NOD - Lijst 12 t/m 18 oktober 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door babywens93, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paz

Paz Niet meer actief

Oh echt?:roflmao:
    Oke, nou..dan heeft gister vast nog wel geholpen, haha!

2. Indy89

Indy89 Fanatiek lid

19 dec 2015
    2.020
    681
    113
    Vrouw
    He jammer meiden, had wel een positieve test verwacht vandaag na alle symptomen:( wie weet morgen!

Hier 7dpo. Nog voldoende afscheiding en op raar dromen na geen klachten.. Spannend.

3. Eef31

Eef31 Actief lid

4 okt 2018
    160
    138
    43
    Vrouw
    Raar dromen heb ik inderdaad ook ja! Daardoor vanmorgen toch nog maar een zwtestje gedaan, maar die was helemaal blanco.. logisch ook wel.. maargoed dit is mijn 1e ronde dus ik wil niks missen van wat er misschien wel kan zijn. Vanmiddag toch me ovulatietest maar weer doen haha.:o:

Indy89 vindt dit leuk.
  4. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik heb ook heel levendig gedroomd en onrustig geslapen, nu moe haha. Vrijdag is mijn NOD en wil eigenlijk niet eerder testen dan zaterdag.

5. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik had bij Mn zoontje die klachten ook.
    Maar pas op 14 dpo lichte test.
    Ik weet wel dat ik een lange LF heb.

6. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Een partiële mola is een aanleg voor tweeling maar naar de celdeling van 1,5 kind stopt de celdeling en gaat de placenta zich omvormen tor een tumor,
    Ik heb daardoor altijd vroege echo's gehad omdat deze zwangerchap al ver naar de 3 maanden verkeerd afliep en ik was zo bang en onzeker daardoor kreeg ik vroege echo's.
    Vroege echo's kan niks veranderen aan een mola, dir is nooit levensvatbaar en word door het ingaan altijd afgebroken. Alleen is het traject erna belangrijk dat je medische hulp aanvaart zodat ze het in de gaten kunnen houden.
    Maar de kans dat ik dat weer krijg is heel klein

7. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb het overlegd van Mn man mag ik doen waar ik me prettigbij voel.
    Maar hij zou idd wachten tot minimaal 6/7 weken

8. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    Doen waar je/jullie zich goed bij voelen. Zelf heb ik ook vroege echo’s ivm meerdere miskramen en mij geeft het wel wat rust om te zien of er iets groeit of ‘broeit’ :)

HaNa540 vindt dit leuk.
  9. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Jeetje wat heftig !
    Je moet inderdaad doen waar je je eigen goed bij voelt.

10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    @Mamavand ik zou doen wat voor jullie goed voelt.
    Hier mogen we ook al vanaf 6 weken echo’s ivm doodgeboren kindje.
    Bij mijn laatste zwangerschap hebben we dat pas vanaf 7 weken gedaan. Dan is de kans groter op een kloppend hartje.
    Denk dat ik dat nu weer zou doen.

11. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Dat is heftig zeg! Na zo'n zwangerschap heb je eerst een behandeling nodig? Pff, ik weet niet wat ik zou doen, maar je moet doen wat goed voelt voor jou. Als dat een echo is 'pas' met 6/7 weken moet je dat doen. Is nog steeds heel vroeg natuurlijk. Wanneer kwam je erachter dat het een mola-zwangerschap was?

12. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Hier steeds meer weeig gevoel in mijn buik.. lijkt een beetje op ongi kramp, tepels doen nog steeds pijn en af en toe een steek door mn borst, verder af en toe misselijk en steek in mn rechter lies, vandaag +-5 dpo,

HaNa540 vindt dit leuk.
  13. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Zien jullie iets.....

Bijgevoegde bestanden:

14. MaLuc

MaLuc Fanatiek lid

2 sep 2018
    1.425
    1.026
    113
    Vrouw
    Ik ben daar heel slecht in @Rian89...

Ik heb toch een last van gevoelige tepels, dat heb ik anders volgens mij nooit (of ik let er nooit op, haha). Ik weet nog dat ik bijna 6 jaar geleden in de tuktuk in Sri Lanka steeds mijn borsten moest vasthouden, omdat de wegen zo hobbelden en mijn borsten daardoor pijn deden. Achteraf gezien was ik toen net zwanger :D

15. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik zie helaas niks @Rian89. Maar de kwaliteit gaat ook zo achteruit na uploaden. Zie je zelf wel wat?

16. Siamara

Siamara Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.878
    2.797
    113
    Vrouw
    Overijssel
    Ik wou dat het niet zo was, maar ik zie ook niks... :(

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik had bij Mn jongste en middelste zoontje met 5 weken en 4 dagen al een kloppend hartje
    Maar je bent dan nog wel erg onzeker. Ik denk dat we wachten tot 6/7 weken

18. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ja ik zie wel wat, heel licht. Maar krijg het niet goed op de foto..

Snap alleen echt niet dat het niet duidelijk is... mn borsten zijn namelijk erg duidelijk.

Zenuwslopend dit. Bah

HaNa540 vindt dit leuk.
  19. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    @Rian89 ik zie helaas ook niets, maar het is ook zo moeilijk om het goed op beeld te krijgen! Ben ook benieuwd over een paar dagen :)

HaNa540 vindt dit leuk.
  20. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hè Meis,
    Het was idd een heftige periode maar meer door de fouten die de artsen hebben gemaakt.
    Het ging mis met 15 weken ik had heel sterk het gevoel dat het niet meer leefde,
    Toen ik voor een echo kwam bleek het kindje idd niet meer te leven..... ik heb 2 weken rond gelopen nog met een dood kindje in Mn buik maar Mn buik groeide wel door. En iedereen vroeg erna, want ik ben heel fijn gebouwd
    Na 14 dagen een curetagge gehad maar 4 dagen later kwam ik voor een echo vanwege heftige pijn en veel bloed verlies en toen bleek dat de helft van ons kindje er nog zat
    Je zag letterlijk dr beentjes zitten....
    ik moest dus dezelfde dag nog eens voor curettage.
    Het is in juni weg gehaald en in september was ik hcg schoon. Mijn waardes daalde goed, indien dat niet het geval is moet je idd een chemo behandeling.
    Deze heb ik gelukkig niet nodig gehad. Na 6 maanden kregen wij groen licht en mochten we opnieuw proberen zwanger te worden

Deel Deze Pagina