Ik kwam erachter nadat het kindje was onderzocht dus 2 weken na de curettage toen ik voor na controle kwam. De gyn haalde me op uit de wacht kamer en vroeg of i alleen was! Dat was het moment dat ik gelijk door had dag het foute boel was. Het was overigens een meisje
Nee sorry Maar de KV testen schijnen niet meer zo gevoelig te zijn, heb je de predictor in huis? Daar zou ik morgen mee testen!
Ik lijk wel iets te zien!! Spannend Mijn borsten zijn ook killing gelukkig niet meer zo weeïg misselijk!
@Mamavand wist ook niet wat een mola zwangerschap in hield.. Jeetje wat heftig wat je hebt mee gemaakt Kippenvel over mijn hele lichaam!
Wat een verdrietig verhaal zeg die beelden gaan vast niet meer uit je hoofd! Ik heb met 12w een curettage gehad, kindje was 11w. Ook alles er op en er aan en ook ik voelde dat het mis was. Heel verdrietig om zo'n volmaakt kindje levenloos te zien. Ik mocht bij de vk wel v.a. 6,5 week tot week 10 elke week een echo. Ik kocht zelf een doppler om naar het hartje te luisteren, gebruikt tot dat ik haar echt voelde en dat gaf mij rust. Miss ook een tip voor jou!
@Mamavand wat heftig allemaal!! @Rian89 gewoon blijven proberen, hopelijk zien wij het snel ook! Ik heb nu weer weeige buikpijn en lage rugpijn... Niet zo heftig als vorige week, maar wel erg vervelend. Vrijdag is mijn NOD. En ik voel mijn menstruatiepijn echt altijd pas als het eerste bloed eruitkomt op de wc. Ik durf niet te hard te hopen, maar ik doe het stiekem toch
Hoop dat jullie kwaaltjes allemaal ‘goede’ kwaaltjes zijn. NOD komt bij verschillende al heel dichtbij, spannend! Ik duim voor jullie en hoop snel positieve testen te zien
Klopt ik heb daarvoor ook een miskraam gehad maar bij die mola had ik wel echt een klap gekregen. Ik voelde haar ook al bewegen. En die beelden daar heb ik nachten van gedroomd was vreselijk!!! En dat beeld blijft me altijd bij.0 Ik had idd ook vroege echo's en een doppler.... de doppler wil ik nu weer graag
@Mamavand Pfff Wat een heftig verhaal zeg. Ik kan je verder geen advies erin geven, alleen...volg je gevoel. @Rian89 ik zie hier ook helaas niets, maar zie bijna nooit tuurstreepjes Hier 5/6 dpo Ik voel eigenlijk bijna niets, beetje gevoelige borsten en lichte buikpijn, maar dat heb ik bijna altijd week voor NOD.
Vraagje voor de meiden die al eens zwanger zijn geweest... Op de tests staat altijd dat je 2 min moet wachten tot je resultaat ziet. Als je een knaltest hebt, duurt het dan ook echt 2 min? Gewoon even nieuwsgierig
Als je een knaller hebt zie je het meteen! Een tuur vaak pas na opdrogen en dan mag je hem officieel niet als positief zien...
Sorry even een ego post.. Iemand wel is hevige innestelingspijn gehad? Ik heb zo’n ontzettende buikpijn vandaag, maar dan echt heftig net 2 paracetamol ingenomen en hopelijk zakt het af! Ik ga er zelf niet zozeer vanuit dat dat het is hoor want kan me niet voorstellen dat dat zo pijnlijk kan zijn en een dag kan duren!
Nee ok heb wel gehad mer een knaller dat ik tijdens het doorlopen vab de urine al wat zag! Maar dat was wel altijd na nod
Ik bij Mn jongste zoontje ben toen gestopt met werken ik had echt pijn!! Ik ben naar huis gegaan en op bedje gaan ligge. Achteraf was dit de innesteling
Hier vanmorgen wakker en zoooo misselijk. Echt niet leuk meer. Ik hoop dat het straks weg trekt want ik heb een onwijs drukke dag