Als je de 27e een positieve test had, is je ei ongeveer de 29e gesprongen en is de 30e 1 dpo. Maar ik weet natuurlijk niet hoe die cb testen werken
Oh zoveel lieve berichtjes hier, dankjewel iedereen, jullie zijn echt schatten Echt fijn dat dit forum er is! Vanmorgen nog steeds opgeblazen mijn temp blijft wel stabiel, dat is al iets denk ik. Ik ga inderdaad moeten proberen van het wat los te laten allemaal, maak mezelf gek op deze manier..
Ik denk dat het bruin/rozeverlies toeval zal geweest zijn. Een opgeblazen buik is denk ik geen teken van innesteling
Ha ok.. mijn app zegt dan weer dat het vandaag al 7dpo is maarja wie zal het zeggen Nu 6dpo rekenen klinkt in elk geval veiliger ivm vroeg testen
@Lisa890 dat rekenen met dpo vind ik ook steeds lastig haha! Ik tel gewoon niet meer.. Ik kijk gewoon hoeveel dagen tot NOD En dan meestal 4 dagen ervoor begint de testdrang.. Ja dat verhaal van zondag was komisch we hebben allebei ook gedacht van zoek iets waardoor we het er nog in kunnen stoppen, maar toen moesten we beiden zo hard lachen en hadden we beiden zoiets van nee laten we daar maar niet aan beginnen! We hopen dat het genoeg is.. Ik wil eigenlijk niet meer testen voor NOD, maar dat zeg ik nu heel stoer! Weet wel dat de afgelopen maanden het testen niet nodig was want dan kondigden mijn ongi zich heerlijk aan.. Ik blijf duimen draaien hier!! Hoop zo dat het ons allemaal gegund is!! Een mooi vervroegd kerstcadeau
En weer op 6 dpo dikke witte klodder afscheiding!! Vorige ronde ook, en die daarvoor ook. Toevallig dat het steeds op 6 dpo is
Hoi dames, hoe gaat het vandaag met jullie? Ik lees al lekker veel potentiële zwangerschapssymptomen. Ik ben benieuwd wie het bij het juiste einde zal hebben Ik heb gisteravond mijn piek gehad (test donkerder dan controlestreep). Net weer getest en ik vind ik m nog positief (strepen van gelijke kleur). Welke test moet ik nu aanhouden voor het berekenen van mn eisprong?
Hier is de ronde geannuleerd helaas. Overstimulatie van 11 folikels. Zowiezo 6 boven de 16mm en groter. Dus mag nu de pregnyl spuiten en met 2 weken ongi worden. En natuurlijk een klus verbod.... hmmm Wij hebben besloten pauze te nemen tot intake IVF volgend jaar. As vrijdag eerst zien wat er met de eileider moet gebeuren
@Mauzy82 balen zeg! Even voor mijn duidelijkheid, betekent dat wanneer jij wel seks zou hebben en zwanger zou raken je kans hebt op een zesling? Ik hoop dat je eerste IVF poging gelijk een mooi gezond kindje oplevert!
Dat heb ik standaard. Ik had zaterdag een positieve test maar zondag ook nog. Maandag was de streep weer lichter en toen is die gesprongen. Dus dinsdag was ik 1dpo nu vandaag 2dpo. Bij jou dus dinsdag en woensdag positief en springt dan waarschijnlijk donderdag. Dan ben je vrijdag 1dpo.
He balen zeg! Was mooi geweest als het deze laatste poging nog was gelukt. Snap dat jullie nu even pauze nemen. Weer even relaxed en met frisse moet dr straks weer tegen aan!
Hè gatsie wat gemeen zeg! Wat een naar nieuws. Ik snap wel dat dat niet kan natuurlijk maar waarom nu ineens zoveel eitjes??? Sterkte voor jullie beiden