Dames, Ik had gister ochtend een positieve ovulatie test, en savonds ovupijn.. Vandaag heb ik om 11:20 een echo om te kijken of er een eitje zit, en dan half 1 inseminatie tenzij het ei al weg is... ik laat het weten als ik meer weet mijn NOD is dan waarschijnlijk 12 maart.
NOD-lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (5) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 13 maart (3) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Kimmetjuh90 - 2de kindje - ronde 5 (KI) Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 14 maart (1) Eva11 - 2e kindje - ronde 3 15 maart (0) 16 maart (3) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 17 maart (0) Ritoy - 3e kindje - 1e ronde 18 maart (1) Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 Totaal: 14 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hallo allemaal Ik heb mezelf er ook bij gezet en ga het weer eens proberen te volgen. Dit is mijn 1ste ronde met Clomid dus nu weet ik helemaal niet meer wanneer mijn NOD ongeveer gaat zijn. Ik heb hem voor de zekerheid maar op de laatste dag gezet Op naar een roze lijst!
NOD-lijst 12 maart t/m 18 maart 12 maart (5) Lelie89 - 2e kindje - ronde 2 Mamavandrie34 - 4e kindje - ronde 2 Merell90 - 1e kindje - ronde 2 Baasje - 1e kindje - ronde 2 Meiske1988 - 2e kindje (1e met huidige man)- ronde 5 Kikker1 - 3e kindje - ronde 1 13 maart (4) Carannay - 2e kindje - ronde 5 Kimmetjuh90 - 2de kindje - ronde 5 (KI) Loessje1987 - 2e kindje - ronde 7 Luckynumber4 - 4e kindje - ronde 1 14 maart (1) Eva11 - 2e kindje - ronde 3 15 maart (0) 16 maart (3) Madeliefje26 - 2e kindje - ronde 4 Mum2be2 - 3e kindje- ronde 2 Mari3ke - 32 jaar - tweede kindje - ronde 3 17 maart (0) Ritoy - 3e kindje - 1e ronde 18 maart (1) Juutje89 - 2de kindje - ronde 13 Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Goedemorgen! Ik schuif ook even aan. Vanmorgen een hele donkere ovulatietest, ik verwacht in de loop van de dag een positieve. 14 februari mijn implanon laten verwijderen en geen idee waar ik zat en wat ik kon verwachten. Na veel gerommel, af en toe bloeden, nu eindelijk duidelijkheid. @Kimmetjuh90 succes met de echo straks
Helaas mn ei was al weg, en ze insemineren niet als ie al gesprongen is. Nu t gesprek 20 maart maar afwachten
@mum2be2 ja hè, had ik ook echt niet verwacht hoor. Ik zat eigenlijk te wachten op mijn menstruatie. Nou ja, scheelt weer 2 weken. Dat is Balen zeg @Kimmetjuh90.
Dames.. aangezien ik nu toch geen inseminatie gehad heb, kan ik vragen of ze 6 maart.nog plek hebben bij de arts voor t gesprek.. Dit wilde ze in eerste instantie niet omdat ik dan midden in mn cyclus zou zitten, nu maakt t dan toch niet meer uit... dan kan ik net zo goed eerder op gesprek komen zodat ik gelijk al weet waar ik aan toe ben dan dat ik nog heel lang moet gaan wachten... had vanavond met mn moeder gebekt en die kwam met dat idee.. ze is zo ontzettend boos op t zieke huis dat ze me niet eerder t kkenbaar hebben gemaakt.. ze wil bijna zelf mee naar t gesprek, maar dat heeft geen nut... ik snap de frustratie.. maar t zijn ook maar mensen nahja hopen dat er 6 maart nog een plekje is anders toch wachteb op 20 maart