Hopelijk heb ik het goed gedaan! Alleen de kleur aanpassen lukte niet op de telefoon. Gezellig gemaakt vandaag en vandaag mijn eisprong gehad (ovulatietest en gister pijn in mijn eierstok en vandaag niet meer). Officieel op het wachtbankje dus. Ben best emotioneel. Vrijdag was mijn man nog vrij stellig dat ie het echt nog niet wist (om de goede redenen hoor, gewoon extra zorg etc). Zaterdag en gister veel gepraat (al heel vaak hoor was best een ding dit) en dan waren serieus de condooms op vandaag en toen zei hij: ach ik kom er toch niet uit. We gaan ervoor ❤️
Welkom Hopelijk brengt dat kleine setje jullie waar jullie willen zijn. Ik heb voor mijn vorige zwangerschap dit ook gebruikt, ik raakte in mijn maand pauze van de clomid zwanger maar hoop dat het jullie sneller gegund zal zijn
@Arlo welkom. Succes laat de clomid je roze worden deze maand. @USAbaby fijn dat je man het nu ook ziet zitten .Het duurde bij mijn man ook wel even eer hij om was. Wilde nog wel een jaartje wachten. Maar i.v.m. mijn leeftijd wilde ik dat niet. Oh ja dat wachten pff lijkt deze keer erger dan de andere keren. Nog maar 1 dpo opzich best veel afleiding, maar toch blijft het door mijn hoofd spoken. Zal het deze keer raak zijn. Wanneer ben ik dan uitgerekend. Oh als ik maar niet zo misselijk wordt. En wanneer en hoe ga ik het dan vertellen etc .etc. Nu maar eens proberen te slapen.
Wij zijn net weer begonnen aan het avontuur en we willen eerst kijken wat mijn lichaam zelf doet zonder ac. Toen wij 7jaar geleden besloten voor de eerste te gaan was ik na 3lange rondes zwanger, wat helaas niet zo mocht wezen en ik veel te vroeg moest bevallen ⭐️ Hierna waren mijn cyclussen heeeel lang, en daardoor begonnen. Dus ik heb geen idee wat mijn lichaam nu gaat doen.
Haha slapen ja pfff... de adrenaline doet hier iets te goed zijn werk! Mijn man is al even in coma, soms zou ik man willen zijn
Dit voelde ik precies zo in augustus, en toen had ik op dag 26 een positieve test en op dag 27 werd ik ongesteld. Hopen dat het bij jou ook raak is maar dan wel blijft plakken!
Oh ja ik snap het! Wat verdrietig dat je een kindje bent verloren zeg. Hopelijk pakt je lichaam het nu goed op en ben je snel zwanger! Mijn eerste zwangerschap is zonder medicatie ontstaan, ik kreeg op een gegeven moment heel streng het gevoel dat ik een ovulatietest moest doen en die was positief. Twee weken erna testte ik positief en nu is ons zoontje alweer twee! In het afgelopen jaar heb ik ook regelmatig ovulatietesten gedaan maar nooit een eisprong kunnen detecteren. Na de clomid gelukkig wel. Omdat het mijn eerste ronde clomid was kreeg ik twee keer gedurende de cyclus een echo (op dag 11 en dag 13) en op dag 13 zagen ze drie grote follikels. 14 mm, 15 mm en 17 mm. Ik heb daarom een verhoogde kans op een meerling. Maar goed, eerst maar eens zien of het überhaupt raak is.
Ja ik ook! Omdat ik dan telkens bang was dat de eisprong niet zou komen Gelukkig kwam hij wel en nu vind ik de wachtweken ook stom.
♡♡♡NOD-lijst 13 t/m 19 december 2018♡♡♡ 13 december (2) Lisa890, 28 jaar - 2de kindje - ronde 9 Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 14 december (7) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 10 Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 Visje85, 33 jaar, 2 de kindje, ronde 3 Waxinelichtjes - 31 jr - 2e kindje - ronde 1 Jody- 39jaar- 4e kindje - 4e ronde Eva - 35jaar - 1e kindje - 5e ronde Arlo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde met clomid, jaar bezig zonder cyclus 15 december (5) Lola3, 32jaar, 2e kindje, 6e ronde YL1992, 26 jaar,2de kindje,ronde 2 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 8e ronde Bloempje10, 1e kindje, 12e ronde MDK, 37 jaar, 3e (4e) kindje, ronde 1 16 december (1) Van - 38 jaar - 4e kindje - 1ste ronde na miskraam 17 december (3) Myka27, 34jaar, 3e*kindje, 2e ronde xxdooxx, 28 jaar, 2ekindje, 1 ronde na vmk USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 december (2) Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 12 19 december (2) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6 IUI (mmm) Marjo88 -30 jaar - 4e kindje - ronde 4 Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na 5e miskraam) Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal: 24 Wachtend op eisprong (13) Wachtbankje (11) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (2) Negatieve Test (0) Twijfeltest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Deze weken zijn klote Haha. Ik werk thuis, dus voor mij gaat het echt langzaam. Elk momentje rust betrap ik mezelf op het zoeken van proces na eisprong enz... slaat nergens op. En de progesteron gaat lekker z’n gang hier, af en toe wat vlaagjes misselijkheid.
Ja heel herkenbaar. Ik heb ook steeds onwijze honger, gisteravond heb ik drie borden curry gegeten en nog knorde m’n maag. Dit had ik bij de zwangerschap van mijn zoon ook als allereerste kwaaltje, dus ik maak mezelf helemaal gek.
Vreselijk hoe we onszelf zo gek maken!!! Nog 9 dagen voor mij, maar ik zou best op 10 dpo bruinverlies kunnen hebben...
Echt?? Oh nu wordt het wel echt spannend pfff maarja zoals je zegt, zelfs als er iets is, het moet wel blijven plakken..