Haha oh nee ik wil je niet ook gek gaan maken Heb eerlijk gezegd wat spijt nu dat ik niet kon wachten, weer die twijfels, onzekerheid en valse hoop nu, bah! Ik hoop dat je het kan volhouden tot 9dpo
Hallo allemaal, Ik lees aff en toe mee op het forum en ben er weer aan toe om weer mee te kletsen. Ik zal me even voorstellen. Ella, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje. Ik vind het heel lastig, elke maand die negatieve test. Ik weet dat het soms langer kan duren maar vind zelf dat mijn leeftijd daar niet echt bij helpt.. Elke maand voel ik ook vanalles, en steeds andere dingen. Ik kan op geen enkel lichaamssignaal vertrouwen. Had ook met mezelf afgesproken er niet meer op te letten. Maar raad es.. ik let er weer op.. ik haat dat aan mezelf. Had 29 nov een positieve ovulatietest en ga er van uit dat ik nu 5 dpo ben. Te vroeg om ook maar iets te voelen. Heb daarnaast net een blaasontsteking achter de rug wat ook niet echt helpt (gelukkig wel nog gezellig kunnen klussen van te voren). Zit nu nog met een soort branderig gevoel in onderbuik (anders dan bij de ontsteking).. is dat enigszins herkenbaar? Of zal ik er maar van uit gaan dat het vd ontstrking komt? Die moet eigenlijk over zijn. Sorry voor het hele verhaal.. ik word er zelf wat zenuwachtig van. Verwachte dpo is 14 december
Ik neem elke dag een zakje proxeed en mijn man neemt elke dag extra zink. Het is nu pas de eerste ronde dat we dat doen dus geen idee of het al iets uithaalt. Wat gebruik jij?
Oh thanks! Ik zit zelf ook in de MMM maar bij mij zijn de medicijnen tot nu toe allemaal wel goed aangeslagen. Ik slikte deze juist op aanraden van een kennis met PCOS omdat zij sinds ze deze supplementen slikt een hele regelmatige cyclus heeft. Helaas heeft het dat effect bij mij niet gehad. Maar gelukkig ook geen negatief effect.
Oh nee niet zeggen ik was me er net bij aan het neerleggen dat het niets was haha. Ik kan het echt niet aan als die vrijdag negatief is
Predictor is open gemaakt helaas niet geldig. Geeft dan meteen valse strepen. Hopelijk komende dagen een goeie streep voor je! Zal duimen.
Je eigenlijk weet je nu nog niks he. Ik heb tot nu toe nog totaal geen testdrang en genoeg afleiding waardoor ik niet teveel nadenk over wat als. Maar goed ik ben nog maar 2dpo zoals ik me nu voel houd ik het nog wel vol tot aan mn NOD
Oooooooh sorry Ik moest het scherm wel kantelen om wat te zien... zou het een voorgedrukt streepje kunnen zijn?
Ik weet het niet, maar mijn temp werkt in elk geval ook niet mee, gisteren 37,1 vanmorgen 36,9 Voel ook plots niets meer van kwaaltje: geen steken rechtsonder, geen lage rugpijn, geen hoofdpijn, geen opgeblazen gevoel meer. Was even overtuigd dat ik een innesteling had gehad maar ik denk dat ik nu nog maar zal wachten om te testen, heb teveel schrik dat het negatief zal zijn.
Heel herkenbaar! De ene maand kan ik relaxt zijn tot nod, de andere maand (deze) heb ik heel veel hoop en denk ik bij elk steekje of krampje dat ik zwanger ben, met een enorme teleurstelling tot gevolg. Eigenlijk is het onnodig: we kunnen beter in het moment leven en genieten van elke dag. De gedachte dat je niet zwanger bent heeft geen enkel negatief gevolg, en dan kun je altijd nog blij gaan zijn als het zover is!
Ik neem de mama multi van de rode pilaren, met een vaste pil om door te slikken en een klein roze tabletje voor onder je tong voor de B vitamines en het foliumzuur. Maar een kennis van mij vertelde dat zij zelf en haar vriendinnen snel zwanger werden van de Solgar Mama multi, dus daar switch ik naartoe als de mijne op zijn.
Hoe is het vandaag dames? Hier gaat het best goed, nog maar iets meer dan een week tot m’n NOD en vooralsnog houd ik het redelijk vol. Ik zit veel te malen, maar houd mezelf wel steeds voor dat het allemaal nog niets hoeft te betekenen.
Hier intussen omowit getest vanmorgen. Gisteren zag ik echt iets, vandaag helemaal niets. Vind het allemaal verwarrend zo. Maar goed nog maar 8dpo alles kan nog zeker? Ik test pas opnieuw volgende week woensdag.. heb geen zin meer in teveel teleurstelling ervoor. Iemand al wat kwaaltjes aan het krijgen daar?