Hier een hele slechte nacht gehad, te weinig geslapen, voor mijn gevoel wel ieder uur wakker. En dan komt de ongi ook nog, dan krijg ik heel snel migraine het liefst kruip ik weer onder de wol, maar moet werken..
Hier hetzelfde! Ook ik ben elk uur wakker geweest en kon de slaap niet vatten. Dat terwijl ik wel moe ben. Typisch allebei zo voor de menstruatie. We zullen beiden onbewust of bewust wel veel bezig zijn met de teleurstelling.
Gelukkig dat ik niet de enige ben. M’n zoontje was ook nog eens wakker en bleef maar huilen om niks. Uiteindelijk heeft papa hem weer lekker in bedje gestopt. Heb echt heel erg last van de hormonen deze week, voel me heel labiel, om het zo maar even te zeggen..
Oh wat fijn dat het bij jullie zoon direct raak was! Goed dat je probeert te vertrouwen, meer kun je niet doen. Hier inderdaad erg spannende dagen. Ik heb al helemaal uitgerekend wanneer ik zou moeten bevallen, suf hè. Ik scheel als alles goed blijft gaan zes weken met mijn zus, zo bijzonder. Mijn man gelooft het inmiddels wel maar is nog bang dat het mis gaat omdat het nog zo vroeg is. Als de test maandag nog steeds positief is zal hij al wel wat geruster zijn. Oh, kon ik ook maar wat vooruit springen in de tijd. Ik heb nog steeds wel dat tweeling-voorgevoel, helaas duurt het ook nog wel even voordat daar uitsluitsel over komt...
Ja niet leuk. Ik had het graag anders gezien. Maar goed. De vorige zw duurde ook 9 rondes dus ik hou hoop! Hoe gaat het met je? Al wat meer klachten?
Gedeelde smart Ja ik ben er vannacht ook nog een keer voor de kleine man uitgeweest. Die was aan het dromen. Gelukkig sliep hij daarna wel weer verder.
Hihihi here the same. Zit nu al met zo’n dikke pukkel op mijn kin sinds gisteren. Maar chocola is wel heeeeel verleidelijk
Niet echt eigenlijk. Maar de vorige keer kwam de echte misselijkheid ook pas rond 5 weken (en hield aan tot de bevalling... drama). Hopelijk blijft dat me bespaard deze keer.
Ja dat hoop ik wel. Dat lijkt me vreselijk. Misselijkheid is zo erg. Al hebben ze er nu wel goede medicijnen voor die je mag hebben tijdens de zw