bel morgen met vk voor advies en anders laat ik me doorverwijzen naar de gyn. ik weet het even niet meer... weet enkel dat ik zelf geen enkele verwachting meer heb.. hoop zelf gauw meer te weten...
@Springboon hebben ze gedacht aan een bbz? Natuurlijk vreselijk, maar het komt voor... Heb je verder ergens last van? Wat naar zeg die onzekerheid...Je kunt gewoon niets anders dan afwachten! @LolaBloem gefeliciteerd! Dan had je toch een laat ei of niet?
Mee eens idd Zou gewoon eens een test doen! Als je zwanger bent moet die nu inmiddels knallen! Bijv die van CB die de weken aan geeft ...
@Springboon jeetje wat heftig zeg die spanning! ik hoop zo op een mooie uitkomst! Hele dikke knuffel!
Ik heb echt geen flauw idee.. Ik denk eerder dat het aan de action testen ligt. Want heb daarna nog eens daarmee getest en dat was gewoon weer een tuurstreep terwijl de kruidvat knalt. Gek he?
@Springboon wat spannend zeg. Ik snap dat je jezelf wilt beschermen door geen verwachting meer te hebben. Mijn duimen rollen al. Ben erg benieuwd wat de vk gaat zeggen en natuurlijk wat eruit komt. Het duurt nog een week voor de echo. Het klinkt lang, maar voor je het weet is het zover. De feestdagen brengen meestal wat afleiding. Ik kan pas 11 januari, dan ben ik 8 weken. Ze doet het liefst de eerste echo met 8 weken... spannend is het zeker. Ik ben veel leuke dingen aan het doen met mijn dochter en mijn man ennio zijn samen 1.5 week vrij. Dat vind ik erg fijn voor de afleiding. @LolaBloem ik vind het zo leuk voor je!!! Ben benieuwd hoe je man reageerde
]@Eendje86 ja daar heb ik zelf ook wel aan gedacht.. maar dan moet je toch krampen hebben? het is iig gek dat het lichaam aangeeft dat er iets zit.. maar bloed en een negatest van niet.. heb voldoende afleiding (2 zieke kinderen) en mezelf momenteel.. was eigenwijs en had geen zetpil genomen.. nou merkte gelijk weer verschil (weer spugen).. heb slecht geslapen.. en hou mezelf continu voor dat ik me alles verbeeld.. dat het een unicum zou zijn als het wel zo is.. wordt zo terug gebeld door de vk..
@Regenboog01 ik snap iedereen wel hoor.. want het is allemaal heel verwarrend enz. maar ik heb het bij de vk gelegd.. en wacht nu af wat zij zeggen..
@Springboon wanneer belt de vk terug? Ik blijf duimen voor je.. @Regenboog01 dankje, het is zo een onverwachtse verassing. Ik had de hoop al op gegeven toen ik ziek werd. En dachr zelfs dat we te laat waren voor de eisprong. Ik geloof nu nog steeds niet dat ik zwanger ben. Heel gek. Ik denk elke keer: die testen zullen het vast mis hebben. Vreselijk dit gevoel!! Bleghh vind jammer dat ik het niet geloof.
@Regenboog01 en hoe het gister was gegaan, nou ik had dus een foto van ons dochter bewerkt met daarop: hoi papa in augustus word ik grote zus! Hij las het volgens mij 2keer achter elkaar en zei: meen je dit? Zijn we straks met z'n 4? Etc etc haha.
vk adviseerd om te wachten tot de 29e. dan is er meer duidelijkheid hoe en wat. geen krampen en geen bloed voor nu 8 dagen was enkel gunstig. ze zei dat mijn lichaam al eerder weinig HCG aanmaakte en raar deed in 2009 (ja bij mijn middelste). is nog een week afzien maar dan wel duidelijkheid.. ze gaf weinig om de bloeduitslag en volgt hierin haar gevoel (was ineens halverwege gesprek emotioneel). ze zei dat ik afleiding moest zoeken en de 29e zullen we meer te weten komen.. wonderen zijn de wereld niet uit zei ze.. maar ze begreep wel mijn onzekerheid.. ben wel meer gerustgesteld.. en dan nog maar een week wachten en hopelijk meer te zien (wel of niet, en meer duidelijkheid)..
Haha super leuk! Origineel ook, leuk zo ongeloofwaardige reactie he? Heerlijk vind ik dat! Ik heb het mijn schoonouders en mijn moeder al wel verteld. Mijn schoonmoeder past 2 keer in de week op, dus eerlijk gezegd vond ik het vooral praktisch dat zij het wist. Ze keek me ook vol ongeloof aan en kreeg weer tranen in de ogen. Mijn man gaf me meteen een dikke zoen haha! Mijn moeder was ook heel blij, mijn vader vertelt heel snel dingen (perongeluk) door, dus die heb ik bewust nogniets verteld. Verder weet niemand het nog en dat houd ik graag nog even zo. @Springboon al een reactie gehad? De duimen rollen nog hoor
@Springboon mee waten tegelijkertijd aan het typen! Fijn dat je wel wat meer gerustgesteld bent. Ik begrijp ook wel dat ze even willen afwachten. Wat Kun je nu zien met dit termijn? Niet zoveel... dus ze kunnen dan ook nog niet veel zeggen of dingen uitsluiten. Het is wel vervelend dat je nog een week moet wachten, maar er is ook niet echt een andere mogelijkheid denk ik. Even een vaag tussendoor trouwens. Gisteravond had ik onwijs pijn in mijn onderbuik. Ik denk deels darmen en deels baarmoeder. Echt als menstruatiekramp voelde het alleen dan wat heftiger. Nu is het weer helemaal weg, maar gisteravond lag ik wel een beetje krom van de pijn. Ook met steken in mijn linkerlies. Herkenbaar voor iemand? Heb dit nog nooit gehad. Nu voel ik alleen nog wat zeurderige pijn onderin, verder niet.
Wat verdrietig @Brondy, ik hoop op een heel mooi 2018 voor jullie! Lastig @Assi! Mijn contract is toen ook niet verlengd ivm zwangerschap (niet officieel natuurlijk ) Maar heb er zeker geen spijt van dat ik toch zwanger ben geworden. Terugkijken s natuurlijk altijd makkelijker dan als je er nog voor staat, dus goed dat je even de tijd neemt! @LolaBloem, wat een verrassing! Gefeliciteerd!!
Ja Heb je me hier nou helemaal gemist, haha Ik heb vorige week heel vroeg (9dpo) positief getest. Testen liepen mooi op, dus de banner mocht nu komen
Nee ik heb je denk ik niet gemist maar komt omdat ik overal iedereen zie zwanger worden ik hou het niet meer bij hahaha! Gefeliciteerd!!!
Hier even een update van mij ( ik lees nog steeds op de achtergrond mee) Gisteren en vanochtend had ik wat bloedverlies en daarnaast buikpijn. Daarom is er vandaag voor de zekerheid een echo gemaakt. Het hartje klopt ❤️ Verder was er een uitstulping te zien mogelijk een hematoom deze veroorzaakt de pijnklachten en het bloeden.