Ik sluit niks uit! Haha ik ben om de 1 of andere reden ook hoopvol deze maand. Misschien moet ik mezelf daar maar eens tegen gaan beschermen door mijn verwachtingen iets te temperen
Woensdagavond en vrijdagavond heerlijk geklust (vrijdagochtend piek), maar zaterdag, net na piek weigerde mijn hengst dus
Maar goed @Lisa890, jouw test dus. Hij zegt nog niks, kun je de komende 2 dagen veel afleiding zoeken?
Ik weet niet of je een predictor mag open halen of niet maar nu is de lijn een pak duidelijker te zien, hoef zelfs niet te staren Of is dit niet meer geldig nu?
Ja toch! Thanks lieverd! Ik zat me nog te bedenken dat ik oprecht blij zou zijn als 1 of meer van jullie zwanger blijken te zijn. Een collegaatje van mij is zwanger en is er nog niet super blij mee, en dat strijkt me dan wel een beetje tegen de haren in hoor.. geef de babies aan diegenen die dolgraag willen, denk ik dan! Kunnen jullie altijd blij zijn voor een ander of steekt dat ook weleens?
Helaas mogen predictors niet opgemaakt worden Ik hoop voor je dat gevoel goed is en er over 2 dagen een duidelijk streepje staat zonder te turen.
Bij mij is dat zowat hetzelfde hier, zeker op dit forum, ik gun het iedereen zo hard. Natuurlijk doet het altijd even pijn als je verschillende op rij op roze ziet gaan hier, maar vaak is daar ook veel geduld voor nodig geweest, dus dubbel en dik gegund! Een collega van mij is nu 11 weken zwanger en ik geniet gewoon mee met haar Maar dan heb ik vb ook een schoonzus die zwanger is, oh toen had ik het zo moeilijk! Maar dat kwam ook omdat ze gewoon een vreselijk arrogant mens is die zichzelf zoveel beter voelt dan een ander maar buiten haar reageer ik tot hier toe nog vrij normaal op aankondigingen
Oh, echt..? mja ik had wel een vermoeden, het verschil was te groot na openmaken.. damn haha! Ochja het is men eigen schuld, zo vroeg testen
@Lisa890 Ik zie helaas niks, maar dat betekent niet dat je hem zelf niet ziet Beeldkwaliteit is namelijk veel slechter op een foto, hopelijk over 2 dagen een duidelijk streepje! Mijn duimen draaien
Nee helaas dat mag niet idd, jammer! Ik ben een hele slechte tuurder. Hopelijk snel een duidelijker lijntje! (Voor ons allemaal )
Mijn man is dus overtuigd dat het raak is haha. Vandaag vroeg ie: zijn je borsten serieus nu al groter? Echt ik lag dubbel, mannen... twee dagen na mn eisprong .. Bij ons was de eerste in 1 keer raak en de tweede in 2 keer (eerste poging was overigens voor mijn eerste ongesteldheid na de geboorte vd oudste dus ja de vraag is of je dat meetelt) dus ondanks dat het nergens op hoeft te slaan ga je er dan toch wel soort van uit dat het wel snel zal gaan. Maar we beseffen echt wel dat we lucky bastards zijn wat dat betreft. Fingers crossed
Bij ons was het bij de eerste ook zomaar raak, nu zijn we alweer een half jaar verder voor nummer 2. Je lichaam zal enigszins wel wat veranderen op den duur, wie zal het zeggen.
Ik lijk wel wat te zien! Vooral op de onderste. Ik heb wel gehoord dat je hem niet mag open maken omdat ie dan altijd vals positief wordt. Is dit de early of express? Want als dit de express is kriig ik ook zij om voor 9dpo te testen