Jeetje, dank jullie wel allemaal! Ik moet nog even bijkomen hoor...en nog een slag om de arm naar maandag toe maar deze is wel duidelijk positief inderdaad. De vorige 2 zwangerschappen dacht ik gewoon dat ik griep had, mijn man had het toen allang door dus had ik ook beide keren echt een knal test, de test vanochtend had zeker 2 minuten nodig om op te lopen.
Nee, wel heel erg naar 'gezocht' Ik heb echt flinke krampen gehad, en sindsdien pijn in mijn onderbuik/onderrug.
@kikker1 Jeeej alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!! Wanneer was je eisprong? Ik durf nu echt niet meer te testen ik ga wachten tot morgen denk ik.
Nou, wat duizelig enzo maar ik weet niet waar dat bij hoort. Geen misselijkheid, pijnlijke borsten etc. Mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik echt flinke bekkeninstabiliteit gehad dus daar zie ik best tegenop; de rest mag allemaal komen!
Dan was je ei waarschijnlijk eerder dan die van mij, durf echt niet te testen ben zo bang voor een teleurstelling
Ik heb een cyclus van 33 dagen ofzo...ik zat me al te vervelen op het wachtbankje toen een boel van jullie nog binnen druppelde...
Oh dan is je cyclus wel langer ja, ach nu ben je de eerste met een positieve test dus was het wachten waard!
Oh ik merk aan mezelf dat ik deze groep heel prettig vindt . Ik kijk nu ook vaker omdat ik met iedereen enorm meeleef. Wat hoop ik op een supersupersuper roze lijst!
Ja dat heb ik ook @Mari3ke Ik ben op werk en heb enorme testdrang. Zou het liefst nu naar de kruidvat sprinten Maar zelfs als ik evt zwanger ben is de kans op een positieve test heel klein
Ja ik mag van een andere arts tussendoor een inseminatie hebben, mn eigen arts is ziek, maar heb nog even na geteld en ben dan waarschijnlijk op CD 9 of 10 dus er net voor als ik op gesprek moet komen.. dus heb even na gevraagd of dat erg is of dat ze dan toch liever willen wachten tot na t gesprek.
@Mari3ke omdat ik pas op 6dpo zit als ik me ei vorige week donderdag had en zelfs pas op 4dpo als ik hem echt pas zaterdag had
Hier denk ik nu ook uitgevonden te hebben hoe mijn cyclus is, vorige maand 24 dagen en eisprong op dag 14 gevoeld, dus LF van 10 dagen. Deze maand wel vruchtbaar slijm gespot op dag 14 maar niks gevoeld verder dus vond ik al raar. Normaal is mijn cyclus 28 dagen en heel regelmatig, dus met een LF van 10 dagen zou ik op dag 18 mijn eisprong hebben, en warempel was het dus zo....die dag voelde ik echt mijn eisprong, best wel pijnlijk, ‘s avonds wel gezellig gemaakt. Dus deze maand als het goed is een cyclus van 28 dagen, ben benieuwd of het klopt. Mijn NOD blijft gewoon de 16e, maar zit nog maar op 2DPO nu... wachten duurt lang.... Afleiding blijven zoeken maar Ik gebruik geen ovutesten en temperatuur niet (vind ik teveel gedoe)