Van de pukkels heb ik nu ook weer last, echt niet normaal.. Ik voel me weer een puber. Van de last bij je vagina had ik vorige maand ook last van, toen kreeg ik een positieve test maar een week na mijn nod toch ineens ongesteld. Ik hoop dat hij bij je blijft plakken!
Heb je nog niet getest? Hier ook ineens veel last van waterige afscheiding, hopelijk heb ik gewoon te vroeg getest. Dat van die pijnlijke vagina herken ik ook heel erg, afgelopen dagen lijkt er iemand iets eruit te willen trekken
Nee nog niet. Na vorige x denk ik dat ik wel even wacht met testen. Wil mezelf en mijn vriend niet bijmaken als her fout gaat.. alsnog, dat zeg ik nu. Zaterdag zal ik zoeizo wel moeten want dan ga ik een trouwjurk halen
Ik weet het niet ik moest ook voor grote boodschap dus misschien is er een adertje ofzo gesprongen. Ik blijf bepaalde geuren ook echt vies vinden en heb nog steeds last vab Mn borsten
@Mamavand, het zou de innesteling kunnen zijn toch? Dat is idd een vrij korte LF @Flamingooo. Maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop! @Rian89, ik was ook al om 4 uur wakker, maar heb nog niet getest. Ik denk dat ik dat morgen wel ga doen als ik nog niet ongesteld ben. Lopen je testen wel een beetje op? Ik had echt beide keren ook na mijn NOD maar heel lichte streepjes (met Kruidvat destijds). Spannend @MM23288! Goed teken dat er nog geen bloed is. @Meisje6, het is echt nog wel vroeg hoor, lang niet iedereen test zo vroeg al positief.
Jazeker! Bloed zou ook wel te vroeg zijn, nod 15 okt. Alleen normaal word ik meteen zodra mijn temp zakt ongesteld, nu dus niet afwachten dus haha
Hier net wat bruinig slijmverlies, neeee!!! Hopelijk blijft het hierbij, maar kan ook dat dit het begin is van m'n menstruatie.
Hoi allemaal, Kan ik last minute nog inspringen? Wij hebben al een heel parcours afgelegd en heb nood om er met mensen over te babbelen die weten wat het is. Mijn omgeving weet nl niet goed meer hoe te reageren.. 28j Zo'n 3j bezig (met af en toe een kleine mentale pauze). - Bbz in 2015 (eileidersparend) - Mk in april 2017 - Mk in mei 2018 - Gesprongen cyste in juni 2018 - Bbz in juli 2018 (rechter eileider weggenomen) Het afgelopen jaar was verschrikkelijk.. Loop in de fertiliteit, maar ze geloven dat ik met mijn overgebleven eileider nog een kans maak op de natuurlijke weg. Als het in december nog niet gelukt is, gaan we definitief de mmm in.. Momenteel worden mijn cycli opgevolgd en daardoor weet ik wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Deze maand was dat op rond 1 oktober (toen zat er sochtends een ei van 20mm klaar). Normaal gezien heb ik mijn eisprong altijd langs rechts (waar ik dus geen eileider meer heb), maar deze keer zat ie langs links! Ik maak dus wel kans deze maand.. Maar de angst dat het weer misgaat, zorgt dat ik mn hoofd helemaal gek maak.. Mijn nod is ong 16/10. Sorry voor de lange uitleg. Mag ik mee aanschuiven? Groetjes, Maline
Natuurlijk @Maline! Wat een traject heb je al achter de rug, heftig hoor! Ik kan me voorstellen dat de angst er goed in zit. Ik hoop heel erg dat je binnenkort een positieve test hebt en een goede zwangerschap.
@MaLuc , dankjewel Ik hoop het ook.. Mijn zusje is in totaal 7j bezig geweest en is afgelopen augustus eindelijk bevallen van een zoontje na 2j ivf. Het kan dus, maar t idee dat ik nog 4j verder zou moeten is heel beangstigend!
@Maline wat heftig! Ik hoop dat je snel zwanger raakt. Je hebt al erg veel achter de rug! Heel veel succes
Hallo dames, Ik heb de afgelopen tijd niet deelgenomen in het gesprek maar zeker wel gezellig meegelezen. Vanwege de teleurstellingen keer op keer heb ik mezelf een beetje op de achtergrond gehouden en wilde niet te vroeg testen. Mijn nod is morgen 12 oktober en vanmorgen getest en wilde toch even een beetje positief bericht plaatsen. Zie de test hieronder En nu maar hopen op een mooie oploop de komende dagen ❤