Wat jammer dat de testen negatief blijven of dat er een ongi is doorgebroken. Sterkte! @Katsje hoe zit het nu met de symptomen? Ik hoop snel duidelijkheid voor je. Gefeliciteerd voor degenen die positief hebben getest! Ik hoop voor iedereen op een prettige zwangerschap . Ik blijf hier nog wel even hangen. Fijne dag iedereen.
@zwanger2015 gefeliciteerd @Katsje niet leuk Ik denk dus dat ik maar niet meer met action ga testen. Die van van de week neem ik maar aan als een voorgedrukt streepje.
Het is heel wisselend. Kruidvat 2v5 geven ook voorgedrukte strepen. Action ook tegenwoordig. Heb je early of de gewone gebruikt? Vorige maand gaf de early test het resultaat in de bijlage. En toch werd ik ongesteld.. soms zijn de testen zo onbetrouwbaar.
Deze maand reageerde de gewone (niet eens early) van action bij mij veel sterker dan de Kruidvat 2v5. Waar Kruidvat een heel licht streepje laat zien, knalt de action test.
Ik heb vandaag mijn NOD, test is nogsteeds lichts positief en heb nog geen bloed gezien. Gisteren ook mijn vriend ingelicht en heel voorzichtig zijn we blij. Dit was de eerste ronde pas, dus het voelt nog heel onwerkelijk. Hoe groot is de kans dat het alsnog mis kan gaan?
Voor de duidelijkheid. De testen van hierboven waren dus óf vals positief of de zwangerschap was vroeg afgebroken.. dat weet ik niet... was toen 1 dag misselijk en ben deze ronde vijf dagen met vlagen misselijk geweest gepaard met ongesteldheidskrampen. Tot ongeveer drie dagen voor vermoedelijke nod (afgelopen maandag). Nu verkoudheid maar geen misselijkheid meer of andere klachten. Alleen wel rugpijn.
Een streep is een streep! Dat is het belangrijkste begin zeg ik altijd als je nod vandaag is dan is dat al heel wat vind ik! Cijfertjes weet ik niet, maar natuurlijk kan er vanalles gebeuren, maar als je daar vanuit gaat in het leven is alles wel erg zwaar! Voorzichtig gefeliciteerd zou ik zeggen. En als je een foto hebt kijken we allemaal graag mee
Nog een keer een poging Eerste foto is gelijk Tweede foto is na opdrogen Ik weet nu niet wat ik moet denken Want zelfs bij indrogers heb ik nog nooit zo’n duidelijke indroog streep gehad