms niet helemaal lekker voelen. Er breekt een spannende week aan.. Hopelijk snel duidelijke streepjes en een mooie roze lijst! En voor degenen die nu ongesteld zijn geworden, hopelijk de volgende ronde meer geluk!
Ik begrijp je gevoel helemaal, of het nu ronde 1 is of ronde 10, een negatieve test is altijd een teleurstelling. Vooral als je gevoel zegt/denkt dat je zwanger bent. Soms begrijp je je eigen lichaam niet meer en kun je er zelfs boos op worden. Je hart luchten mag altijd. Hopelijk ben je gewoon nog te vroeg. Dikke knuffel
Wat onzeker zo meid. Bloedverlies zonder buikkrampen kan nog de goede kant op gaan. Maar als je streepje niet oploopt ben ik er ook bang voor. Dikke knuffel
@Springboon oh hopelijk loopt het goed af. Ik duim voor je! Knuf Tnx! Hoop ik ook! Ik zal eerst kijken hoe de testen oplopen. Durf het nog niet aan. Ik hoop dat ik me binnenkort bij jullie club kan voegen Balen dikke knuf! Hopelijk is het de volgende ronde raak!