@Snuky hoe lang was je LF nu? Ga je volgende maand weer gebruik maken van de injecties? Ontzettend balen zeg!! hele grote digihug
Lief van je, dank je wel! Ja, ga weer verder met injecties, donderdag nu een uitgangsecho (terwijl je ongesteld bent, bah) en dan ga ik proberen of we niet nu meteen al door kunnen met IUI. Werkt hetzelfde als de hormooninjecties van afgelopen maand verder, alleen dan helpen ze het zaad dus een handje. Vind ik zelf wel een fijner idee, zeker nu ik zo'n erge kramp heb en bang ben voor endometriose die mijn (enige) eierstok aan het verknallen is. Mijn LF was nu precies 14 dagen. Kan wel kloppen, zonder injecties was mijn eisprong op dag 16 en werd ik meestal op dag 30 ongesteld.
Wat stom @Snuky. Hopelijk kunnen jullie snel door met IUI in combi met de injecties. Dikke digiknuffel!
Nog niks. Ik durf wel te testen maar zo maak ik mezelf alleen maar gek! Donderdag is op zn laatst mijn nod! Als donderdag ochtend nog geen bloed zie, ga ik testen..
Ja i know! Heb voordat ik mijn prinsje kreeg ook anderhalf jaar in de mmm gezeten dus weer precies hoe het gaat..
@Snuky en @Merell90 balen zeg.... ik verwachtte vandaag echt m’n ongi, vanochtend vroeg al een tampon in gedaan ivm werk. Bij verwisselen nog helemaal wit. Wordt nu toch lichtelijk zenuwachtig
Balen Snuky en Merell90! Hopelijk volgende ronde wel op roze! Mooie oploop, juutje89! Baasje, voor jou ook spannend dus! Voel je iets van kwaaltjes?
Hopelijk goed nieuws! Zal voor je duimen! Ik denk dat ik ga wachten tot morgenochtend voordat mijn vriend naar werk gaat. En anders wordt het pas morgenavond of donderdagochtend. Ik voel soms krampjes en dan denk ik, zie je je menstruatie komt gewoon, maar vervolgens komt het (vooralsnog) niet. Dit was bij mijn eerste zwangerschap ook maar durf gewoon niet te hopen dat het zo snel raak is.