Ik zag ook echt iets, hoe vaag het ook was.. leuk dat jij het ook lijkt te zien! Dan voel ik me een beetje minder gek haha. Het was de express, heb deze week 3 dozen besteld bij de op=op (die winkel hebben we niet in belgië maar gelukkig online kunnen bestellen)
Ja dan hebben jullie echt geluk hoor al 2 keer zo snel! Bij mijn eerste was het ook raak in ronde 2, nu in ronde 9 voor een 2de.. Ik ging er een beetje van uit dat het opnieuw zo vlot zou gaan, maar niet dus. Ik hoop voor jullie dat nummer 3 even vlot kan komen!
Heb er even een roze puntje bij gezet waar ik het zie. En dan vooral aan de onderkant zie ik hem. Ojee die heb ik dus ook in huis van de op is op.. als jouw test nou morgen of overmorgen echt positief is dan start ik vast ook eerder met testen wanneer ga je eigenlijk weer opnieuw testen? O hebben jullie die niet in België? Fijn dat je ze dan wel online kunt halen. Betaal je dan ook meer als 3 euro verzendkosten of blijft dat hetzelfde als hier? O ik zie nu dat die foto nou minuscuul is geworden en dat je er nu niks meer van ziet
Ja inderdaad net op die plaats! Die stipjes helpen wel, leuk! Ik ga mijn best doen om te wachten tot vrijdag, ik zal morgen laten weten of dat gelukt is Weet even niet meer vanbuiten hoeveel de verzendkosten waren, net geen 3€ dacht ik.. maarja als ik morgen én vrijdag test zit ik al door de helft van mijn voorraad heen Was jij van plan om te wachten tot nod? Ik was dat wel trouwens haha en zie nu, 7dpo en al begonnen
@Lisa890 je hebt me wel laten lachen door je reacties! Jaaaa je bent erg vroeg, maar ik begrijp heel goed hoe de testdrang je ineens in zijn macht kan hebben. Ik zie zelf niks op je normale test, maar je bent natuurlijk ook errug vroeg. Het zou me niets verbazen als jij vrijdag hier iets moois komt showen. Ik duim voor je!
Spannend hoor kan zomaar echt zijn! Als je kan wachten tot vrijdag moet het al duidelijk zijn lijkt me. Mja wel verleidelijk om morgen nog eens te doen natuurlijk Ik was van plan om woensdag te gaan testen. Dan ben Ik 9dpo. Maar nu zie ik jou met de express en die heb ik ook Dus wie weet test ik nog wel eerder hahah
Ja ik slik gewoon foliumzuur (was ik al mee begonnen een paar maanden geleden). Daarnaast wat ik normaal ook slik (magnesium, d3 en visolie). Jij?
Nu alleen foliumzuur. Maar zodra ik een posi test heb davitamon mama +. Dat heb ik nog in huis door de miskraam een paar weken geleden. Die wil ik dan gewoon weer slikken tot de bevalling en dan door met davitamon mamafit die is voor na de zwangerschap. Die had ik bij mijn dochter ook gebruikt.
Precies dit wilde ik ook zeggen! Over dat gunnen, ik kan het er ook wel moeilijk mee hebben als iemand zwanger blijkt. Een collega van mij kwam er vorige week achter dat ze al 25 weken is, dat steekt dan wel even. En mijn zus is ook pril zwanger. Ik gun het haar enorm, maar ze is de eerste ronde zwanger geraakt en ik moest wel even slikken toen ik het hoorde. Vind ik ook wel lastig, want ik wil niet jaloers zijn.
@Lisa890 ik zie volgens mij ook een vaag puntje/streepje aan de onderkant. Het zal mij idd ook niet verbazen als jij vrijdag een positieve test hebt
https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/pas-op-met-etos-zwanger-worden-multivitamine-capsules.684668/ Dit, maar zie nu dat het voor MMM geldt... maar misschien toch interessant om te lezen
Ik slik dus helemaal niks. Ik ga dit weekend eens ff op vitaminejacht. Ik hou het meestal niet lang voor en krijg snel afkeer van pilletjes slikken, maar ik ga weer een serieuze poging doen.
Dat gevoel snap ik, zeker als je hoort dat het van de eerste ronde bij iemand raak is, dan ben ik ook echt jaloers hoor.. geen mooie eigenschap maar als je iets zo graag wil kan je dat niet tegenhouden. Ik spendeer ook veel tijd aan fantaseren hoe ik het zou bekend maken aan de familie enz, nutteloos maarja, kan je ook niet tegenhouden..
Haha dat is leuk dan Ja het ene moment kijk ik naar de foto en zie ik het, een andere keer zie ik ook niets.. de test ligt ook al in de vuilbak omdat ik hem had opengeprutst en dat mocht blijkbaar niet, dus ik kan niet meer checken Vind het nu wel best moeilijk om niet teveel te hopen. Ik wil zó graag dat er een tweede streepje staat vrijdag maar besef dat die kans 50/50 is... De moed zakt weer wat weg, ups en downs altijd hier
Haha ja dat snap ik dat je niets ziet. Ik zie het ook meer niet dan wel op foto. Mja.. wil nog niet teveel hopen voor vrijdag, de teleurstelling zal weer groot zijn als het bij 1 streepje blijft