@Lelie89 onee wat balen! Hoop echt dat het de volgende ronde raak is voor je en dat het ook een plakbeeb is.
Bekijk bijlage 591780 Ik heb mn piek gevonden hoor ! Nu hopen dat mn LF langer is dan die armzalige 8 dgn van vorige maand...
Ik heb net weer een test gedaan en bij mij gaat die nu bijna echt knallen maar kan nog donkerder volgens mij. Vorige keer was de teststreep donkerder als de controlestreep. Wat vindt de rest van de dames hiervan? Volgens mij kan die nog donkerder toch?
Ja ik heb gelijk weer wat dingen opgeschreven, maar ik krijg het nooit meer precies hetzelfde... nu even mijn computer dicht gedaan. Vrijdag maar weer verder kijken met frisse moed!
hoihoi dames, Ik had gezien dat er een paar nog verder op mijn berichtje hadden gereageerd! Dankjewel ( sorry ik weet niet alle namen meer) Ook ging er iemand op 4 dec trouwen.. Gefeliciteerd!!! Heel erg veel plezier op je mooie dag!
Hopla! Bij mij is dat mijn piek, dus wie weet bij jou ook wel.. Hoelaat komt je man morgen thuis haha?
Mijn man komt morgen eind van de ochtend thuis. Hopelijk wil mijn zoontje nog een middagdutje doen.. 24 uur na positieve test pas je ei toch?
Hallooo wat een geklets ineens vandaag Hoop dat ik beetje op iedereen kan reageren nu @MaLuc komt meer doordat ik vaker hier heb gelezen dat ze echt niet voor NOD willen testen maar de verleiding wordt wel groot door alle testers maar als jij al ervaring erin hebt dat je voor nod zelden een mooie streep krijgt zou ik ook zeker wachten hoor @Lizra neeee dat meen je niet, dat is echt ontzettend zuur! Logisch dat je dan moet janken, zou ik ook gedaan hebben hopelijk heb je het allemaal nog beetje in je hoofd hoe je het had getypt, succes nog! @Lelie89 wat jammer zeg! Ook ik wens jou heel veel succes de volgende ronde en hoop op een mooie test! @Dana1989 ik vind dit er al heel mooi uitzien hoor! Sowieso natuurlijk nog eventjes doortesten maar zou het zeker morgen eventjes gezellig maken met je man, ben echt blij voor je dat het dus geen bij voorbaat mislukte ronde zal gaan zijn! @Mauzy82 sterkte en succes oo het wachtbankje! Ik schuif gezellig bij je aan @Slilo geen ervaring met ovulatietesten van de Etos maar ziet er wel goed uit hoor,sowieso morgen nog een testje doen om te kijken of ie nog maar op of huist afloopt @Pukkie1 ik test meestal rond 21:30, ik drink s’avonds namelijk bijna niets dus meestal heb ik dan al 2 uur niks gedronken, daarvoor alleen thee. Oké ik hoop dat ik nu een beetje op iedereen heb gereageerd ben daar namelijk erg slecht in als er zoveel is geklets Hier vanmorgen dus die krampjes gevoeld maar vanmiddag voelde ik alleen nog wat steekjes en vanavond niets meer, hoop dat dit betekend dat m’n ei is gesprongen. Dan zou het van vanmorgen niet voor niets zijn geweest ik mag dus op paars, mogen we weer gaan wachten...
Hè meiden ik ben best verdrietig Mn temp is niet gestegen dus Mn ei nog niet gesprongen. Dus nn lichaam zal wel flink van streek zijn, en vanwaar die vreemd buikpijn dan? Ik weet het nietIk hoop dat Mn eitje nog komt ik test maar rustig door
Ah frustrerend. Ik heb geen verstand van temperaturen. Maar wellicht komt je eitje dan nog als je buikpijn hebt!
Ik had vorige week buikpijn en dacht toen dat het mijn ei was maar die is dus deze week pas. Misschien dat jou ei ook wat later is. Geef de hoop nog niet op!