Ik leer hier een hoop! Omdat ik op dag 14 een eisprong had in augustus, en van het vrijen die middag (of de avond ervoor want toen hebben we het ook gedaan) zwanger was geworden, dacht ik dat de eerste dag met piek je eisprong was. Maar als ik jullie volg, dan had ik pas 48 uur later een ei, en hebben die zaadjes dus 2 hele dagen overleefd. Nieuw respect voor mijn hubby Okee dan deze ronde. Vrijdagochtend 1e piek, zaterdag was streep alweer veel lichter. 2 dagen na vrijdag is zondag. Dan is maandag 1 dpo. Dan ben ik nu nog maar 3 dpo. Ik ben vanmorgen met erge keelpijn naar de dokter gegaan, voel me grieperig.. heb al 2x 2 paracetamollen op, maar gek genoeg wel baarmoederkrampjes!
Dat is gek! Ik verlies standaard 2 dagen voor m’n lh piek een slijmprop.. zoiets 6 dpo heb ik nog niet eerder gehoord. Bijzonder dat je bij jou de klok erop gelijk kunt zetten
Oww Mauzy... we leven met je mee hoor. Maar zoals hierboven ook al werd gezegd: op naar een frisse ronde IVF.. en de kans is daar toch groter dan met IUI?
Maar even over die DPO, je NOD is daar toch ook van afhankelijk? Want de luteale fase is altijd 2 weken (uitzonderingen daargelaten), dus je NOD is op 14DPO toch?
Jeetje meid wat een vervelend nieuws!! Leef echt met je mee.. Grote teleurstelling kan ik me voorstellen!
Super dat je je piek hebt gehad! Ik zou toch ook de eerste positieve aanhouden.. Had hier net hetzelfde vorige week (dinsdag en woensdag gepiekt) en heb die van dinsdag aangehouden. Maar het is altijd een beetje gissen natuurlijk... lastig hé!
Ik leer hier ook veel hoor, weet ook pas sinds kort hoe dat juist zit met het tellen voor een eisprong Heb je goed kunnen klussen voor vrijdag? Ai ai ziekjes worden da's niet goed.. Maar ik heb al wel eens gelezen dat veel vrouwen even een mindere weerstand krijgen rond de innesteling dus wie weet Niet dat ik je wil gek maken hoor! Ik denk gewoon altijd luidop
Ok, dames... ik weet dat ik hier al een heel pakje heb lopen klagen en zeuren, sorry daarvoor! Maar nu heb ik echt een klets in m'n gezicht nodig want ik heb zonet op 7DO (ja, je leest het goed, op 7DPO) een zwangerschapstest gedaan Ik ben echt niet goed in m'n hoofd denk ik, wat bezielt me toch! Lijk soms echt een gestoord mens, het ene uur heel nuchter aan het denken en het volgende ren ik naar toilet met een testje in mijn handen En het ergste van alles is dat ik me nu dus aan het inbeelden ben dat er een heeeeel dun lijntje staat, wat natuurlijk onmogelijk is op dit moment, aarggh!! Yep, klaar voor het gekkenhuis hier
Ahhhhh nee je bent niet gek! Je wilt het gewoon HEEL ERG GRAAG! Heb je een foto vd test? Ben benieuwd.. wonderen zijn de wereld nog niet uit toch.
Hahaha pak je koffer maar vast in dan Nee hoor, dit is helemaal niet gek voor iemand die heel graag een kindje wil. Het is inderdaad vroeg, maar je hoort wel eens dat er op 7dpo al iets te zien is op een test. Dit wanneer er vroeg een innesteling is geweest.. spannend hoor
@Mauzy82 meid wat ontzettend jammer Een hele dikke knuffel en dat 2019 jullie jaar mag zijn! Ps succes vrijdag @Lisa890 je bent zeker niet gek, die test willen we heel graaaaag zien
Ik wil hem wel tonen hier maar ergens ook niet omdat ik zeker ben dat iedereen hem hier omo wit zal vinden en dan is die teleurstelling er weer zo.. Maar goed ik mag jullie ook niet teleur stellen, dus dames haal jullie beste tuur talenten boven. Ik krijg hem wel écht moeilijk op foto.. zie ook alleen maar iets als ik hem kantel.. verscheen na 1 minuut (want ik stond er als een gek op te staren met een timer erbij natuurlijk ) Ik test vrijdag nog eens geloof ik
Ach meiske, je bent niet gek, gewoon heel goed gemotiveerd Ik zou het ook zo kunnen doen. Ik snap het in jouw geval extra goed vanwege dat tussentijdse bloedverlies. Nou kom maar op met die foto!
Haha ja ze zijn al onderweg van het gekkenhuis om me op te nemen Mja ik denk dat jullie hem niet gaan zien maar ik heb gewoon zo'n gevoel dat er iets aan de gang is