Vreemd hoor, ik had vanochtend ook echt kramp en dacht dat het ging doorzetten. Niks...voelde wat lopen (sorry) maar was alleen witte vloed dus wacht het maar af... kunnen niet meer doen
Al veel positief! Gefeliciteerd meiden Gisterochtend getest en een streepje! Blij maar ook spannend, hopelijk dit keer een blijvertje
Nou nou, eindelijk wat duidelijkheid: ik denk dat ik ongesteld wordt! Ik heb liever dat dan afwachten in het donker...
Zo ik ben even afwezig geweest, maar ik was vorige week zo ontzettend druk! Werken en toelatingsexamen gehad (zaterdag) voor mijn vervolgopleiding. Nu eindelijk weer wat meer rust. Gisteren tijdens de toets voelde ik steken in mijn buik, niet zoals normaal als ik ongesteld word. En precies hetzelfde gevoel als bij mijn vorige zwangerschap. Testjes en gehaald en zie hieronder het resultaat van gisteren en vandaag! Ik heb geen gebruik gemaakt van ovu testen, dus ik denk dat het 11 en 12 dpo is. Het moet nog even landen, niet gedacht dat het voor de tweede keer weer zo snel raak zou zijn. Nu hopen dat alles goed blijft gaan. Gefeliciteerd aan alle meiden die op roze mogen !!! En een dikke knuffel voor alle dames die ongesteld zijn geworden
Gefeliciteerd! Klopt het dat ik op 11 dpo geen streepje zie en op 12 dpo wel? Geeft mij lichtelijk moed, vanochtend op 12 dpo spierwitte test. :'(
Op de foto komt hij totaal niet over, maar het is een tuurstreepje. Op een andere foto zag iedereen een tuur, dus vandaar vandaag weer getest! Ga je morgen weer testen?
Oh, ik zag echt niks, haha! Ik denk dat ik wacht tot dinsdag. Geen zin in weer een teleurstelling morgen, al teveel gehad helaas.
Ik zie op deze foto oook niets. En dacht gisteren ook echt dat ik mezelf voor de gek aan het houden was hahaha. Spannend! Is dinsdag je NOD @Snuky ?
Haha, maar hij was er dus wel! Ik denk zo rond dinsdag ja. Ik heb in elk geval morgen 2 weken geleden een Ovitrelle spuit gezet en de dag erna duidelijke plopjes gevoeld. Normaal gesproken had ik een cyclus van 30 dagen, maar was mijn ei er rond dag 16/17, dus ik verwacht dat mijn NOD nu eerder is, aangezien mijn ei op dag 13 was. Even afwachten komende week dus. Ik voel me in ieder geval wat misselijk en "wee-ig". :/ Misschien komt het toch nog goed...?
Wat is er een boel gebeurd vandaag! Voor iedereen die op rood is gegaan heel veel sterkte en een digiknuffel. Erg rot! Ik hoop dat de volgende ronde jullie veel geluk gaat brengen. Onduidelijkheid is ook niks aan.. het wachten is niet leuk. Voor alle positieve testers gefeliciteerd. Mooie testen allemaal! Wil iemand mij ook op roze zetten?
12 dpo kan zeker nog. Ik heb het vaak genoeg gelezen. Vroeg of laat het kan beide. Misselijkheid is een goed teken Helaas zit er niets anders op dan wachten.