Maar kwa "gevoel" zou ik voor nod ook de early kiezen op 1 of ander manier haha maar t maakt niets. Omdat de expres eigenlijk bij de early inzat als snelle bevestiging binnen 1 minuut. Dus als je streepje zag op early kon je met de express bevestigen.
Hee meiden, ik ben weer thuis van een weekendje weg. Veel geschreven hier, moest 5 pagina’s bijlezen. Stelletje kletskousen @MotherOfAnAngel wat confronterend, die namen van de waxmelts. Ik duim dat het een teken is. @Evayesmamatobe wat stoer dat je dat durft te delen. Ik hoop dat je gevoel het bij het juiste eind heeft @Lisa890 geef de moed niet op, het kan nog! Goed dat je de testen achter slot en grendel hebt gedaan Ik heb zelf het weekend nergens last van gehad. M’n honger is ook weer weg. Toch ben ik erg hoopvol, misschien een soortgelijk voorgevoel als Eva, of misschien gewoon naïviteit maar het voelt goed. Nog maar een paar dagen tot testen, ben benieuwd!
Hoop dat ik ook tot een van die dames hoor.. deze maand opvallend weinig kwaaltjes.. vanmorgen even wat krampig gevoel in onderbuik, vanavond 1 of 2 steekjes, af en toe een vlaagje hoofdpijn maar verder niets.. we tellen af en probeer nergens op te hopen
@MotherOfAnAngel ik kan me het gevoel voorstellen.. Mijn vader is in januari overleden en we zeggen tegen mijn zoontje dat hij een sterretje is geworden! Afgelopen dinsdag was mijn moeder jarig rij ik richting mijn werk zie ik de maan met daarnaast een super felle ster! De enige nog in de lucht! Wellicht niet helemaal hetzelfde, bedoelde meer dat ik denk dat er meer is dan wij denken en dat hoop ik gewoon ook! Er word zoveel gekletst dat ik helaas niet op iedereen kan antwoorden. Heb gelezen dat er een paar meiden negatief getest hebben! Erg jammer, maar wie weet gewoon te vroeg getest! Zijn er de komende dagen nog meiden die gaan testen? Sinds vandaag heb ik lage rugpijn en wat trekkerig gevoel onderin mijn buik.. Verder geen klachten gelukkig! Begin er ook steeds meer een zwaar hoofd in te krijgen allemaal! De onderzoeken komen steeds dichterbij en dat maakt me heel erg nerveus en bang! Bang voor wat er komen gaat enzo..
Wat een prachtige foto Kijk hier naar als je je nerveus voelt. Snap heel goed dat je het spannend vind allemaal, maar misschien hebben jullie het niet nodig en blijkt dit toch de ronde voor jullie te zijn. En hebben jullie het wel nodig, is dit misschien het juiste setje Dikke knuffel
Hihi toch maar even delen Ik denk dat hij eraan gaat komen (Laatste tijd ben ik niet zo van foto’s delen, maar we kletsen al een tijdje dat ik deze wel aandurf)
Ja lijkt het wel op hè (als ze eerst lichter waren) Maar volgensmij weet jij wel hoe ovulatietesten werken ondertussen. Spannend
Dit is nieuw voor mij... Ik verlies zwart slijm (marmite kleurig en structuur) En creamy bruin afscheiding. Wat is dit nu weer Klinkt dit pcos-achtig ?
Kan iemand mij wakker schudden uit deze droom? Ik test net op 12dpo en er is een 2de lijn.. Geen neppe witte lijn maar een mooie roze die er na 1 minuut netjes op kwam.. Hoe kan dit nu ik had zó hard het gevoel dat er niets aan de hand was?? Ik durf nog niet juichen.. maar deze streep is toch echt hé?? Ik sta hier te trillen op mijn benen..
@Lisa890 Woeeeehoeeeee het is raak, de eerste roze test in ons groepje!!! Gefeliciteerd!! Dit is echt zwanger hoorrrr, geniet er van!! Nou dames, dit proeft naar meer. Hopelijk de komende dagen veel roze!! De dames die vroeg negatief hebben getest, het kan nog echt, kijk @Lisa890 dus hou hoop Ik zit op 4dpo, dus moet nog LANGGGGG wachten. Tenminste zo voelt het
Bruin/zwart is toch oud bloed? Oorzaak zou ik niet weten.. als het meer wordt, zou ik de huisarts bellen voor de zekerheid. Heb zelf nooit zwart bloed verloren.