Okee, helaas zie ik ze beiden knalpaars. Ben kleurenblind en heb vaker moeite met deze kleuren. Jammer
Welke ovu testen gebruik je? Hier ook zeurende (soort menstruatie klachten onderin m'n buik) pijn, maar dat heb ik altijd tijdens de ovulatie.
Valt mee, alleen nu is het even lastig . Ik houd wel gewoon goed bij wie vertelt dat ie zwanger is, haha...
Die van de action. Maar heb ook van 2besure besteld en vandaag binnen gekregen, dus daar begin ik morgen mee! Jaa zulke pijn heb ik inderdaad ook, en dat herken ik van de dagen rondom de eisprong, daarom vind ik het zo raar dat de test omowit blijft.
Ik heb die van de Action ook gebruikt en bij mij werkte ze niet zo goed. Kreeg soms een vaag streepje, maar meer ook niet.
Oke dan is het goed dat ik morgen met die andere ga beginnen. Krijg geen goed gevoel nu bij deze testen in ieder geval. Tijdens de vorige zwangerschap wel die van de action gebruikt ook, en tijdens die ene ronde ook mn piek goed gevonden en gelijk zwanger. Was vast een toevalstreffer
12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mirya, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 1 13 oktober Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mimi, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mauzy82,36 jaar, 1e kindje ronde 4 IUI (mmm) 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Mamavand, 31 jaar, 4e kindje, ronde 1 Totaal: 23 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN
Ergens heeft iemand niet het juiste lijstje gepakt want ik had mezelf al op paars gezet maar stond nu weer op zwart. Geen idee wie er nog meer zijn “weggevallen”.
Nou ik zeg eerlijk 100% zeker ben ik niet van Mn temp ik begin zelfs te twijfelen of Mn thermometer niet kapot is! Want ik denk echt dat ik Mn eisprong wel heb gehad. Ik heb namelijk in al die jaren dat ik tempt heb nog nooit zo lage basale lichaams temp gehad. Ik zit op cd 12 En Mn langste cyclus ooit was 32 dagen maar meestal een cyclus van 26/28 dagen
Had precies hetzelfde met de Action testen @Paz ik hoop voor je dat de 2besure je meer duidelijkheid geven Helemaal mee eens, gewoon blijven hoor
Er staan veel op de lijst voor 12 oktober. Ik kan nu al bijna niet meer wachten. We hebben goed ons best gedaan dus ik ben benieuwd!
De lijst klopt idd niet, ik was ook al op paars... @Mamavand heb je nog een foto van je kaartje? Wat naar die onduidelijkheid..