Ik wil 12 dpo gaan testen. Dat is dinsdag. Ik hoop het zo lang uit te kunnen houden. Maar ja als de innesteling pas 9 dpo zou zijn dan test ik waarschijnlijk toch nog negatief. Dus moet gewoon wachten ! Maar zal moeilijk zijn.
Oooh Meiden heerlijk om te lezen hoe jullie al kwaaltjes hebben en hopen dat het iets betekent Ik hoop superhard met jullie mee, dat dit lijstje maar flink roze mag gaan worden
Spannend groepje hier dames! Lees al veel goede symptomen! Hier steeds rommelende darmen, kan natuurlijk zoveel zijn... probeer mezelf erop te richten dat je met 5dpo nog niks kan voelen. Af en toe wel steekjes en kriebelig gevoel. We zien wel.
Kan iemand even helpen met rekenen hoeveel dpo ik juist ben? Ik had 27 en 28 dec positieve cb ovulatietesten en ben beginnen tellen vanaf 29 dec (dus vandaag 6dpo) maar klopt dit of moet ik dan tellen vanaf de 28ste? Beetje verwarrend omdat het 2 dagen na elkaar een smiley was
Ik zou dan ook tellen vanaf de 29e Je telt altijd vanaf het eerste piekmoment, dus voor nu heb je dat goed gedaan Of je ei moet snel gesprongen zijn na de piek
Ok, dankje! Ik ga naar bed met een gemengd gevoel intussen. Bruinverlies is voorbij maar mijn buik staat vanavond ironisch genoeg opgeblazen alsof ik 3 maand zwanger ben, en dat is bij mij meestal een teken van regels die gaan komen bah ik haat het dit! Sorry even een dipje.. Ik kruip er vroeg in.. slaapwel iedereen!
Och lieverd toch. Fijn dat het bruinverlies gestopt is. Ga maar lekker slapen en hopelijk voel je je morgen beter. Knuffel
haha ja hier ook ronde 1! Lekker bezig zijn we, maar vertrouwen op ons lichaam he. Ze kennen het 'kunstje' zou je zeggen
♡♡♡NOD-lijst 13 t/m 19 december 2018♡♡♡ 13 december (2) Lisa890, 28 jaar - 2de kindje - ronde 9 Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 14 december (7) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 10 Lalaatje90 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 6 Visje85, 33 jaar, 2 de kindje, ronde 3 Waxinelichtjes - 31 jr - 2e kindje - ronde 1 Jody- 39jaar- 4e kindje - 4e ronde Eva - 35jaar - 1e kindje - 5e ronde Arlo - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde met clomid, jaar bezig zonder cyclus 15 december (5) Lola3, 32jaar, 2e kindje, 6e ronde YL1992, 26 jaar,2de kindje,ronde 2 NonnieMa, 37 jaar, 2e kindje, 8e ronde Bloempje10, 1e kindje, 12e ronde MDK, 37 jaar, 3e (4e) kindje, ronde 1 16 december (1) Van - 38 jaar - 4e kindje - 1ste ronde na miskraam 17 december (2) xxdooxx, 28 jaar, 2ekindje, 1 ronde na vmk USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde 18 december (2) Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 12 19 december (2) Mauzy82 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 6 IUI (mmm) Marjo88 -30 jaar - 4e kindje - ronde 4 Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na 5e miskraam) Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Myk27, 34jaar, 3e*kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtend op eisprong (11) Wachtbankje (12) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (2) Negatieve Test (0) Twijfeltest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Ahhh arme meid! Wie weet wie weet, het kan nog alle kanten op toch? Ik ga voor je duimen en hopen dat je morgen weer wat beter voelt.
Uhm ik dacht ik waag volgende week woensdag mijn eerste test. Dan zou ik 9dpo zijn. Bij mijn dochter en ook bij mijn miskraam had ik toen al een licht lijntje. Ik ga het dan maar proberen. Liever zou ik tot die donderdag wachten maar dan moet ik al heel vroeg werken dus dat wordt niks gewoon. Dus ja woensdag met 9dpo gaan we ervoor. Ik heb 7 predictors in huis en 3 clearblues. Vind het ook wel leuk mocht het raak zijn om nog lekker iedere dag te testen hahah Ow en nog 2 van 2besure in huis totaal niet test verslaafd hoor