Kan dat zo snel naar het stoppen met de spiraal? Ik heb namelijk 20/9 eruit gehaald en ik begon vrijdags de 21 ste te bloeden tot de maandag dinsdag nog wat spotting en nu al bijna een posi test?
Hij is nog niet positief, maar wel bijna. Wat iemand anders ook zei; vanavond nog een keer testen en morgenochtend. Op de foto een positieve ovulatietest van mij. En de bloeding die je hebt gehad hoeft geen ongesteldheidsbloeding te zijn. Je kan zomaar nu al je eisprong hebben. Ik had na een paar dagen na het verwijderen van mijn spiraal een ontrekkingsbloeding en na ongeveer 14dagen een ongesteldheidsbloeding.Het is lastig om na het verwijderen van je spiraal je cyclus te weten. Ik dacht namelijk dat ik toen mijn eisprong had, maar die was dus rond het verwijderen van mijn spiraal.
Hele dag felle pijn linksonder, kan dat ovulatiepijn zijn? Pijn is nu eigenlijk wel weg. Ovulatietesten geven nog helemaal niks aan.
12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mirya, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 13 oktober Mimi1988, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mauzy82,36 jaar,1e kindje,ronde 4 IUI (mmm) 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Mamavand, 31 jaar, 4e kindje, ronde 1 Totaal: 21 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN[/QUOTE]
Sorry dames, heel druk geweest met verhuizen hier. We zijn eindelijk over. Ik lees nare berichtjes over miskramen, wat verdrietig! Zie dat er een aantal al op het wachtbankje zitten. Spannend! Vanmorgen was mijn ovutest nog lang niet positief. Maar ze zijn nu op wel krijg ik steeds neer vruchtbaar slijm. Hopelijk straks nog even gezellig maken en kan ik morgen nieuwe testen halen. En anders maandag. Dan zien we wel of ik mijn ei nog vind of al geweest is.
Oh bah, maar ben nu wel benieuwd wat dat dan is? Is het nu gestopt? Het is echt bijna “bizar” wat er allemaal loskomt. Ik ben er toen echt zo van geschrokken! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Het gaat wel hoor. Het wachtbankje begint net, dus helaas moet ik nog wel even wachten. Wil echt wachten tot NOD, dus hopelijk gaat mij dat ook lukken! @Mamavand Nog getest? @Slilo Het kan, maar icm een negatieve ovulatietest weet ik niet? Heb je het nu nog? @mimi1988 Wat fijn dat jullie over zijn! Lekker genieten in jullie nieuwe huis! Ik hoop dat je eitje snel komt.
Mijn piek was gisterenavond of komt vanavond.. Deze is nog niet positief, maar echt knallen doen ze bij mij nooit. Maar we hebben het al erg gezellig gemaakt. Vanavond en morgen voor de zekerheid nog een keer. Ik temperatuur, dus kan over een paar dagen ook zien of mijn ei echt gesprongen is.
Hier laat mijn piek toch nog even op zich wachten. Gisteravond was hij hetzelfde als gisterochtend en nu is hij zo. Ik weet dat hij bij mij echt echt kan knallen dus dit is hem nog niet. Hopelijk vanavond wel. Bekijk bijlage 591560
Ja vandaag 2 x de eerste liep wat vreemd door dus ik twijfelde enorm. Dus nog maar een test gedaan. Zie hieronder Mn lijstje! Ik test voorlopig nog even door want ik twijfel enorm.... ik heb nooit echte knallers gehad. Misschien pak ik nog even het tempen erbij om even zeker te weten hoe Mn cyclus loopt. Als ik namelijk reken vanaf de dag dat ik de spiraal verwijder heb zou het dag 10 zijn als hij idd positief is ?
Jullie kunnen wel eens gelijk hebben dat ik toch nog mijn eisprong moet hebben. Mijn ovu test van vandaag wordt al wat donkerder.. waren die steken toch van het groeien van het eitje en niet de eisprong? Ik hoop het zo want dan is er nog een kans als mijn man dinsdag thuis komt
Hier hetzelfde gevoel! Vandaag zijn de steken weg, ga zo ovu testen! Wel echt super fijn dat je eisprong is als je man thuis komt
Vaak hoor ik dat als je steekjes voelt dat het dan het groeien van het ei is en niet daadwerkelijke eisprong.. in dit geval voor jou zou dat nog extra gunstig zijn ook! Hoop dat je ovulatietesten steeds meer gaan oplopen! Hier vanmorgen ook nog wat steekjes gevoeld en vanmorgen een knallende ovulatietest + smiley.. Vanavond dus nog maar gezellig maken, en dan op het wachtbankje..