NOD - Lijst 12 t/m 18 oktober 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door babywens93, 12 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Je menstruatie was toch ook eerder dan verwacht? Zou best een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn. Streepje is best duidelijk.
    Over twee dagen weer testen?

2. Maarr

Maarr Bekend lid

24 aug 2018
    613
    686
    93
    @Rian89 dit is inderdaad verwarrend voor je.. Ik vind de streep ook best duidelijk en hij is roze! Je zit nu na je NOD toch?

3. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Bizar he...?! Had de afgelopen dagen vooral wat bruinverlies. Maar vorige week donderdag echt rood en ook krampen...

Nadat ik vanmorgen weer een beetje rood/roze verloor dacht ik dat is gek.... Ikke vanavond sushi besteld... En nadat ik dat had gedaan ging ik googlen..; ongesteld en zwanger?
    Toen met mn domme kop een test gedaan....

Dat was dus die Kruidvat test..

Daarna ook de predictor...

En nu komt zo de sushi..... Dus.....

Bijgevoegde bestanden:

Maarr, Lizra en Verw8 vinden dit leuk.
  4. Pukkie1

Pukkie1 Bekend lid

11 sep 2018
    648
    652
    93
    Vrouw
    Nou ik zou even geen sushi eten als ik jou was

5. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ik zou de sushi even laten staan :p

6. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie

Hahahaha, de allereerste keer ooit dat ik zwanger was, ging ik ook net sushi eten en was er zo ergens achteraan in mn hoofd een stemmetje van "kzou toch ff testen.." terwijl ik de week ervoor ongesteld was geweest (dacht ik!!)
    Ziet er hartstikke positief uit joh!!

Rian89 en Verw8 vinden dit leuk.
  7. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Staat er wel duidelijk!! Ben benieuwd naar je volgende test!!

8. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Wat jammer dat ze niet opgelopen zijn :(

9. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Nou de predictor laat geen twijfel!! Gefeliciteerd en hopelijk lopen ze verder op!!

10. Maline

Maline Actief lid

24 okt 2013
    195
    129
    43
    Belgie

Dus ze kunnen op de 9weken echo niet zien dat het om een partiële mola gaat? Jezus wat erg... dat moet verschrikkelijk geweest zijn om op de 12 weken van je roze wolk gesleurd te worden.. dan denk je eindelijk dat je het gehaald hebt..
    Dus ze kunnen het enkel zien aan het hcg?
    Tjonge.

Da's het enige "voordeel" van dat het al zo vaak bij mij is mislopen.. word wel goed opgevolgd.
    Ik ga maandag opnieuw laten bloedprikken en wil ergens die week ook een echo om te zien of het alsjeblieft alsjeblieft deze keer op de goeie plek zit (en hopelijk blijft zitten).

En ja een tweeling, wat zou dat heftig zijn!! Maar ik zou er wel errrrug blij mee zijn!!

Verw8 vindt dit leuk.
  11. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Nee de vk heeft het niet gezien op de echo. Ook tijdens de curretage hadden ze het niet gezien, maar pas nadat ze de uitslag van het weefsel/kindje terug hadden (was opgestuurd voor onderzoek) kwam de uitslag part mola. Ik wist het dus pas 4 weken na de curretage.

Inderdaad ik had het kindje op 2 echo’s gezien, het leefde en groeide dus vol goede moed op naar de 12 weken echo en patsboem! Het was vreselijk.

De zs daarna werd ik met 6 weken gezien bij de gyn en hij verzekerde mij adhv de echo die hij maakte dat het geen mola kon zijn. Daarna ben ik weer bij de vk gegaan.

M’n duimen draaien voor je dat alles goed zit!!

12. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    heeft de sushi nog gesmaakt hihi? is misschien de laatste keer voor de komende 9 maand
    je moet je niet schuldig voelen hoor haha
    ik heb nog sushimi en gegeten en wijn gedronken de dag voor ik positief getest had

13. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

18 nov 2013
    1.455
    569
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Nou nog steeds geen ongi.. kon me niet inhouden en heb een test gedaan niks te zien.
    Mn lichaam houd me voor de gek.
    Kom maar op met mn ongi dan kunne we dr weer voor gaan

14. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen gegeten wat ik 'mocht' eten. Maar had ineens ook niet meer zoveel trek... :rolleyes:.

Vanmorgen nog weer getest..

Bijgevoegde bestanden:

Maline, Jodie79, Maarr en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Balen..... wanneer is je nod?

16. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Argh balen!! Hopelijk ben je gewoon nog te vroeg met testen!

17. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Wauw hij loopt op!!! Super!!

18. Dana1989

Dana1989 Bekend lid

1 apr 2014
    754
    404
    63
    Ik ben lang afwezig geweest hier omdat ik nu in het bevallinglijst topic zit.

@Rian89 wauw die lopen ook prachtig op.
    Gefeliciteerd!:D

Bij mij is het inmiddels al echt duidelijk en ik stop nu echt met testen. Ze zijn van 10 tot 14 dpo

Bijgevoegde bestanden:

Lizra, Indy89, Maline en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. Verw8

Verw8 Niet meer actief

@Dana1989 prachtig rijtje!!

Hier nog steeds geen ongi (1 dag overtijd vandaag) en ook geen bruinverlies meer...

Maline en Dana1989 vinden dit leuk.
  20. Geeske85

Geeske85 Lid

11 okt 2018
    83
    77
    18
    Vrouw
    Hoi Bodille, inmiddels 2 dagen na NOD.
    Woensdag op NOD de laatste test gedaan en deze was negatief. Daarna niet meer getest, durf het niet meer aan.
    Maandag en dinsdag wat krampjes gehad waarvan ik dacht dat mn ongesteldheid eraan zou komen maar nu is het vrijdag en nog niks.. Wel wat last gehad van ' licht gele afscheiding ( uhum sorry maar weet het geen ander woord te geven) zal dit een teken zijn van een beginnende zwangerschap of juist dat de ongesteldheid op gang komt?! Ik ben nu heel afwachtend.. eigenlijk wacht ik de ongesteldheid af omdak gek wordt van mezelf elke keer te testen en deze elke keer negatief is.. Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik testen, dan zou ie tog positief moeten zijn lijkt me 5 dagen na NOD.. :rolleyes:

Liefs Geeske

Verw8 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina