Lieve @Springboon, ook ik kom speciaal voor jou om te kijken hoe het afloopt. Zal voor je duimen morgen! Xxx
@Springboon de duimen rollen hoor!! Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. @andere dames, wat lief dat jullie aan springboon denken en haar even succes komen wensen. Echt heel lief! Hoe gaat het met jullie? Last van kwaaltjes? Wanneer de echo’s? @LolaBloem dezelfde kwaaltjes dus. Fijn om te weten dat jij die krampjes ook had en dat het dus niets hoeft te betekenen. Ik heb 11 januari de echo. Nog een kleine 2 weken geduld.
ben zooo zenuwachtig.. vanaf 5.00 wakker (moest eruit om te plassen) en vanaf die tijd woelen en misselijk.. ppff.. nog 3 uurtjes lief dat jullie willen duimen.. ik laat het vaniddag zo snel.mogelijk weten
Alles goed hier hoor. We hebben er goed over gepraat en een 3e kindje gaat er hier niet meer komen helaas. Voor mij erg moeilijk maar ik moet me erbij neerleggen. Deze maand wel nog even spannend want rond de vruchtbare dagen onveilig gedaan maar ik ga er niet vanuit hoor. Hoe gaat het met jou zwangerschap? Schiet al lekker op! Bijna 7 weken!
@wafelijzer jammer dat dit het besluit is en ik snap dat het even tijd nodig heeft om te verwerken. Ik hoop dat dat je snel gaat lukken. Ik wens je veel succes!! @LolaBloem en @syl33 ik heb 11 januari de echo. We zitten dus echt dicht bij elkaar. Zijn jullie ook zo nieuwsgierig? En hoe voel jij je syl? @mokka88 hoe gaat het met jou? @Eendje86 heel veel succes met de nieuwe ronde! Ik hoop dat je ook snel op roze mag.
Spannend ..heel mischien is het raak? Wat zou je vriend daarvan zeggen? Zou hij dan wel blij zijn? Hier gaat het goed ! Voel me goed! Volgende week echo ! Als die goed is ben ik wat meer gerust..
Hier gaat het goed ! Volgende week echo dus als die goed is ben ik wat meer gerust ! Hoe voel jij je ?
Ja echt mega spannend voor het moment weer wat te zien op het scherm bij de vk. Ik voel me sinds een week heel moe en misselijk. Maar mag niet klagen he. En met jou?
Wat ontzettend jammer wat is de reden dat je hcg moet prikken? Sterkte, hoe voel je je? Al kan ik dat waarschijnlijk al raden.. en hoe reageerde vl?
@mokka88 spannend!! Ga voor je duimen. Laat je weten hoe het was? @syl33 herkenbaar! Ik heb 1 keer een miskraam gehad in 2015 en daarna een gezonde dochter gekregen. Ik merk dat ik die eerste echo nu ook weer spannend vindt. Zal het goed zijn? Ik denk dat ik dan wat meer kan genieten! Die onzekerheid, blegh! Ik ben misselijk, 2 keer gespuug tot nu toe dus valt mee. En echt heel moe! Kan de hele dag wel slapen. Ik heb heel andere dingen dan bij mijn dochter behalve last van mijn darmen. Dat vind ik zo bijzonder!