NOD-lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (8) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Luckynumber4 -4e kindje - ronde 1 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 Eva11 - 2e kindje - ronde 3 13 maart (4) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Juf1987 - 2e kindje - ronde 3 na vmk (IUI gehad 27/2) TanteLien - 2e kindje - ronde 1 14 maart (2) SunnyShines - 1e kindje - ronde 9 - 3e ronde Clomid mxm - 1e kindje - 1e ronde 15 maart (3) Samirsvrouwtje- 2e kindje- 1e ronde Juffie1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz met operatie Ilona0 - 35 jaar - 2e kindje - 1e ronde 16 maart (4) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 17 maart (3) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Snuitje84 - ? Kindje - 2e ronde clomid Aapje30 - 2e kindje - 1e ronde 18 maart (3) Katsje -34 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 2 bbz, ronde 7 mk) Suir - 2e kindje - ronde 3 SHN - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 bbz) Totaal: 27 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nou dat weet ik niet meer. Kan het antwoord je helaas niet geven. Maar had vorige maand op 10dpo positieve testen. Ik werd al snel erna ongesteld. Het is gewoon zo dat 50% toch weer afbreekt.. vandaar wacht ik nu netjes af. Maar dat moet iedereen helemaal zelf weten natuurlijk!
Hm, dat is een lastige. Als ik logisch nadenk, denk ik niet dat het veel verschil maakt of je voor of na NOD een positieve test hebt. Voor NOD heb je dan gewoon al veel HCG in je urine en betekent het dus dat er een innesteling heeft plaatsgevonden. Ook na NOD krijgen mensen wel een miskraam, dus ik denk dat het niet echt uitmaakt in die zin. Maar ik heb er natuurlijk ook geen verstand van, haha! Het lijkt me eerder dat een innesteling misschien mislukt en dat er dus bij voorbaat al geen HCG wordt aangemaakt.
@Snuky wat een poos zijn jullie al bezig zeg, hopelijk is het geluk jullie ook gauw goed gezind! Hier vandaag (9dpo ) getest, negatief. Vlak daarna voel ik ineens wat lopen, krijg ik flinke menstruatiekrampen en ik denk shit,mijn menstruatie. Maar nee, het was een hele zooi waterige afscheiding. Nu nog steeds krampen, ben echt bang dat mijn menstruatie gaat beginnen. Zou wel erg vroeg zijn. Maar goed, zolang er geen bloed is, hou ik nog een beetje hoop.
Kan nog alle kanten op!! Spannend!! Ik duim! Zelf ook test gedaan en af en toe d8 ik in de verte een tuurtje te zien maar k heb m snel weggegooid anders blijf ik de hele dag turen hahaha
Ik heb me gister echt raar gevoeld, misselijk en licht in mn hoofd. Heel intens gedroomd dat ik zwanger was en vanochtend is alles weer normaal
@Snuky Wat zijn jullie al lang bezig, seg! Duimen maar dat het nu eens snel raak zal zijn! @kikker1 Bij mij was het zeer intens dromen (waaronder een aantal keer echt levensecht dat ik zwanger was) vorige keer een teken dat ik echt zwanger was. Ik hoop dat het voor jou ook positief nieuws is!
Ik droom al bijna een week levensechte dromen.. daarvoor ooit wel eens gehad. Nu kan ik ze van iedere dag opnoemen. Het leek echt heel echt....
@kikker1 hopelijk een voorspellende droom! Ik droom altijd heel intens,ook vaak nachtmerries, dus ik zou het verschil niet merken. Ik heb sinds 3 dagen dat niks me meer smaakt,heel raar. Ook sinds 2 dagen last van opvliegers pfffff ik ben erg bang dat ik me gewoon veel te druk maak en alles een reactie daarop is.
Dat precies! Toen dagen aan een stuk levensecht gedroomd. Terwijl ik het anders ook wel eens heb, maar eerder heel sporadisch. Toen was het elke ochtend dat ik bijna uit bed viel van het verschieten, omdat ik wakker werd Dat en rommelende darmen waren toen de enige zwangerschapskwalen die ik had.
Mijn menstruatie kwam laatst een week te vroeg mijn ovu paar dagen later als normaal wel gewoon mijn nod aanhouden of nu 14 dagen erbij tellen?
Hier werd ik wakker met pijnlijke borsten, maar dat heb ik ook altijd voor ik ongesteld moet worden sinds mijn miskraam. Dus dat hoeft niks te zeggen, maar iets in me zegt dat ik me gewoon anders voel... ik heb geen idee wanneer m’n ei is geweest en wanneer ik dus zou kunnen testen. Vruchtbaar slijm kwam later dan verwacht..
M’n (.)(.) doen meer pijn als ik er niet aan zit merk ik. Ook als ik eraan zit, maar meer als ik er niet aan zit. Herkent iemand dit?