Geen kwaaltjes hier, hoewel... vanochtend steken in m'n onderbuik links, en zonet weer. Heb nooit steken, ook niet als ik ongesteld moet worden. Ook lijken m'n borsten wat gevoeliger, maar dat heb ik wel vaker in de LF. Maar goed. Ik ben pas 5dpo. Dus ik verwacht ook nog helemaal geen kwaaltjes. Die eerste week wachten is easy. Die tweede week... killing.
Wauw, er zijn al twee zwangeren!! Gefeliciteerd, dames! En welkom voor de nieuwe dames! Ligt er hier een beetje aan hoe ik me voel of ik ga testen. Ik heb nu namelijk totaal geen last van kwaaltjes en ik heb ook wel eens langere cycli gehad. Dus als ik mij maandag normaal voel en ik ben nog niet ongesteld dan wacht ik wel tot woensdagochtend (dan ben ik vrij).
Waarom zou de cb dit al niet kunnen aangeven?? Je bent nu toch tussen de 3 en 4 weken Ik had deze uitslag ook op 10 dpo en op 12 dpo al de 2-3 Gefeliciteerd meid!!
Hier ook niet kunnen wachten met testen ... Maar hij is negatief... Maar nu weet ik wel zeker dat de pregnyl uit mijn lichaam is... Ik ben ook nog heel vroeg en in de namiddag...
NOD-lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (8) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Luckynumber4 -4e kindje - ronde 1 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 Eva11 - 2e kindje - ronde 3 13 maart (4) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Juf1987 - 2e kindje - ronde 3 na vmk (IUI gehad 27/2) TanteLien - 2e kindje - ronde 1 Samm30! - 1e kindje - ronde 2 na mk 14 maart (2) SunnyShines - 1e kindje - ronde 9 - 3e ronde Clomid mxm - 1e kindje - 1e ronde 15 maart (3) Samirsvrouwtje- 2e kindje- 1e ronde Juffie1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz met operatie Ilona0 - 35 jaar - 2e kindje - 1e ronde 16 maart (4) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 17 maart (4) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Snuitje84 - ? Kindje - 2e ronde clomid Aapje30 - 2e kindje - 1e ronde Miesje 25 - 2e kindje - ronde ? 18 maart (3) Katsje -34 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 2 bbz, ronde 7 mk) Suir - 2e kindje - ronde 3 SHN - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 bbz) Totaal: 28 Wachtbankje (15), Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb de lijst ff naar voren gehaald en aangepast. @kikker1 en @mxm ik heb jullie al wel op roze gezet. Als jullie dit niet willen, dan pas ik het wel ff aan hoor!! @juf1987 hopelijk gewoon nog te vroeg...
Meh sinds een paar pagina's sta ik er niet meer op dames! :'( Plus er klopt volgens mij wel meer niet, want er staat een 4 bij MMM, maar in de lijst zelf zie ik maar 1 groene. Mag ik mezelf gewoon weer toevoegen?!
@mxm je zei dat je echt het gevoel had zwanger te zijn. Wat waren jouw vroegste symptomen en wanneer kreeg je ze? Ben wel nieuwsgierig
Zo wat had ik een boel te lezen! Dat krijg je als je een paar dagen niet online bent, haha! Maar hejjjj @kikker1 en @mxm van harte gefeliciteerd! Super! En welkom @Miesje25 Ik zit op 9 DPO en heb echt pijnlijke borsten. Nu zit ik gewoon en voelt het bij mijn tepels echt een beetje drukkig en zeer. Dat heb ik nog nooit gehad, super spannend! Toch ga ik wachten met testen, sowieso tot na het weekend. Ik durf gewoon niet, heb al zóveel negatieve testen gezien. Maarre, ik ben verdwenen van de lijst (??!) en volgens mij klopt er meer niet!
@Snuky dat van die MMM snapte ik ook al niet. Ik wil je best toevoegen hoor....wil je nog ff je NOD enzo doorgeven....(anders moet ik zover zoeken)
Ik denk zo rond 3/4 dagen na ovulatie ongeveer. (Misschien dat het nog helemaal niet kon!) maar ik voelde eigenlijk dat het wel gelukt was ofzo.... maar echt. Eigenlijk was dat m’n vroegste symptoom. Daarna heb ik hele levendige dromen gehad. Ik heb letterlijk een droom gehad dat ik de predictor test deed, die ik vanmiddag echt gedaan heb, en die meteen doorliep met 2 streepjes. En dat is gewoon nu waar! Daarna kwam de hoofdpijn af en toe. Meer aders op borsten dat ineens opviel. En af en toe licht in m’n hoofd.
Kan het niet zijn dat je lichaam nog een beetje in de war is na je bbz? Ik ben zelf in Januari geopereerd aan een bbz met gescheurde eileider. Ik heb altijd cyclussen van 34 a 35 dagen. De eerste menstruatie na operatie kwam echter ineens heel vroeg (28 dagen) en deze cyclus is weer extreem lang. Had pas 4 weken na laatste menstruatie mijn eisprong.
Thanks! NOD is vermoedelijk 15 maart (weet ik niet helemaal zeker, omdat mijn eisprong normaal rond dag 16/17 zat en nu met hormooninjecties al op dag 13/14). Extra info: Ronde 25 (1e ronde met Puregon-injecties en Ovitrelle). MMM dus.
Hi, Heb het heel moeilijk ermee gehad. Wist al een week voor het misging dat het niet goed zat. Verloor al wat bloed en daarom een eerdere echo. Toen konden ze niks vinden in mijn baarmoeder, maar hcg waarde was wel heel hoog. Om de 2 dagen bloedprikken Hormoon ging naar benenedrn het leek erop dat mijn lichaam het zelf ging oplossen. Helaas ging het met 10 wk en een heel lage hormaan waarde fout met oud en nieuw en moest ik in de nacht een spoed operatie. Was al een liter bloed verloren. Ik had het vooral heel moeilijk met het verlies van kindje, vriend en familie had het vooral moeilijk met mij. Omdat ik er zo slecht aan toe was. Ik merk nu we weer begonnen zijn, het allemaal wat naar de achtergrond zakt en dat doet me goed Jij hebt ook al heel veel achter de rug zie ik! Jeetje
12 maart (8) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Luckynumber4 -4e kindje - ronde 1 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 Eva11 - 2e kindje - ronde 3 13 maart (5) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Juf1987 - 2e kindje - ronde 3 na vmk (IUI gehad 27/2) TanteLien - 2e kindje - ronde 1 Samm30! - 1e kindje - ronde 2 na mk 14 maart (2) SunnyShines - 1e kindje - ronde 9 - 3e ronde Clomid mxm - 1e kindje - 1e ronde 15 maart (4) Samirsvrouwtje- 2e kindje- 1e ronde Juffie1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz met operatie Ilona0 - 35 jaar - 2e kindje - 1e ronde Snuky - 1e kindje - ronde 25 MMM 16 maart (4) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 17 maart (4) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Snuitje84 - ? Kindje - 2e ronde clomid Aapje30 - 2e kindje - 1e ronde Miesje 25 - 2e kindje - ronde ? 18 maart (3) Katsje -34 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 2 bbz, ronde 7 mk) Suir - 2e kindje - ronde 3 SHN - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 bbz) Totaal: 29 Wachtbankje (16), Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Als het goed is klopt alles weer. Heb de MMM op 4 staan ivm een aantal dames die Clomid gebruiken....mocht het niet kloppen, hoor ik het wel
Ja, daar hou ik ook rekening mee. Operatie was bij mij begin november en heb ondertussen wel al enkele 'normale' cyclussen gehad. Wel met af en toe spotting en ook langere menstruatie dan voorheen, maar qua cycluslengte wel redelijk hetzelfde gebleven. Maar het kan altijd natuurlijk dat het nog wat nawerking daarvan is. Ik had het ook in een ander topic gepost en daar opperde iemand eventueel een ovulatiebloeding. Dat zou ook de allereerste keer ooit zijn, maar sinds die bbz zijn er wel een aantal dingen die veranderd zijn (zoals de langere menstruatie). Ik wacht voorlopig geduldig af en we zullen wel zien wat de tijd brengt, zeker. Bij jou ook wel een heftig verhaal...een gescheurde eileider! Dat klinkt heel erg pijnlijk!