Even jullie mening nodig? Ik vind dit rottesten sowieso (bol.com 15eu 50 testen) Zijn altijd donkerder maar nu wel echt positief (donkerder dan andere streep) Maar ik voel me nog niet alsof mijn eisprong komt Het zou wel precies kloppen met mijn meest voorkomende cycli (positief op dag 16 eisprong dag 18) Vandaag dag 16
Ik zit op het wachtbankje; geen ovu testen gebruikt maar sinds gisteren niet echt meer vruchtbaar slijm. En nu maar afwachten!! Duurt altijd zo lang!
Ik heb geen ervaring met deze testen maar die ziet er mij toch echt positief uit hoor! Ik denk dat je het gezellig kan gaan maken Ook leuk dat het zo goed overeenkomt met je berekening
Hee Meis fijn dat je er weer bent Als ik zo naar je testjes kijk lijkt het erop dat dit wel eens richting een piek gaat wat dus een veel kortere ronde voor jou zal betekenen... super fijn!! Veel plezier
Zo jullie zijn snel ! Nou dan ben ik heel erg blij dat mijn cyclus de 2e ronde erna al zo snel hersteld is Vannacht om 5 uur het gezellig gemaakt toen vriendlief thuis kwam, dus kan dan eigenlijk al het wachtbankje op.
@Lalaatje90: bijzonder zeg, zwanger zonder positieve test. In het weekend vrijen we sowieso vaak, maar doordeweeks komt het soms niet uit (moe, laat van werk etc). Als ik dan weet dat mn ei gaat springen, wil ik best extra mn best doen. En hem krijg ik toch altijd wel zo ver. Ik hoop dat ie toch snel knalt anders moe ik ook dit groepje gaan verlaten (kom al doorgeschoven van een ander groepje) @Lisa890 mijn cyclus was voor de pil 28-31 dagen en sinds stoppen pil 34-28 en nu ga ik denk ik minimaal naar de 33 dagen. Bedankt ik hoop voor jou en @Lalaatje90 dat jullie wachtbankzit snel voorbij Is en mooie testen kunt komen showen. Wachtbankje is ook verschrikkelijk. @myka27 ik hoop dat we snel een knaller in handen hebben, geeft toch een beetje rust en controle gevoel @Maarr: frustrerend he, helaas zijn mijn testjes nog echt licht/tuur. Niks wijst er op dat het er al zit te komen. Ik heb de laatste 2 dagen 2x per dag getest omdat ik bang ben m te missen, maar supertuur. Morgen snel nieuwe testen bestellen. Heb nog maar 1 van zw en kids en nog een pakje van de action als backup. Poe wat een gedoe, zo dat rijmt
@MotherOfAnAngel dat is snel gegaan deze ronde, wat fijn! Ik denk dat ie wel positief is, maar test de komende dagen even door of ie niet nog meer gaat knallen voor de zekerheid.
Ja eigenlijk heb je ook wel gelijk. Als er met 10dpo niks te zien is blijf je alsnog maar twijfelen want indd miss is het nog wel te vroeg enzo. Maar ookal weet ik dat wel ik houd het nooit vol
Oooh ja dan kan je idd lekker nog even doortesten. Hier ook nog een hele lading testjes liggen, alleen moet ik nu halverwege over op andere omdat ik de verkeerde toegestuurd heb gekregen (wish) Vandaag beide testjes gedaan om verschil te zien, en gelukkig lijken ze redelijk gelijk
Hi meiden, mag ik ook mee praten hier? Beetje onverwacht gaan wij toch voor een derde kindje. Vandaag denk ik gezien de testen mijn piek, app geeft ook de eisprong aan voor morgen. Morgen nog even gezellig maken en dan hop het wachtbankje op .
Ik ben weer aan het dromen hoor, maar ik voel regelmatig aan de stand van mijn baarmoedermond en normaal is die een paar dagen na mijn eisprong opnieuw lager en heel hard, alleen nu zit die nog zo hoog dat ik hem niet eens voel, of hij is zo zacht dat ik hem niet voel ben geen expert Kan dit iets betekenen volgens jullie?
Poeh het zou kunnen, maar hoeft niet. Bij mij is hij pas vlak voor ongi pas weer laag. Ik hoop dat het voor jou iets positiefs is....... wachten duurt lang
Jaaaa mijn eierstokken rammelen mijn lijf alweer even uit maar mijn man vond eigenlijk 1 kindje al wel genoeg . Heel bij dat hij vrij onverwacht toch aan het bijdraaien is. Ik had er echt behoorlijk verdriet van hoe raar dat ook klinkt aangezien ik mega gelukkig ben met ons gezin. Hierna zijn we compleet en dat geeft veel rust
Oooh wat klinkt dat herkenbaar. Voor mij was de keuze ook al een tijd geleden gemaakt, maar vriendlief vond het wel goed zo. Toch begon hij er over en zitten wij nu in de tweede ronde. Succes en hopelijk snel positief nieuws