Normaal gesproken is helderrood een heel goed teken, alleen het bleek een gesprongen adertje te zijn van het achterkantje. Ik voel me zo stom en teleurgesteld! Ik heb nog steeds goede hoop voor jou @Lisa890!
Hé jij en ik eerste kindje allebei! Super balen die miskramen zeg.. ik duim ook heeeel hard voor jou!
Ohja 1 dpo de dag na eerste LH piek meting is wel logischer.. dan ben ik nu 4dpo. Als ik me dat eerder had gerealiseerd had ik misschien niet zoveel hoop gekregen vandaag
♡♡♡NOD-lijst 13 t/m 19 december 2018♡♡♡ 13 december (2) Lisa890, 28 jaar - 2de kindje - ronde 9 Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 14 december (7) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 10 Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 Visje85, 33 jaar, 2 de kindje, ronde 3 Waxinelichtjes - 31 jr - 2e kindje - ronde 1 Jody- 39jaar- 4e kindje - 4e ronde Eva - 35jaar - 1e kindje - 5e ronde Arlo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde met clomid, jaar bezig zonder cyclus 15 december (5) Lola3, 32jaar, 2e kindje, 6e ronde YL1992, 26 jaar,2de kindje,ronde 2 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 8e ronde Bloempje10, 1e kindje, 12e ronde MDK, 37 jaar, 3e (4e) kindje, ronde 1 16 december (1) Van - 38 jaar - 4e kindje - 1ste ronde na miskraam 17 december (2) xxdooxx, 28 jaar, 2ekindje, 1 ronde na vmk USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 december (2) Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 12 19 december (2) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6 IUI (mmm) Marjo88 -30 jaar - 4e kindje - ronde 4 Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na 5e miskraam) Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Myk27, 34jaar, 3e*kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtend op eisprong (12) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (2) Negatieve Test (0) Twijfeltest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Jeetje dames wat een geklets allemaal!! Kan het niet meer bijhouden hoor haha.. @Visje85 sneu dat je zo ziek bent zeg! Hopelijk knap je snel op, wie weet heeft deze rust wel een positief effect op een eventuele innesteling!! @Evayesmamatobe balen dat je dan een signaal van je lichaam denkt te krijgen en dan is het toch wat anders! Ik had vorige ronde 6 dagen voor NOD rood en bruinverlies. Stopte na een dag maar toen toch 2 dagen te vroeg ongesteld geworden.. Dus kan me je gevoel een beetje voorstellen! Die hoop! Hier ook lekker aan het klungelen geweest.. Zaterdagavond een positieve ovu dus lekker aan de klus geweest. Zondagochtend was ie nog steeds positief dus zondagavond nog een keer klussen! Net op het moment (excuus voor de details) deed het ontzettend pijn dus het hele goedje niet in me.. Allebei flink er de pest in haha! Verloren goedje. Gisteravond nog maar even goed gemaakt! Hopelijk is het genoeg geweest, wil helemaal niet graag de mmm in! En mijn man zei het gisteren ook! Ik hoop dat het lukt! Heel schattig
Ach dat herken ik, heb ik ook al meegemaakt Maar dat er geen bloed was wil helemaal niets zeggen he, net zoals het bij mij misschien niets betekent, dat bruinverlies. Heb het laatste jaar al vaak genoeg gezien dat symptomen érg misleidend kunnen zijn. Geduldig wachten is het enige dat zal helpen vrees ik, en intussen natuurlijk toch maar wegdromen
Ohja 1 dpo de dag na eerste LH piek meting is wel logischer.. dan ben ik nu 4dpo. Als ik me dat eerder had gerealiseerd had ik misschien niet zoveel hoop gekregen vandaag Oh ships jammer! Dat kan natuurlijk ook nog gebeuren. Met al die uitdagingen die we voor de kiezen krijgen is het geen wonder dat de kans maar 10 à 15 procent is elke maand toch!
En dan vraag ik me weer af.. zou je het dan alsnog erin kunnen stoppen als je een pipetje had? Die gedachte is serieus al eens eerder bij me opgekomen
Het ene moment denk ik wat nuchterder dan de andere binnen een uur kan ik ook alweer google aan het doorpluizen zijn naar symptomen haha
Ah dat is wel heel erg balen idd! Oh wat zullen jullie gebaald hebben. Ik heb het een keer gehad met een hoestbui. Ook zo mega onhandig en zonde Fijn dat jullie het later nog een beetje goed hebben gemaakt. Ik hoop op een mooie positieve test over een kleine 2 weken.
Hahaha ik zie al helemaal voor mij . Met een vergrootglas en een pipetje op zoek. Maar serieus was het wel ook het eerste wat ik dacht, dan stop je het er toch alsnog in?
4 dpo? Je moet niet rekenen vanaf je positieve ovutest hè? Ongeveer 2 dagen na je LH piek heb je je eisprong. De dag na je eisprong begin je te tellen. dus als woensdag je ei is gesprongen, dan ben je nu 6 dpo, zoals je al eerder zei
Ik ben mijzelf alweer lekker aan het gek maken, bij nr 1 en 2 nooit zo erg gehad haha. Voelde vandaag toch weer steekjes in mijn buik dus dacht dat misschien mijn ei dan vreemd genoeg toch nog niet gesprongen was. Testje gehaald maar die is behoorlijk wit dus het zit wel goed. Toch bijzonder hier je lijf een loopje met je kan gaan nemen. Gelukkig zit ik al op 1 dpo
Zo te lezen steeds meer dames aan t aftellen tot testen / nod! Spannend... normaal gesproken voelde ik ook vanalles kan ik me nog herinneren van eerdere zwangerschappen (of ik dacht vanalles te voelen), maar tot nu toe niets bijzonders gemerkt, hmm Wanneer zijn jullie van plan om te testen? Of hebben jullie t geduld om te wachten tot na nod?
Ohh heel herkenbaar... ik heb een hele duidelijk ovu test gehad maar verder zelf niets gemerkt, dus nu soms twijfel of ie wel echt gesprongen is... nou ja even afwachten nog maar! En dit is pas mn 1e ronde