@Miesje25 als je geen testjes in huis hebt, maakt t niet zo uit....die van mij branden elke dag in t badkamerkastje Op hoeveel dpo zit je nu? Beterschap met je man en dochter...
Ik heb dus wel testjes liggen. Heb spijt dat ik van de week al gekocht heb. Als ik uit ga van me ei op donderdag vorige week dan op 6dpo als me ei nog later was pas op 4dpo
Oe dan worden het nog lange dagen... Ik had mn testjes vorige maand gekocht, ‘s avonds werd ik ineens ongie (zat op CD37 en ben nog nooit ‘s avonds ongie geworden....altijd ‘s ochtends)... dus vandaar de testjes in de kast....anders hadden ze er zeker niet gelegen
Hoi allemaal, Ik was op werk en ik zie dat jullie lekker veel gekletst hebben, haha Het wordt nu heel spannend he, voor de eersten uit de lijst! Symptomen let ik niet zo op, eerlijk gezrgd bij mijn zwangerschappen was de eerste symptoom het wegblijvdn van demenstruatie. Misselijkheid kwam pas met 5-6 weken, wel drie keer heel heftig, dat wel. Jammer van de witte test @luckynumber4 , maar het is nog vroeg! @mxm wordt spannend morgenochtend! @Katsje lastig die lamge en onregelmatige cycli, knap dat je het zonder ovutesten doet! @Miesje25 ik he. Ook testen in de kast, niet goed voor mijn geduld!!! Hier dus gisteren en eergisteren wat minimale bloedverlies, vandaag niks... argh, het is zo spannend! 13DPO. Ik meen, ik meen, ik durf het niet te zeggen, dat mijn lf 11-12 dagen is (maar onderstussen meerdere zwangerschappen, en vorigemaand gok ik ook zo, alleen gebaseerd op vruchtbare slijm) Geduld geduld Morgen moet ik weee werken, dat geeft afleiding!!! En nu moet ik de tafel afruimen, ook afleiding
@Mamavandrie34 hihiii jaaa afleiding zoeken!! Jeetje spannend. Ik ben wel erg nieuwsgierig nu. @Miesje25 beterschap thuis! Tegen testdrang helpt veel drinken ook @mxm ja ik denk dat we optijd klaar moeten zitten voor de testers Mijn duimen draaien!
Oh eerste roze! Joepie! Oh ook eerste rood jammer zeg!! Ik probeer pas maandag te testen... Gelukkig een druk weekend, dus dat gaat misschien wel lukken.
Oh spannend @Mamavandrie34 straks was het een innestelingsbloeding. Wanneer ga je testen? Ik vind dat iedereen trouwens erg geduldig is met testen, ik kan dat echt niet.
Hier vanmorgen heel erg last gehad van testdrang....ben maar gauw gaan plassen Maar idd iedereen heeft redelijj nog geduld...
Fijne dag allemaal! Ik ga werken! Ben benieuwd wie de volgende tester zal zijn #sundaytestday is trouwens een goeie Ikzelf pas volgend weekend!
Ikzelf pas maandagavond denk ik. Mocht ik nog niet ongesteld zijn. Dan is mijn nod en weet ik zeker dat de uitslag niet alsnog positief woedt als hij negatief is. En dan ben ik op tijd klaar met werken en zouden we samen kunnen testen. Maar nogmaals, als ik dan niet ongi ben al. Ik heb er niet veel vertrouwen in deze ronde. Vriendlief juist wel. Hij zei dat ie tijdens t klussen t gevoel had dat t raak was. Ben benieuwd
Dames, ik heb even jullie opinie nodig! Ik ben vanochtend opgestaan met bloedverlies. Het lijkt gewoon op mijn menstruatie, maar dat is echt ongewoon vroeg dan (zeker voor mij). Ik zit nu op CD17. En zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien, zijn mijn vorige cyclussen nu niet bepaald aan de korte kant. Volgens mijn gevoel en ovu-test zou ik nu ook pas 4dpo zijn. Dus even op een rijtje: - 21/2: begin menstruatie - 3/3 en 4/3: vruchtbaar slijm en 4/3 een positieve ovulatietest - 9/3 (vandaag, dus): redelijk wat bloedverlies. Ik kan er dus totaal niet meer aan uit. Want voor een nieuwe menstruatie is het wel heeeeel erg vroeg en voor een innestelingsbloeding zou het toch ook wat vroeg zijn? En het was/is redelijk veel, vind ik. Ik heb sinds de operatie van mijn BBZ wel vaker wat spotting (wat ik voordien nooit had), maar dat is dan nooit meer dan een paar druppels rozig/bruinig slijm en ook nooit zo laat na m’n menstruatie nog. Wat denken jullie?? Want ik weet het niet meer.
Dat lijkt me van wel. Maar ik heb dat vorige zw'en nooit gehad, dus weet het ook niet precies natuurlijk. Maar ik vond het toch vrij veel. Daarbij ben ik momenteel maar 4dpo. En dat lijkt me toch ook vroeg voor een innesteling, niet?
@SHN 4dpo is niet onmogelijk. Ik weet dat rogijuli dat ook gehad heeft. Ik weet alleen niet hoeveel bloed normaal is tijdens een innesteling
Getest en spierwit heb er al weer spijt van dacht echt dat het raak was door alles wat ik voelde. Lijf houd me weer eens voor de gek