Ochtendurine opvangen en in de middag testen kan ook! Maar daar is het nu al te laat voor ben ik bang?
Ja écht hoor! Heel duidelijk. Nu duimen voor een plakkert. Ik ben vandaag 9dpo. Als ik dan zo jouw testjes zie dan wil ik zó graag testen omdat ik weet dat het positief kán zijn. Gelukkig al uitgebreid geplast
Goedzo! Het was eigenlijk ook helemaal niet prettig om het al te weten. Geeft echt veel stress! Lekker nog even wachten
Hoe is t vandaag? Al wat doorgebroken of juist niet? Ja je lichaam kan je flink voor de gek houden als je zwanger wil worden. Je voelt vanalles wat er soms niet is. En bloed maakt jr altijd onzeker. Of t nu bruin is of rood. Al durven testen? Wanneer wil je dat doen?
Als donderdag je nod is kan je denk ik het beste toch wachten tot donderdag, hoe moeilijk dat ook is. Als je een heel licht streepje denk gezien te hebben dan zal hij donderdag zeker duidelijker zijn als je test. Als je dan nog negatief test of ingesteld bent san heb je ook zekerheid. Wachten is moeilijk, we weten het allemaal. De een die vroeg test heeft mazzel, de ander wat minder... kleine troost: ik moet nog tot zondag wachten
NOD lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (8) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Luckynumber4 -4e kindje - ronde 1 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 Eva11 - 2e kindje - ronde 3 13 maart (5) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Juf1987 - 2e kindje - ronde 3 na vmk (IUI gehad 27/2) TanteLien - 2e kindje - ronde 1 Samm30! - 1e kindje - ronde 2 na mk 14 maart (2) SunnyShines - 1e kindje - ronde 9 - 3e ronde Clomid mxm - 1e kindje - 1e ronde 15 maart (4) Samirsvrouwtje- 2e kindje- 1e ronde Juffie1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz met operatie Ilona0 - 35 jaar - 2e kindje - 1e ronde Snuky - 30 jaar - 1e kindje - ronde 25 MMM - eerste ronde met hormooninjecties 16 maart (4) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 17 maart (4) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Snuitje84 - ? Kindje - 2e ronde clomid Aapje30 - 2e kindje - 1e ronde Miesje 25 - 2e kindje - ronde ? 18 maart (3) Katsje -34 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 2 bbz, ronde 7 mk) Suir - 2e kindje - ronde 3 SHN - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 bbz) Totaal: 30 Wachtbankje (10), Zwanger (7), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ---------------------- Helaas helaas, ik ben vanochtend ongesteld geworden. Kreeg gisteravond al heftige krampen en vannacht nog wat extra erboven op. En nu rood bloed, dus meh! Heb nu weer een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor donderdag voor de volgende rondje hormooninjecties. Ik ga proberen of we het al meteen kunnen combineren met IUI. Bah, stom dit.
Wauw dames ben even afwezig geweest maar wat veel roze al 7!! Gefeliciteerd en geniet ervan mijn nod is helaas verplaatst naar de 21e me ei kwam later dus spannend nog even wachten
@Snuky niet leuk! Je bent al zo lang bezig, echt knap van je dat je vol blijft houden. Ze kunnen super veel in de medische molen, er komt vast een dag dat er een kleine blijft plakken. Zet ze maar aan't werk daar in het ziekenhuis!
Vandaag CD33, als ik uitga van een cyclus van 37 dagen, heb ik nog ff! Maar door die onregelmatige cyclus is het zo lastig. Zeker ook omdat ik gewoon echt symptomen heb die ik alleen maar bij mn zwangerschappen heb gehad....
NOD lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (8) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Luckynumber4 -4e kindje - ronde 1 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 Eva11 - 2e kindje - ronde 3 13 maart (5) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Juf1987 - 2e kindje - ronde 3 na vmk (IUI gehad 27/2) TanteLien - 2e kindje - ronde 1 Samm30! - 1e kindje - ronde 2 na mk 14 maart (2) SunnyShines - 1e kindje - ronde 9 - 3e ronde Clomid mxm - 1e kindje - 1e ronde 15 maart (4) Samirsvrouwtje- 2e kindje- 1e ronde Juffie1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz met operatie Ilona0 - 35 jaar - 2e kindje - 1e ronde Snuky - 30 jaar - 1e kindje - ronde 25 MMM - eerste ronde met hormooninjecties 16 maart (4) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 17 maart (4) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Snuitje84 - ? Kindje - 2e ronde clomid Aapje30 - 2e kindje - 1e ronde Miesje 25 - 2e kindje - ronde ? 18 maart (3) Katsje -34 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 2 bbz, ronde 7 mk) Suir - 2e kindje - ronde 3 SHN - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 bbz) Totaal: 30 Wachtbankje (10), Zwanger (7), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)