Wie gaat er dit weekend testen? Ikke zondag! Ps: ik droomde afgelopen nacht dat ik een predictor early deed, en met het doorlopen van de test kwamen er gelijk 2 dikke strepen ..... Hoop dat m’n droom werkelijkheid mag worden
Ik hoop dat ik morgen niet te vroeg wakker ben en daardoor in de verleiding kom. Weet niet zo goed wanneer ik op ze vroegst kan testen om hem positief te krijgen mocht ik zwanger zijn. Al voel ik me echt totaal zwanger. Vorige keren ook weleens kwaaltjes etc gehad ervoor en dat ik dacht zal het misschien. Terwijl ik nu gewoon echt gevoel heb dat er iets me buik groeit. Maar goed je lichaam kan je goed voor de gek houden. Dus eerst een duidelijk positieve test
Ik ga proberen wachten met testen tot volgend weekend. Nu ook nog maar ongeveer 3dpo, dus dit weekend zou veel te vroeg zijn. Maar weet ook niet zo goed wat ik er van moet denken deze cyclus. Het begon al met een eisprong die ineens veel vroeger kwam dan normaal en nu heb ik al sinds mijn eisprong gevoelige borsten. Normaal komen die pas opzetten enkele dagen voor m'n menstruatie. Afgelopen nacht ook levendig gedroomd. Dat begon de laatste zwangerschap ook op 3dpo, maar het kan natuurlijk ook sporadisch zijn (of omdat ik er weer teveel mee bezig ben). Ondertussen al genoeg ervaring met een lijf dat me voor de gek houdt
Ik wil ookpas volgend weekend testen. Weet sowieso niet hoelang mn cyclus (pcos). Heb wel al 10 dagen witte vloed Ow ja om t nog viezig te maken: heb vochtige schaamlippen? Iemand hier bekend mee??? Ik dus niet... Ik zit nu ondertussen op CD28. Gemiddeld was cyclus het afgelopen jaar 30/31 dagen, maar na de mk was het 24 en 37 dagen...dus heb totaal geen idee of ik mn ei al gehad heb (test en temp niet), want ik voel mn ei dus nooit (denk ik).....
Ja dat herken ik wel vochtige schaamlippen! Het schijnt ook “1 van de eerste” zwangerschapssymptomen te zijn
Ow echt....ik heb 4 zwangerschappen achter de rug, maar volgens mij dit nooit gehad.... Spannend zeker!!! Heb testdrang en 2 testjes thuis....maar wil mezelf beschermen...hopelijk hou ik dat nog een paar dagen vol
@Katsje wat spannend zeg! Kijkt mij ook echt heeeel spannend om te testen. En voor jou helemaal wanneer je niet zeker weet wat je nod zal zijn. Hoeveel dagen dpo zit je nu? (Excuses als je dat net genoemd hebt) @Kimmetjuh90 ik hoop dat je vervangende arts echt meer met je meedenkt. Jij bent al zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd of onvriendelijk behandeld.. Hoe gaan jullie daar thuis mee om? Is een ander ziekenhuis desnoods nog een optie als je afspraak op de 20ste weer tegenvalt? Ik vind het echt te gek dat ze jou niet even persoonlijk opbellen maar wel terugmailen. Dat jij dat doet kan ik me goed indenken. Maar zo’n arts hoort vooral met deze zaken het fatsoen te hebben en te bellen. Nou sorry moest er even uit. Ik vind je heel sterk!
@Mari3ke als ik uitga van een cyclus van 37 dagen, zou ik nu op 4DPO zitten, maar ja is het een cyclus van 28 dagen zou ik nu op 14DPO zitten...dus er zit nogal een verschil in zeg maar...
Hmm ik snap het nu. Sorry was wat traag van begrip. En ik doelde met vroeg op 7.00 s ochtends of eerder.. haha
We dealen er maar mee om maar even grof te zeggen.. Een ander ziekenhuis is geen optie.. we willen niet weer van voor af aan beginnen dan zijn we weer 3 jaar verder.. plus het moet met openbaar vervoer te doen zijn. Ik heb via de mail contact gehad met het secretariaat van de fertiliteitspoli, niet met een arts zelf. De 20ste is even afwachten of mn arts beter is, en of ik dan niet net in een inseminatie ronde zit, want dan word de afspraak verschoven. Ik moet in elk geval bellen bij een positieve test weer en dan ga ik ook om een echo vragen. Desnoods reizen we 3 dagen heen en weer als t nodig is.
Ik heb dus ook veel last van afscheiding/witte vloed. Normaal nooit zo kort voor m’n NOD, dan is het gewoon droog
Ja afscheiding check! En ik ben nu voor de derde dat op rij met vlagen licht misselijk. Iets eten helpt dan. Vorige keren had ik dit ook, maar dan 1 dag voordat ik ongesteld werd. Ben benieuwd.
@Katsje ik hoop ook testdrang en daarbij helpt het niet dat vriendlief en dochter allebei ziek in bed liggen te slapen Ik heb ook nog steeds afscheiding heb ik als ik ongi moet worden normaal ook alleen vanochtend nog steeds beetje bruin bij afvegen. Vanmiddag was het gewoon. Had echt al wel verwacht dat me ongesteld zou doorbreken. Hoop niet dat ik elke maand na me ei tot aan me ongi bruinverlies blijf houden want daar wordt ik niet vrolijk van. Geeft alleen maar meer onzekerheid en maakt de drang om te testen nog groter