Op de onderste foto is inderdaad wel degelijk een streep te zien. Anders maandag even bij de huisarts vragen om bloedtest, dan heb je zekerheid.
Ik ga morgen denk nog maar een x testen. Als ik echt zwanger ben moet hij morgenop zijn minst een gelijke streep geven.
Heb je vorige x niet gewoon vroege miskraam gehad?? Ik vind hem wel erg duidelijk en roze voor een ingedroogd lijntje namelijk. Had je er toen toevallig water opgedaan?? Ik lees namelijk dat als je er water op doet en het ingedroog is het weggaat. (Weet niet of het waar is hoor hihi)
@Suir en @Ilona0 Vervelend zeg! Ilona voor jou is er nog hoop maar ik zou me alvast concentreren op de volgende ronde als je nod vandaag is.
Net met kv getest. Die action was dus echt vette indroger want anders had ik op zijn mindt nu een tuurstreep moeten krijgen want kv is gevoeliger.
Nou ik heb vandaag flink wat krampen. Nog geen menstruatie, maar ik wacht morgen nog de hele dag. Morgen is mijn nod, maar ik houd maandag ook nog aan als nod ok een dag speling te hebben. Maandagochtend ga ik testen. Ik hoop zo dat dit geen menstruatiekrampen zijn!