Nou vreselijk zo veel. Misselijk en ook echt misselijk!! Dan weer heeel extreem honger.... maagzuur echt branden in Mn keel. Puistjes 2 heb ik normaal nooit. En zere borsten
@Mamavand dat klinkt toch echt als een zwangerschap... Ga je nog testen vandaag? Hier heen bloed en geen krampen meer.. Pfff spannend!
Wanneer is je nod? Geloof dat de lijst 10 pagina's terug is dus even opzoeken duurt lang Ik hoop dat het een innnestelingsbloeding was, spannend ook voor jou zeg!
Ik ga hem wel even naar voren halen . Spannend dames, het is tijd voor wat roze! De eerste NOD's zijn al zo dichtbij.
NOD 12 OKTOBER TOT 18 OKTOBER 12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mirya, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 1 13 oktober Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mimi, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Eef31, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mamavand, 31jaar, 4e kindje, ronde 1 Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje ronde 4 IUI (mmm) 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Dinpin, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 25 Wachtbankje (23) , Zwanger (0), Ongesteld (1), MMM (1), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN
Nee want ik weet dat het geen zin heeft, aangezien ik toch pas rond cd 24/25 posi ga testen en zit nu op cd 20
@Mamavand, je symptomen klinken erg veelbelovend! Mijn buik voelt vandaag echt alsof de menstruatie elk moment kan losbarsten. Ik verwacht elke keer als ik naar het toilet ga dat ik bloed zal zien, maar tot nu toe nog niet. Heb eerlijk gezegd weinig hoop meer, maar goed, zolang ik nog niet bloed wachten we af.
Over 4 dagen pas ga vandaag de testen op het postkantoor ophalen. Daar af laten leveren om niet in de verleiding te komen. Hoop zo dat het een innestelingsbloeding was pff. Maar vorige maand had ik dit op 8dpo ook, maar toen bleven de krampen en het bruin verlies wel aanhouden. Nu niet.
Bedankt nog voor jullie berichten meiden, klinkt toch wel veelbelovend dan die pijn ivm innesteling. Ben nu 8 dpo. Gisteravond kon ik helaas niet meer reageren want kreeg ineens last van rillingen en voelde heel heet terwijl ik het koud had, lig nu ziek op bed. Ben best beroerd, geveld door een buikgriep denk ik?! Hopelijk is dit niet ten nadele van de innesteling Er gaan een hoop testen dit weekend lees ik, super spannend! Zelf m’n nod as zondag maar wil nu echt proberen te wachten met testen tot zondag..
13 dpo hier en een negatieve test. Overmorgen m'n NOD. Ik hoop zo enorm dat ik niet ongesteld word. Al zou het voor de allereerste ronde ooit wel te mooi zijn om waar te zijn. Maar anders kan ik al die rare pijnen en pukkels vd afgelopen weken niet verklaren...
Hier wat last van lage rugpijn en buikkrampen, maar weet dat het veel te vroeg is voor zwangerschapssymptomen. Zo vervelend, waarom lijken die progesteron en zwangerschapssymptomen toch zo op elkaar @Siamara ronde 1, dat zou echt mooi zijn! Alles kan en er zijn genoeg meiden die pas vanaf NOD positief testen Spannend, hopelijk kleurt de lijst snel roze!
Vanmorgen even heel misselijk dat ik het echt warm kreeg en even moest gaan zitten.. mn tepels doen nog steeds pijn en mn borsten nu ook alleen niet als ik eraan zit.. klinkt dit voor de meiden die al een kindje hebben bekend?