Ik loop in de fertiliteit, dus denk van niet? 1 oktober was ik de laatste keer in het ziekenhuis en toen zagen ze sochtends mijn ei van 20mm en dat is wss die dag gesprongen!
Volgens mijn gynaecoloog is het met de pil anders als met een spiraal en ik had de kyleena spiraal welke de aller ligtste vorm van hormonen in zit
Wat spannend allemaal! Ik krijg steeds meer testdrang en ook steeds meer rare klachten, Steeds vaker misselijk, gerommel en beetje ongesteldheids krampjes, en behoorlijk steken in de lies! Ik zit nu ongeveer 7dpo zijn er nog meer meiden met "rare" klachten?
Morgen is mijn NOD, bijna tot op de minuut twee weken geleden heb ik geklust met mijn vriend (vind het zo'n gek woord, haha), en volgens mij moet ik nu op 13dpo of 14dpo zitten, maar net tijdens een vergadering werd ik 2x binnen ongeveer 2 minuten opgeschrikt door een felle pijnsteek links in mijn buik. Nog nooit zoiets gevoeld. Kan dit een innesteling zijn? Is dat niet laat?
Ik moet ook echt heel vaak plassen ik ben deze ochtend al 5 x wezen plassen Buik of achter je scheenbeen? Buik kan ook darmen zijn. Ik zou zeggen voor innesteling is dat te laat. Ik duim voor je!
Welkom @khloe877 ! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Scheenbeen? Denk dat je schaambeen bedoelt? Maar 't was wel echt in m'n buik ja... Denk ik... Weet niet eens zeker... Maar voelde anders dan steken in m'n darmen... Kweenie, misschien is mijn eisprong later geweest dan ik dacht? Ik had er twee weken last van op donderdagavond en de hele vrijdag.
Haha ja schaambeen... stomme autocorrect ik wil je niet minder happy maken maar ik heb vlak voor mijn ongesteldheid vaak van dat soort krampen in mijn darmen, vandaar. Ik duim echt voor je meid!
Ik heb sinds mijn eisprong non-stop krampen, dus ik weet het allemaal ook niet meer zo goed. Zeker omdat het mijn allereerste ronde ooit is.
NOD 12 OKTOBER TOT 18 OKTOBER 12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mirya, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 1 13 oktober Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mimi, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Eef31, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mamavand, 31jaar, 4e kindje, ronde 1 Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje ronde 4 IUI (mmm) 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Dinpin, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Pukkie1, 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 Totaal: 25 Wachtbankje (22) , Zwanger (0), Ongesteld (3), MMM (1), Negatieve Test (1),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN
Hier begint het bruinverlies ook weer, het zal dan morgen wel doorbreken. Op naar ronde 7! Gefeliciteerd dames op roze! Dames op het wachtbankje, succes! Ik duim!