Hey Zou ik mogen vragen welke symptomen jij hebt? Mijn nod is morgen maar heb al sins dinsdag ongi krampen en lage rugpijn..
Waar zal ik beginnen..... - vermoeidheid - misselijk - pijnlijke boobs - vermoeide beentjes (trap 3-hoog duurt nu ietsiepietsie langer) - grote boobs - opgeblazen gevoel Maar dus (nog) geen krampen en rugpijn, wel een klein beetje gehad... Ga je morgen ook testen?
Ja heb gisteren al getest en was helaas negatief.. maar als ik ze zondag nog niet heb ga ik nog eens testen Ik denk dat jij wel een grote kans maakt op een zwangerschap
Aangezien die ongesteldheid van mij maar niet écht doorzet en ik opeens spierpijn in m’n benen heb en last van diarree toch net maar even een testje gedaan. Negatief (natuurlijk na een kop thee en in de middag), maar stiekem dacht ik toch heel licht iets van een waas te zien toen ik het ding uit elkaar had gesloopt. Overmorgen toch maar weer een testje wagen als de ongi niet doorzet. We houden het spannend zo.
Ik heb ook een aantal dingen van jou rijtje. Heb ook last van soort ‘trekkende’ buikpijn met af en toe steken. Als ik ongi moet worden heb ik meer krampen pijn. Maar ja zal niet de eerste x zijn dat me lichaam me voor de gek houd. @Suir heb je foto??
Ik mag op rood. Gister was mijn NOD, wilde direct testen, maar vriend wilde tot weekend wachten. Helaas is het net los gebarsten
@Miesje25 nee geen foto. Moest zelf zo veel turen en in het licht houden dat ik het niet de moeite vond een foto te maken.
NOD lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (8) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Luckynumber4 -4e kindje - ronde 1 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 Eva11 - 2e kindje - ronde 3 13 maart (5) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Juf1987 - 2e kindje - ronde 3 na vmk (IUI gehad 27/2) TanteLien - 2e kindje - ronde 1 Samm30! - 1e kindje - ronde 2 na mk 14 maart (2) SunnyShines - 1e kindje - ronde 9 - 3e ronde Clomid mxm - 1e kindje - 1e ronde 15 maart (4) Samirsvrouwtje- 2e kindje- 1e ronde Juffie1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na bbz met operatie Ilona0 - 35 jaar - 2e kindje - 1e ronde Snuky - 30 jaar - 1e kindje - ronde 25 MMM - eerste ronde met hormooninjecties 16 maart (4) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 17 maart (4) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Snuitje84 - 3e Kindje - 2e ronde clomid Aapje30 - 2e kindje - 1e ronde Miesje 25 - 2e kindje - ronde ? 18 maart (3) Katsje -34 jaar - 2e kindje - ronde 10 (ronde 2 bbz, ronde 7 mk) Suir - 2e kindje - ronde 3 SHN - 2e kindje - ronde 5 (ronde 1 bbz) Totaal: 30 Wachtbankje (6), Zwanger (7), Ongesteld (10), MMM (4), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te
Wij zijn onderhand ook al een jaar verder doordat de miskraam zo lang duurde ik snap je ongeduld en onzekerheid helemaal dikke digi knuffel
Vandaag ook een testje gedaan en negatief. Ik heb er ook geen goed gevoel bij. Zwanger ben ik niet, denk ik. Vind het alleen vervelend om nu in te schatten waar in mijn cyclus ik nu wel zit dan. Ga nog even afwachten tot maandag. Want als ik effectief mijn eisprong had op cd13 of 14, dan zou ik ten laatste maandag mijn menstruatie moeten krijgen. Maar als dat niet is (en ik ook geen positieve test in handen krijg), zou ik dan een nieuwe cyclus beginnen tellen vanaf de rare bloeding die ik vorige week had? Of wat zouden jullie doen?
Als die bloeding vorige week echt je ongi was, zou je al weer bijna je volgende ei hebben, niet? Dan zou ik die test eens proberen. Geeft misschien meer duidelijkheid.