Oh wow dat lijkt me zowiezo lastig, zelfs zonder kinderwens. Maar nu jullie voor een kindje gaan zijn die weken dat hij er niet is helemaal vervelend. Ik hoop dat je ei je in de maling nam en over een paar dagen ineens aan komt zetten. En anders hopen dat volgende maand beter uitkomt met je man!
Dankje dames! We hebben een aantal maanden geleden een bloedonderzoek/stollingsonderzoek gehad waarvan de uitslag goed is. Binnenkort krijg ik een baarmoederscopie. Gyn geeft ook aan dat het lastig is om te achterhalen waar de herhaalde (vroege) miskramen door ontstaan. Vaak is er geen oorzaak.. We kunnen nog overwegen om een chromosomen onderzoek te doen, maar we zijn er nog steeds van overtuigd dat het een keer gaat lukken! Heeft iemand toevallig ervaring met het chromosomen onderzoek?
12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 13 oktober Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mauzy82,36 jaar,1e kindje,ronde 4 IUI (mmm) 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Totaal: 20 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN
Dan is er nog hoop meis, want je kan je ei niet voelen springen maar wel voelen groeien dacht ik ben benieuwd naar je test en hopelijk komt je ei wat later (als je man weer thuis is)
Welkom nieuwe meiden. En wat verdrietig al die miskramen bij iedereen gebeurt toch echt gewoon te vaak hè... Hier bijna een positieve ovulatietest! Denk dat hij vanavond of morgenochtend echt zal knallen. Bekijk bijlage 591414
Welkom nieuwe dames! Wat ontzettend rot van de miskramen. Komt inderdaad in de buurt! Lekker gezellig maken dus
@Mauzy82 Wat een super nieuws! Succes maandag! Welkom @Maarr Vreselijk al die miskramen. Hopelijk deze ronde een wonder ronde hoor! @Rian89 Ik zou niet weten wat die kramp kan betekenen? Misschien een laatste ovulatiepijntje? @Paz Haha wat jouw man zegt herken ik wel, mijne begint ook al te zuchten! Jammer dan, we willen wel wat bereiken hè haha! @Flamingooo Ja hoor, die gaat vast knallen vanavond! Succes! Leuk al wat meer paars in de lijst. Hier volgens FF 2dpo, maar ik denk zelf 1dpo. Ik hoop zo op veel roze! Fijn weekend iedereen!
Lief dat je er naar vraagt. Het gaat redelijk. Ik dacht dat de nasleep van de miskraam minimaal zou zijn omdat ik voor de miskraam best veel hebt gebloed maar ik heb vandaag toch weer donkerrood/bruin bloed verlies. Het voelt ook een beetje aan als menstruatie dus ik weet niet of mijn menstruatie nu gewoon eerder aan het komen is of dat dit nog met de miskraam te maken heeft. Bij mijn eerste miskraam begon mijn menstruatie ook twee weken na het stoppen van het bloeden, dus wellicht is dit weer hetzelfde verhaal... Hoe is het bij jou? Het wachtbankje een beetje uit te houden?
Hè meiden ik ben gestopt met de anticonceptie en werd netjes ongesteld geworden ik heb maar 3 maanden de spiraal gehad. Nu doe ik ocu testen want ik wil even weten hoe Mn cyclus nu zit ik had normaal tussen dag 10 en max dag 16 een ei meestal op dag 12/13 Nu jullie reactie wat vinden jullie van Mn ovu test?
Ik vind het niet echt positief. De test streep hoort even donker of donkerder te zijn dan de controlestreep toch? Ik zou nog even doortesten want hij gaat wel richting positief. Wanneer is je NOD?
12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mirya, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 13 oktober Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mauzy82,36 jaar,1e kindje,ronde 4 IUI (mmm) 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Totaal: 20 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN[/QUOTE]
Oeps dat ging niet helemaal goed! Ik sluit mij hier ook graag aan. Mijn ei is een paar dagen later dan gedacht. Vandaag een positieve ovulatie test dus ik verwacht hem morgen.