@LolaBloem voor jou jof even 2 spannende dagen.. @Eendje86 duimen gaan draaien.. @REST.. zijn er nog meer testers deze week??
Dankje. Ik probeer er ook echt van te genieten, maar die onzekerheid en angst blijft gewoon... Ik merk juist dat ik mezelf zoveel mogelijk bezig hou, om er minder mee bezig te zijn. Het is ook nog erg pril. Zit niks anders op dan afwachten en hopen dat het dit keer wel goed gaat. Spannend! Ik ga duimen op 2 mooie strepen
@Springboon wauw wat een goed nieuws ! Van harte proficiat ! @Manana ze lopen zeker mooi op ! @iedereen jullie spammen hier zoveel in 4 uur tijd dat ik het niet meer bij kan houden haha. De lijntjes lijken op de foto grijs maar zijn dezelfde kleur als de controle streep. Morgen maar weer testen !
Spannend!! Ik heb trouwens s morgens en soms ook s avonds een trekkerig gevoel aan de zijkant onderin mijn buik, net boven mn lies aan beide kanten. Na een poosje trekt het weer weg. Herkenbaar?
@Manana de oploop ziet er goed uit! Maar ik snap je heel goed...die onzekerheid raak je niet zomaar kwijt. Ik zou een volgende zwangerschap ook héél spannend vinden. Ik duim voor een mooie plakbaby voorje @Eendje86 dat zou idd wel een erg lange lf zijn ineens! Wil je (als het nodig is) de volgende ronde wel weer ovulatietesten gebruiken? Of bevalt het wel goed zonder? Ik heb een voorgevoel dat wij in dezelfde ronde zwanger raken...weet ook niet waarom @Muisjemeisje ik ben zo benieuwd naar je test morgen! Ik hoop héél erg op nog flink wat roze in deze lijst! Vandaag heeft mijn menstruatie nog niet echt doorgezet..alleen wat bloedverlies bij afvegen. Maar vanavond voor het eerst wat in mijn maandverband. Dus ik ga er vanuit dat het nu echt gaat doorzetten. Ik heb in ieder geval al tarwekiemolie besteld voor de volgende ronde Ik wil hier ook wel blijven meeschrijven hoor! Misschien dat ik me ook nog wel aanmeld bij het volgende nod-lijstje (zag dat daar ook al een aantal van hier zitten)..omdat je daar een beetje gelijk mee loopt. Maar ik vind dit een leuk groepje met lieve meiden, dus ik vind het wel leuk om hier ook samen verder te schrijven! Dan hoef je ook niet elke keer je verhaal te doen ofzo...wel fijn
Jeetje wat is er weer heerlijk gekletst! @Springboon wat spannend! Gelukkig kun je in dit jaar nog terecht. @Manana je testen lopen keurig op! Super! Gefeliciteerd! Dat geeft wel een geruststellend gevoel toch? Hier gister heel de dag in een roes geleeft, wat zijn we blij. En hij loopt ook nog keurig op!
Wow anna super mooie oploop!!! Gefeliciteerd!! Heb ff vlug over alle berichten gelezen, gefeliciteerd voor de meiden op roze echt super! Knuffel voor de.meiden op rood. Mijn menstruatie is nu weer over, ik heb me na even twijfelen toch aangemeld bij een volgend nod groepje. Lees wel mee maar wil zelf niet te actief bezig zijn deze ronde was mijn voornemen. Tot nu toe ook nog steeds van plan om de ovutestjes te laten liggen deze keer. Ik blijf jullie zowiezo nog ff volgen. Hoop dat er nog meer op roze mogen
@TantePerenboom wat grappig want dat heb Ik ook al eens gedacht!! Ik ga wel weer testen. Om te weten wanneer mn eisprong precies was en om te weten of we goed gemikt hebben haha @Lisa280887 oké Ja ik ook zouzoiets Denk ik... Als ik volgens mn nieuwe bereking reken vandaag ook 11 dpo. @anna23 mooie test meid!
@Eendje86 dan lopen we gelijk op! Ja vind dat gevoel zo gek! Ergens denk ik: ‘ik weet het gewoon, het is gelukt’. En aan de andere kant weet ik ook dat je lijf gekke streken kan uithalen! Vanmiddag testjes halen en morgenochtend of vrijdagochtend een nieuwe poging!
Irritant is dat he! Ik ga vrijdag pas weer testen. Gelukkig genoeg afleiding door dochter en werk ( ben ook juf)
Goedemorgen! Mijn test is mooi opgelopen. Ga vandaag een afspraak plannen bij de vk. Vind t rete spannend allemaal maar heb er iets meer vertrouwen in! Hopelijk komen meer meiden op roze ! Kan iemand mij op roze zetten?
Wauw wat een mooie testen allemaal! Gefeliciteerd dames! Hier helaas de temperatuur gedaald, verwacht vandaag of morgen op rood te mogen. Toch geen wonder gebeurt