NOD- lijst 13 t/m 19 december 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalaatje90, 15 nov 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola3

Lola3 Actief lid

4 feb 2016
    317
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik ben helemaal even niet actief geweest, zo druk met van alles. Maar nu NOD nadert wil ik toch even een kijkje nemen hoe t met iedereen gaat en of er al positieve testen zijn! :)
    Ik heb over 3 dagen mijn NOD. Durf niet te testen bang voor teleurstelling.. hoe zit het met jullie kwaaltjes? Ik heb altijd iedere maand een paar dagen voor NOD dat mijn borsten van heel gevoelig langzaam overgaan naar minder gevoelig en pijnlijke is rond NOD zo goed als weg. Altijd een goede graadmeter om te weten dat t deze maand weer niet gelukt is ... Toen ik zwanger was van mijn zoontje bleven de pijnlijke borsten tot NOD, al was de gevoeligheid toen ik 1 dag over tijd was ineens weg.. Nu zit ik natuurlijk de hele tijd aan m'n borsten te voelen of ze nog gevoelig zijn haha, helaas neemt het weet af dus bereid me weer voor op alweer een teleurstelling.. hoe zit dat bij jullie met kwaaltjes? Of is er echt geen pijl op te trekken?

Maja88 vindt dit leuk.
  2. Tan89

Tan89 Bekend lid

12 sep 2014
    911
    962
    93
    @Ella01 klinkt gek maar herken je gevoel volkomen! De wanhoop, teleurstelling en verdriet soms is dat gewoon even te veel! Ik heb het ook de afgelopen maanden gehad.. Als het deze maand niet gelukt is gaan we ook de mmm in! Mijn man heeft morgen zijn afspraak voor zijn goedje in te leveren! 27 december uitslag daarvan en intake! Ook ik vind het super spannend en kan haast niet meer geloven dat er ooit een tweede lijntje komt, gek is dat hè?

@Lisa890 is toch helemaal niet gek dat je zo onzeker bent? Snap ik wel hoor.. Gewoon lekker ‘zeuren’ daar zijn wij ook voor toch? Probeer tussendoor wel een beetje te genieten en leuke dingen te doen om de tijd een beetj te doden! Komt helemaal goed!

@xxdooxx ik zie helaas niks, maar ben een slechte tuurder! Hopelijk vrijdag een duidelijke streep! Voor nu voorzichtig gefeliciteerd!

Ok dames help me! Ik heb sinds twee dagen pijn in mijn liezen en trekkerig gevoel in mijn onderbuik.. Ik ben vandaag geloof ik 9 dpo! Wanneer zouden jullie testen? Kan me haast niet meer inhouden erg hè? Ben alleen beetje bang voor een witte test en een enorme teleurstelling.. Help!!

Lisa890 vindt dit leuk.
  3. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Nu issie miss wat duidelijker

mom2be21, Tan89, MotherOfAnAngel en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Hmm nou ik zag dus vanaf vandaag een lijntje op 9dpo. Dus het zou kunnen dat je ook wat ziet maar het is natuurlijk erg vroeg. Wat voor testen heb je in huis?

5. xxdooxx

xxdooxx Actief lid

30 jan 2015
    363
    223
    43
    Friesland
    Ik merk zelf dat mijn borsten licht gevoelig zijn. Met vlagen heel misselijk. Meer hoofdpijn dan normaal anders heb ik dat zelden. En ontzettend koude voeten als ik in bed lig die niet warm willen worden! Oja en sochtends totaal geen honger terwijl ik anders zo een broodje weg hap.

Evayesmamatobe vindt dit leuk.
  6. Evayesmamatobe

Evayesmamatobe Bekend lid

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Hartstikke mooi! Het blijft natuurlijk spannend, maar het ziet er echt goed uit voor je.

7. Evayesmamatobe

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    He rot voor je, hopelijk voel je je snel beter :)

8. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Ik zie een streepje hoor :thumup:

xxdooxx vindt dit leuk.
  9. Evayesmamatobe

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Mijn dagboek van de afgelopen dagen:

Dag 25 t/m 27: elke dag om 4 of 5 uur wakker. Voortdurende lage rugpijn en sinds maandag iets nieuws: (cd 25) een ‘harde maag’: gespannen en kramperig. Als ik er zachtjes op druk voel ik m’n maag zo zitten en is het oncomfortabel. Symptomen die meerdere keren per dag voelbaar zijn: ‘opvliegers’ want heb het erg warm, misselijk met water dat in mond stroomt (vooral voor de lunch en voor het avondeten), lichte maagkramp, duizelig, lage buikpijn, stretchgevoel van baarmoeder naar liezen.

Temp ochtend: steeds tussen 38.0 en 38.4.

Avond dag 26: negatieve test. Piepklein veegje lichtbruin met wit in onderbroek (ergens voor 16.00)

Ochtend dag 27: een veeg lichtbruin met slijm.

Ik ben verschrikkelijk bang dat dit geen plakkertje is en baal dat de test nog niks detecteerde. Ik had ook moeten wachten tot vrijdag. Ik heb alleen getest omdat ik dat bruinverlies had, anders had ik wel kunnen wachten.

10. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    @xxdooxx ik ‘m voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk knalt ie over een paar dagen!

@Ella01 dikke knuffel, ik hoop dat je snel een positieve test kunt showen en mmm is eng, maar ook noodzakelijk voor velen. Ken veel vrouwen die succesvol de mmm hebben doorlopen en nu 2/3 kindjes rijker zijn. Dat 2019 jouw jaar mag zijn!

@myka27 heb je geen predictor in huis toevallig? Want ik zie het streepje ook en vraag me nu af wat het nou betekent :oops: zou wat zijn als je al die tijd je ei aan het zoeken bent, terwijl dat ding al lekker ingenesteld is :p post je nog een update?

@USAbaby je bent nog erg vroeg 9 dpo toch? Ik zou met 11 of 12 dpo weer een poging wagen, mocht je genoeg testjes in huis hebben.

@Lola3 ga je keurig wachten op je nod, wat goed zeg :p ik ben benieuwd wiens voorgevoel juist is geweest.

@Tan89 wanneer wil je testen? Ik vind het persoonlijk dus fijner om eerst een witte test te zien en dan pas rood, maar ik begrijp ook heel goed dat velen het liever afwachten en een witte test lastiger te verwerken vinden. Ik lees dat het vaak voorkomt dat net die laatste ronde voor de mmm succesvol is. Ik hoop dat dat bij jullie ook het geval is ;)

@Lalaatje90 ben je nu echt ongesteld of is het de aanloop er naar toe? Ik vind dat wij vrouwen ons soms mogen ziekmelding vanwege die rotongesteldheid. (Mannelijke) Collega’s melden zich voor minder ziek :rolleyes:

Evayesmamatobe en xxdooxx vinden dit leuk.
  11. Mamalove2014

Mamalove2014 Bekend lid

9 okt 2014
    649
    384
    63
    @Evayesmamatobe op hoeveel dpo zit je nu? Want op zich kun je met bruinverlies beide kanten op, zowel zwangerschap als aankomende menstruatie. Ik hoop het eerste en dat je te vroeg bent geweest. Welke test heb je gebruikt?

Evayesmamatobe vindt dit leuk.
  12. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Nee, dit is de aanloop ernaartoe. Bruinverlies is nu wa donkerder geworden, maar wel meer dan gisteren. Heb maar een maandverbandje in gedaan voor het geval dat...

13. Visje85

Visje85 Bekend lid

9 nov 2018
    880
    467
    63
    Vrouw
    Vig’er
    Oh ja dat kan ik me heel goed begrijpen dat je je niet in kan houden. Kon ik ook niet. Ik zou op 12 dpo beginnen maar zelf was ik op 10 dpo al beginnen met testen. Erg hè! Helaas hier negatief dus ga door naar de volgende ronde.
    Ik hoop dat de trekken in je buik goed nieuws zijn. Zou wel heel leuk zijn hè ;)

Tan89 vindt dit leuk.
  14. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Jaaa nu zie ik hem wel!! Gefeliciteerd :D

xxdooxx vindt dit leuk.
  15. Beau28

Beau28 Bekend lid

11 jul 2018
    532
    345
    63
    Vrouw
    Jaa! Op deze foto zie ik hem! Hopen op een mooie oploop!

xxdooxx vindt dit leuk.
  16. Evayesmamatobe

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    Ik heb normaal gesproken altijd na bruinverlies vrijwel direct dat het doorzet. Nu in 24 uur alleen 2 x heel lichtbruin...
    Ik zit op 10 dpo.
    Clearblue die 6 dagen voor menstruatie zou moeten kunnen detecteren.. welke test is volgende keer de beste?

17. Evayesmamatobe

1 dec 2018
    604
    727
    93
    Vrouw
    heb nog steeds aanhoudend lage rugpijn en voor het eerst van mijn leven in de afgelopen week tekenen van bekkeninstabiliteit. Progesteron zal lekker bezig zijn? Maarja, ik weet niet meer wat ik moet denken na die nega van gisteravond.

18. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Wauw super mooie oploop...
    En “zeuren” doe je echt niet, is heel begrijpelijk.

Lisa890 vindt dit leuk.
  19. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Dikke knuffel

20. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675