Nog een laatste foto van de predictor. Heb nu paar doosjes gehaald zal morgen ochtend ook nog even testen kijken wat er dan staat! Action early is op. Heb alleen nog gewone nu.
Ik krijg ze ook echt moeilijk op de foto buurvrouw ziet ze wel en de buurman ook we wachten maar af morgen weer testen
Ja dat hoop ik ook heb net nog een kruidvat gedaan en ook daar zag ik tijdens het doorlopen al een vaag lijntje maar nauwelijks op de foto te krijgen
Vind het erg vervelend voor je dat je niet gewoon duidelijk test. Vraag me wel af na al die "vaag" blijvende testen of het nu inmiddels niet gewoon een duidelijke test moet zijn.
En die testjes van de week dan die je ook los gepost hebt ? Had je ook al wat reacties op gekregen? Vandaar dat ik aangaf dat het tijd werd voor duidelijkheid voor je. Even opgezocht voordat ik wat zeg wat niet klopt. Bedoelde van jou eigenoemde topic 3 dagen geleden "ik snap er niets meer van" topic daar had je ook al die vage testjes. Vandaar dat ik aangeef hoop snel duidelijkheid voor je
Klopt maar dat was een test van sensitest de rest was echt nog vager als dit. Nou ja ik blijf er vanuit gaan dat ik gewoon echt veeel te vroeg ben wat ook niet anders kan aangezien ik Mn spiraal nog geen eens 4 weken geleden verwijderd heb
Oke gelukkig ik dacht al dat ik fout zat. Maar nog maals ik hoop dat je gelijk hebt dat je te vroeg bent. En dat je toch met paar dagen een goeie test in handen hebt.
Wauw ik zie ook toch echt wat! Pff heb je nog geen duidelijkheid, maar dit is wel positief toch? Ik ga duimen dat ze oplopen
Ja ik zie ook op alle testen wat. Dus ik wacht maar af ik test morgen ochtend weer. En overmorgen dan moet ik vast meer duidelijkheid hebben. Ik testen bij Mn zoontje ook pas op dag 26 heel licht positief en zit nu dus op dag 25 en ik vermoed dag die bloeding dus een innesteling bloeding was. En dan zou ik denk ik niet eerder als woensdag iets kunnen zien! Althans iets duidelijkers
Dat zou heel goed kunnen. Dan heb je je niet lekker gevoeld door de progesteron.. En miss reageerde die test op 3dpo toch wel op je ei of was het een foute test, want ik vond hem best duidelijk eigenlijk
Ik zat toen al op 8 dpo. Volgens mij zelfs 9 dus denk niet Mn ei mAr dat die test gewoon niet goed was. Ik heb nog nooit sensitest gebruikt dus weet ook niet of ie goed zijn of niet