@SunnyShineS wat mooi zeg!! Ik hoop oplopende testen! @Miesje25 ik heb predictor gehaald. Ga morgenochtend ook testen. Weet nog niet hoelaat
Wauw ik heb een hoop gemist zie ik! Al een paar meiden zwanger, GEFELICITEERD! Ik heb deze week bloed geprikt om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Mijn progesteron waarde was 62.0 dus dat was keurig volgens de gyn Blijf het alleen wel gek vinden dat ik totaal geen echo controles heb gehad icm de Clomid. Ze zei dat de kans op overstimulatie of meerlingen met Clomid heel klein is terwijl ik toch heel andere dingen lees op internet. Op dit moment zit ik 8dpo. Heb een paar dagen wat steekjes gehad, geen idee of dit iets betekend. Sinds 2 dagen licht misselijk maar echt met hele kleine vlagen. Durf er niet te veel van te denken.
Ik begin nu toch ietsje zenuwachtig te worden. Al twee dagen gevoelige borsten, gisteren en eergisteren wat steekjes gehad, en vanmiddag een sliertje rood bij het afvegen. Nu 7 dpo. Nog een week wachten... pfffff
Wat stilletjes van mijn kant, vandaag 15 DPO, niet ongesteld. Ik ga helemaal twijfeldn aan dat 15DPO, misschien maar 13DPO? Of misschien verl minder, misschien nog geen eens ovulatie gehad?! Argh! Ik wil duidelijkheid! Met mijn man afgesprokdn dat ik op maandagochtend weer een test doe, mocht ik nog niet ongesteld worden. Vanavond uit eten, goed voor de afleiding
Vervelend die onzekerheid! Ik heb eens een maandje niet getempt en ovulatietesten gebruikt... Maar met een onregelmatige cyclus is dat 3cht een hell. Ik wist gewoon ket meer waar ik aan toe was en dat geeft nog meer stress als normaal.
Dames ik ga denk ik op tijd naar bed dan is het snel ochtend (Nou moet ik sowieso vroeg op want we moeten 8uur de deur uit ) Heeft het trouwens invloed als je snachts moet plassen?? Zou ik dan beter snachts de test kunnen doen??
Ik had al dagen het idee dat het deze maand gewoon echt niet raak is. Vanachter allemaal gekke dromen over zwangere vriendinnen enzo. Heel levendig en heel gek. Heb daarom vanmorgen een test gedaan met sensitest test die je 6 dagen voor nod kunt gebruiken. Ik moest er wel voor turen, maar zag toch echt een heel licht streepje. Net weer getest met die van de action, op de foto zie je het bijna niet, maar ook daar een tuurstreep. Morgen ochtend maar weer een test doen, ben benieuwd of het dan duidelijker is of helemaal weg.
Oooh, ik wist niet dat het 6 maanden duurde voordat de andere eierstok de functie helemaal overneemt. Dat hebben ze mij niet eens verteld toen. Ik ben 4 maanden na mijn operatie gestopt met de pil. En ja, het is zeker te hopen, spannend weer!
Oh wat een hoop onzekerheid en toch al wat streepjes. Wat fijn zo'n groep, en dat we allemaal wat gelijk lopen. Ik zit vandaag op 11 DPO en denk dat ik morgen ga testen. Ik durf alleen niet zo goed. Hoewel het nu naar mijn idee echt anders voelt. Mega gevoelige borsten met af en toe steekjes en ik héb me toch een zere benen en kont! Bizar! En af een toe een raar gevoel in mijn onderbuik, kan het niet omschrijven. Ook het idee dat ik sterker ruik. Maar echt, ik durf gewoon niet eigenlijk...! Succes allemaal morgenochtend, zondagtesters!