Wauw wat een hoop roze al! Toch ook een paar ‘nare’ berichtjes... Ik moet nog ff wachten. Gisteren veel steekjes gehad bij bm, ‘s avonds erg moe, bij vlagen misselijk, opgezette buik, veranderde en pijnlijke boons/tepels. Helaas heeft mn lichaam deze symptomen al eerder gehad maar werd ik toch ongie. Dus we wachten....en we wachten....tot woensdag denk ik, waarschijnlijk gooi ik er dan toch weer een testje tegenaan!
Ach ja, zit nu op cd32 en das wel t gemiddelde over het algemeen. Maar ja, met PCOS weet je t nooit....
@kikker1 en @mxm hou op! Nu word ik gek! ik moet nog zo lang wachten! Trouwens ook best veel rood bij afvegen. Veel te vroeg voor ongi (nu 8dpo) maar toch vermoed ik dat die ongi eraan komt hoor
@luckynumber4 balen zeg... ik heb hier wel lichte krampen dus denk dat de ongesteldheid door gaat zetten. @Carannay ik hoef echt niet te turen! Zie m gelijk!
Ik weet het niet meer, heb een soort menstruatie-achtige krampen. Gewoon wat gezeur. En tóch heb ik het idee dat er veel meer aders op mijn borsten zijn te zijn en dat de krampen anders zijn dan normaal. Arrrgh, waarom was die test gisteren dan negatief...? Misschien morgen weer testen, anders woensdag.
NOD lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (8) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Luckynumber4 -4e kindje - ronde 1 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 Eva11 - 2e kindje - ronde 3 13 maart (5) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Juf1987 - 2e kindje - ronde 3 na vmk (IUI gehad 27/2) TanteLien - 2e kindje - ronde 1 Samm30! - 1e kindje - ronde 2 na mk 14 maart (2) SunnyShines - 1e kindje - ronde 9 - 3e ronde Clomid mxm - 1e kindje - 1e ronde 15 maart (4) Samirsvrouwtje- 2e kindje- 1e ronde Juffie1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz met operatie Ilona0 - 35 jaar - 2e kindje - 1e ronde Snuky - 1e kindje - ronde 25 MMM 16 maart (4) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 17 maart (4) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Snuitje84 - ? Kindje - 2e ronde clomid Aapje30 - 2e kindje - 1e ronde Miesje 25 - 2e kindje - ronde ? 18 maart (3) Katsje -34 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 2 bbz, ronde 7 mk) Suir - 2e kindje - ronde 3 SHN - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 bbz) Totaal: 30 Wachtbankje (12), Zwanger (3), Ongesteld (3), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Balen he die onzekerheid! Mijn NOD is vandaag maar heb ook lichte krampen en m’n borsten doen zo zeer en heb t gevoel dat ze voller zijn
Oef wat spannend! Krampen kunnen juist ook een zwangerschap aankondigen. Zo dubbel is dat: het is óf goed nieuws, óf slecht nieuws. Ga je morgen nog testen als vandaag je ongi niet begint? Het kán nog hè meis! *knuffel*
Omg dames hoop geschreven zeg. Gefeliciteerd aan dames met roze wat een hoop al zeg. Voor dames die rood zijn op naar de volgende ronde. Hopelijk voor dames met tuurstreepjes snel een duidelijk test in handen. Hier nog steeds ‘vage’ klachten. Heb savonds een gevoel in me buik wat ik niet kan plaatsen. Het lijkt het meeste op het gevoel toen ik zwanger was en dochter met der voeten trapte in me buik Heb express geen testen meegenomen. Dus hopelijk liggen ze hier niet in het schap voor goedkoop want weet niet of ik de verleiding kan weerstaan. Verder zijn we gister in hotel aangekomen maar 1 drama. Via waar we geboekt hadden die hadden geen kamer gereserveerd voor ons. Gelukkig door hotel netjes opgelost. Dus ik ga ff genieten hier met vl.