Heb je een foto van de testjes onder elkaar? De kv zijn erg achteruit gegaan in kwaliteit, ik zag in een ander topic ook van iemand die mooie streepjes had op predictor en een kv tussendoor deed die bijna niet te zien was. Werd ze helemaal onzeker van, en een andere test gedaan en die knalde gewoon. Mss is dit gewoon een slechte test!
Ohh dan ga jk vandaag weer predictor in slaan. Zat al te denken of ik de ha zou bellen voor een bloedtest... gaan zaterdag op vakantie, wil graag daar voor een knaller. Zegt niks, maar voor je eigen gevoel.
Ik zou echt de predictor gaan doen. Zie zoveel slechte testen van kv de laatste tijd! Hopelijk heb je een mooie duidelijke andere test!
@mimi1988 ik zou je ook even een predictor aanraden. Dat scheelt een heleboel "tuur" werk op de testen van action en kv. Je zou het ens kunnen proberen
Ik ook! Vanmiddag halen. Mag vanmiddag ook hcg prikken. Morgenochtend uitslag. Buik zeurt wel hele dag en borsten pijn. Buik ook opgezet. Geen krampen.
@khloe877 spannend meid!! Hier ook weer testen gekocht, ga morgenochtend weer testen als ik nog niet ongi ben (morgen is nod). Voel me nog steeds zwanger en bruinverlies is nog steeds heel minimaal.
Ben benieuwd... bruinverlies had ik toen ook en op de echo zag je toen oud bloed naast vruchtje zitten heeft bij mij 3 weken geduurd toen. Hou moed. Spannend
Dankjewel, lief!! Dit soort berichten geeft mij wel moed en vertrouwen. Normaal heb ik voor ongi ook bruinverlies, maar dan zijn de klachtjes als ik die al heb wel over een paar dagen voor nod, zodat ik weet dat het niets is. Nu blijf ik behoorlijk veel klachtjes houden die ik sinds 8 dpo heb (vandaag 12 dpo) en waarvan ik die alleen ken toen ik zwanger was. Dat is verwarrend want ik wil aan de ene kant niet teveel hoop hebben op een zs en gewoon uitgaan ongi te worden, maar m’n lijf spreekt dit steeds tegen.
NOD 12 OKTOBER TOT 18 OKTOBER 12 oktober Flamingooo, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 MaLuc, 37 jaar, 3e kindje, ronde 2 Rian89, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Krily , 24 jaar , 1e kindje, ronde 15 Babywens93, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 Mirya, 38 jaar, 2e kindje, ronde 3 Siamara, 35 jaar, 1e kindje, ronde 1 khloe877, 31 jaar, 3e kindje, ronde? Hello91, 27 jaar , 2de kindje , ronde 1 Mommy90, 28 jaar, 3e kindje, ronde 2 13 oktober Lizra, 33 jaar, 2e kindje, ronde 2 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 1 (Clomid) 1986mom, 3e kindje, 1e ronde 14 oktober Jody79, 39 jaar, 4e kindje, ronde 2 Indy89, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Meisje6, 30 jaar, 2e kindje, ronde 4 15 oktober MM23288, 21 jaar, 1e kindje, ronde 8 Mimi, 30 jaar, 3e kindje, ronde 1 Eef31, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 16 oktober Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 (1e na mk) Slilo, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Mamavand, 31jaar, 4e kindje, ronde 1 Mauzy82,36 jaar,1e kindje, ronde 4 IUI (mmm) Dinpin, 34 jaar, 2e kindje, ronde 5 17 oktober Rodebloem, 30 jaar, 5e kindje, ronde 3 Paz, 30 jaar, 2e kindje, ronde 1 18 oktober Dana1989, 29 jaar, 2e kindje, ronde 3 (1e ronde na mk) Maarr, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na mk) Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Verw8, 39 jaar, 8e kindje, ronde .. Pukkie1, 31jaar, 1e kindje, ronde 3 Totaal: 30 Wachtbankje (10), Zwanger (4), Ongesteld (16), MMM (1), Negatieve Test (1),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer"
Vanmorgen niet in kunnen houden.. 10dpo vandaag, en spierwit! Denk dat ik maar gewoon afwacht of ik ongesteld word dit weekend, anders zondag nog maar eens testen.
Met middag urine de Early predictor gedaan. Denk dat ik wel op roze kan toch? Vanmiddag ook bloed laten prikken, morgen uitslag.