Wat een mooie testen meiden!!! Van harte, super leuk en juni is een mooie maand om een kindje te krijgen Hier temp weer iets gedaald, ik verwacht mijn ongi morgen!
NOD 12 OKTOBER TOT 18 OKTOBER 12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mirya, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 1 khloe877, 31 jaar, 3e kindje, ronde? Hello91, 27 jaar , 2de kindje , ronde 1 Mommy90, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 13 oktober Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mimi, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Eef31, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mamavand, 31jaar, 4e kindje, ronde 1 Mauzy82, 36 jaar, 1e kindje ronde 4 IUI (mmm) 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Dinpin, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Pukkie1, 31jaar, 1e kindje, ronde 3 Totaal: 29 Wachtbankje (20), Zwanger (3), Ongesteld (6), MMM (1), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde weg.
Wat een hoop mooie testen zie ik voorbij komen, allemaal van harte gefeliciteerd! Hier helaas geen test nodig gehad, vandaag ongesteld geworden in plaats van morgen. Voor degene die nog aan het wachten zijn, hoop voor jullie een mooie test 1 deze dagen.. Voor de meiden op rood, hopelijk voor jullie meer geluk de volgende ronde!
Nou hiero nog steeds geen ongi. Ik ga straks na de stad voor of kruitvat test te halen. Mocht ik na weekend nog geen ongi zijn dan dinsdag teste. Vrijdag was negatief met een zwangerschap test van zwanger en kids. Zal mn lichaam me weer voor de gek houden?
Wauw wat een mooie testen zie ik hier voorbij komen. Gefeliciteerd! Ik krijg wel testdrang door jullie hoor haha Zal proberen om toch geduldig mijn nod af te wachten
Ik ben nieuw hier. Niet bezig om zwanger te worden maar ik heb heel sterk het gevoel dat het zo is. Zit waarschijnlijk rond 8 dpo vandaag, dus nog te vroeg om te testen, maar sinds een paar dagen begin ik steeds meer dingen te voelen die bij mij op een zs lijken en die ik andere cycli niet heb (gebruik geen pil, spiraal oid). Vind het nu toch wel heel spannend worden, het is heel erg welkom dus hoop dat m’n symptomen me niet voor de gek houden. Voel een constante kramp/zwaar gevoel onderin m’n buik, met bandenpijn scheutjes en sinds gister is m’n buik zo opgezwollen dat ik m’n knoop open moet laten. Ook m’n borsten staan in brand voor m’n gevoel, en droom veel, ben moe, heb het bij vlagen heel koud en dan weer niet. Allemaal dingen die ik in een andere cyclus niet heb en wel de keren dat ik zwanger was. Meiden met een positieve test, gefeliciteerd!! Hopelijk mag ik en vele uit deze lijst jullie volgen!
Welkom nieuwe dames @Mommy90 @Pukkie1 meiden wat een mooie oplopers! Gefeliciteerd @mimi1988 ik zie hem ook, beter als gisteren Voor de dames die ongesteld zijn geworden; ontzettend balen, maar wens jullie veel geluk de volgende ronde Voor de rest duim ik dat er nog meer mooie testen mogen volgen, spannend! Hier wat lichte krampjes.. Ik wil morgenvroeg testen, tenminste als ik me kan inhouden
Hier al 2 dagen over tijd ( heb een zeer regelmatige cyclus ) . Helaas test nog negatief. Bij mijn zoontje duurde het ook pas bij 4 dagen naar nod een positieve test
Niet leuk @zonnetje1988 !! Zijn mijn testen niet te licht voor 10 Dpo? Bij zoontje had ik al iets meer roze op de test.
De verpakking van de predictor zat me zo aan te staren in de kast Kon me toch niet inhouden... Nu maar duimen dat dit hopelijk een plakbaby is
Jaaaa, zelfs op de foto al te zien @Dana1989! Hopelijk nu een goede zwangerschap voor jou Spannend @Hello91, over 2 dagen weer testen? Balen @zonnetje1988 @mimi1988, geen enkele zwangerschap is hetzelfde. Je bent nog zo vroeg met testen dat ik me nu nog geen zorgen zou maken. Ik vermoed dat er bij mij op die termijn uberhaupt nog niks te zien zou zijn geweest.
@Zonnetje91 @Mamavand he verdorie, wat jammer @mimi1988 precies wat MaLuc zegt @Dana1989 jeeeej wat leuk zeg! @Hello91 spannend, ik duim
Ik snap je angst en ik kan ook niet voorspellen of het nu goed gaat natuurlijk, maar een heel vaag lijntje op 10 dpo is echt niet raar! Ik had zelf bij mijn vorige zwangerschappen vlak na mijn NOD zelfs nog maar een vaag lijntje en ik heb twee gezonde kinderen. Je kunt helaas niks anders doen dan afwachten en over twee dagen kijken of de test iets duidelijker is geworden. Sterkte!