NOD- lijst 13 t/m 19 december 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalaatje90, 15 nov 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik had afgelopen maand ook een gevoel dat er toch iets mis is gegaan met innestelen ofzo:
    Had al vanaf 10 dpo wat bruinverlies, kon natuurlijk van een innesteling zijn. 14 dpo word ik meestal gelijk ongesteld, maar dit keer niet. 's Nachts werd ik wakker van hele erge menstruatiepijn, nog nooit zo erg gehad. Ik kon wel janken... En toen ben ik naar de wc gegaan en ik liep leeg.
    Voor mijn gevoel was het toch anders... weet niet of jullie me snappen? :p

Lisa890 en Evayesmamatobe vinden dit leuk.
  2. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Mijn reguliere testjes zijn op en de nieuwe komen hopelijk vandaag binnen. Ik ben daarom even overgestapt op de action testjes als back up en hij lijkt bijna positief. Ik weet niet hoe erg deze kunnen knallen, dus ik probeer het vanmiddag en vanavond nog een keer om de knaller hopelijk niet te missen. En zodra ik mn normale testjes binnen heb, gebruik ik die ik ook maar voor de zekerheid. Ik pas mn nod aan wanneer ik de echte knaller heb.

Waxinelichtjes, Jodie79 en USAbaby vinden dit leuk.
  3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Die van mij worden net precies even donker als de controle streep. Ik vind die van jou al heel donker :D

Mamalove2014 vindt dit leuk.
  4. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Oh die ziet er heel positief uit hoor. Ik denk wel dat de sprong snel komt!

5. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Dag dames, even weer een berichtje van mij. Ik het het allemaal proberen te volgen maar wat is er veel geschreven.
    Ik ben helaas nog niet beter, heb een longontsteking en nu sinds gisteren bezig met mijn tweede kuur van een week. Men wat kan een mens beroerd zijn.
    Om die reden hebben we dus alleen maar twee dagen voor de eisprong kunnen klussen. Ben bang dat het niet voldoende is deze maand.

Alle nieuwe dames, welkom! Gezellig dat we met zo’n groot aantal zijn. Ik hoop dat we allemaal mooie cadeautjes deze decembermaand krijgen ;)
    Wat frustrerend dat sommigen zo lang op de eisprong moeten wachten! Ik heb echt met jullie te doen. Lijkt me vreselijk zo lang wachten. Ik hoop dat het feit dat er aan jullie gedacht wordt steun kan zijn!

Ik ben vandaag 5 dpo. Of althans, hoe rekenen jullie? Woensdag avond laat is hij gevallen. Dan reken je toch dat hij donderdag gevallen is?
    Ik ben vandaag mega misselijk maar denk dat het van de nieuwe kuur komt. Erg hè dat je overal wat achter gaat zoeken.
    Ook ben ik een kilo aangekomen sinds gisteren. En dat terwijl ik bijna niets eet vanwege de longontsteking. Kennen jullie dat? Zomaar in een dag zoveel aankomen!

Liefs

6. Evayesmamatobe

Evayesmamatobe Bekend lid

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Dat zou toch heel makkelijk wel een ingenesteld vruchtje geweest kunnen zijn. We hebben vaker miskramen dan we zelf kunnen weten, zeggen ze...

Lisa890 en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  7. Evayesmamatobe

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ik heb geen ervaring met action testjes, alleen met persona. Ik denk ook dat’ie nog wel ietsje donkerder zal worden, tot net zo donker als de controlestreep... al is er duidelijk al wel wat LH aanwezig, anders zou’ie toch veel lichter zijn lijkt me...

Mamalove2014 vindt dit leuk.
  8. Evayesmamatobe

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ohnee, wat akelig zo’n longontsteking. Ik heb er vorig jaar 1 gehad en het duurde na mijn initiele herstel nog 6 a 8 weken voordat ik weer op m’n normale energie niveau zit. Beterschap hoor!
    Ik houd om dpo uit te rekenen altijd de dag van de eerste LH meting aan. Bij mij was er op dag 15 de eerste keer een donkere streep (vrijdag), dus vind ik dat ik 5 dpo ben vandaag (dinsdag). Met mijn vmk in augustus werd ik 6 dpo ineens heel erg duizelig alsof ik ging flauwvallen, echt 20 minuten beroerd. Een week later een postitieve zw test (dag 26), en de dag erna dus ongesteld. Na overigens op dag 27 kotsmisselijk om 6 uur ‘s ochtends een cracker te hebben gehaald. Toen ik rond 7 uur opnieuw beneden kwam moest ik kokhalzen van de geur van de afvalbak in de keuken. Ik ben buiten gaan zitten en manlief moest hem weghalen voordat ik weer 1 voet in de keuken wilde zetten. Ik wist 100% zeker dat ik hartstikke zwanger was, al vanaf 8 dpo overigens, door de constante lage rugpijn, bandenpijn, buikkramp en dagelijks verlangen naar een dutje. Maarja, een uur later alweer bruinverlies en de menstru zette door :(
    Dat was de 1e poging, was ook te mooi geweest om waar te zijn!
    Ik ben super benieuwd of een volgende prille zwangerschap ook gepaard zal gaan met die duidelijke signalen. Ik heb gehoord van enkele vrouwen in mijn omgeving dat 2 zwangerschappen zo verschillend kunnen zijn als dag en nacht. De meesten van jullie hebben al meerdere zwangerschappen gehad. Wie had er ook rugpijn en bandenpijn (laag in onderbuik naar liezen) in de hele week voor nod? En werd dat een kindje of een mk?

9. YL1992

YL1992 Lid

4 apr 2015
    95
    87
    18
    NULL
    NULL
    Beterschap !! X

10. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    @Lalaatje90 hopelijk is ie vanavond al donkerder en kan ik richting het wachtbankje werken.

@Visje85 hey bah wat naar dat je zo ziek bent. Veel beterschap, hopelijk slaat deze kuur beter aan! 2 dagen voor je eisprong geeft nog genoeg kansen hoor of bedoel je 2 dagen voor je positieve ovu test? Als ik vandaag positief test, springt Mn eitje uiterlijk na 48 uur, dan zie ik vrijdag als 1dpo. Althans zo heb ik dat van andere ervaringsdeskundigen begrepen.

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  11. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    Ja ik denk dat ie zeker nog donkerder kan, dus ik blijf vandaag nog even doortesten. Ik ben al zo blij dat het streepje nu duidelijk is. Had hiervoor echt hele lichte streepjes.

Evayesmamatobe en Maarr vinden dit leuk.
  12. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Ja ik ben ook bang dat ik er nog wel even zoet mee ben. Ben nu al vreselijk moe als ik even iets gedaan heb. Dus geloof best dat herstel wel 6 weken gaat duren.
    Ik kan me van mijn vorige zw herinneren dat ik rond de innesteling 1 dag de hele dag met vlagen duizelig geweest ben. Achteraf wist ik dat dat de dag was dat er contact gemaakt werd. Maar toen niet bijgehouden welke dag dat was. Spannend wat nu wat is. Is het van de kuur of van een klein draakje??

13. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Dank je wel!
    Nee twee dagen voor de eisprong geklust. Deze ronde geen ovu testen meer gebruikt omdat ik inmiddels weer precies weet welke pijntjes wat betekenen. Dan reken ik maar dat ik 6 dpo ben. Ben echt heel misselijk. Afwachten of dat zo blijft.

14. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    @Lalaatje90 dat klinkt wel alsof er iets gaande is geweest hoor! Ik duim dat het dit keer wel blijft plakken.

@Mamalove2014 Dat ziet er mijns inziens uit als positief hoor! Maar ik heb geen ervaring met (positieve) action ovulatietesten. Als je twijfelt kun je ook altijd een CB test doen, die heb ik achter de hand voor twijfeltestjes.
    Mijn ovulatietesten waren wel donkerder dan de controlestreep maar dat waren andere tests. Hoe plaats ik hier een foto? Bij uploaden via hieronder krijg ik telkens een foutmelding.

@Visje85 jeetje wat naar joh dat je zo ziek bent! Ik heb in het zkh geleerd dat ze bij menstruatie van de volgende dag uitgaan als je ‘s avonds laat ongesteld wordt. Maar ik weet niet of dit ook geldt voor een ovulatie eigenlijk.

Bijgevoegde bestanden:

Maarr en Lalaatje90 vinden dit leuk.
  15. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Ho sorry haha nu staat de foto er drie keer :roflmao:

16. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Beterschap zeg!

Ik had bij beide weinig verschijnselen, alleen wat moe en daarom de reden om te testen... pas later kwam de bandenpijn en de misselijkheid.

17. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik kan me goed inbeelden wat je bedoelt, waarschijnlijk was er inderdaad ook echt wel even iets.
    Hopelijk mag er deze maand ook wat blijven plakken bij jou!

18. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    330
    324
    63
    Vrouw
    Mijn enige kwaaltje was de extreme honger. De misselijkheid kwam pas rond 5-6 weken (en duurde vervolgens tot m’n bevalling, hoera).

19. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik had vorige maand een week voor nod dat ik indd heel erg moe was, ik kon de hele dag wel slapen.En vanaf 9 dpo voelde ik heel duidelijk die steekjes, daar had ik ook een topic over geopend hoe graag ik een innesteling wilde voelen. Daarna begon ik dus heel moe te worden en ook heel veel honger haha... Dat had ik bij m'n eerste ook, de honger.

20. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Oh nee dat is echt vreselijk als je dan ook nog zo heftige symptomen hebt gehad denk je toch dat het goed zit he.. dikke knuffel!!
    Over de rugpijn voor nod.. bij mijn zoontje had ik helemaal nérgens last van tijdens de wachtweken... maar als ik eraan terug denk, het was toen raak in ronde 2 en ik was er nog helemaal niet mee bezig. Waarschijnlijk zou ik nu wel iets gevoeld hebben mocht ik dat opnieuw beleven ;)

Ons lichaam kan ons ook echt voor gek houden.
    Hier intussen dag 2 met bruinverlies. Ik vraag me ook af hoe lang een mogelijke innesteling kan duren want die lage pijn blijft aanhouden en heb sinds gisteravond ook erg scherpe steken rechtsonder. Ze zijn er niet continue maar voel het wel regelmatig heel sterk.
    Het zal tanden bijten worden om deze ronde tot nod te wachten :p

Evayesmamatobe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina