Hey meis het zou ook kunnen door het hele harde persen dat er een klein adertje is gesprongen. Bedoel alles is nu heel goed doorbloed en gevoelig door je zwangerschap. Ik hoop dat het niets is en het rood 8 maand weg blijft !
Ik hoop dat mijn huisarts ook wat geruststelling kan geven straks. Ik heb het niet in de hand hé, kan mezelf alleen maar goed verzorgen. Ik ga in elk geval meer vezels beginnen eten voor mijn stoelgang. Bedankt meid!
Ja zeker zou ik ook even naar toe gaan. Bedoel alle geruststelling is meegenomen. Ja vezels en goed blijven drinken en bewegen. Soms krijg je wel iets van macrogol/movicolon zakjes voor te ontlasten. Succes
Fijn! En ik snap je helemaal! Hadden we maar een buikluikje & een tijdsversneller he Mooi! Gefeliciteerd
Hoe gaat het nu met je? Geen bloed meer gehad? Kan best natuurlijk. Hoeft niets raars te zijn. En geen klachten?
Dit dus @Maarr ik had 4 dec positieve test en ik ben vandaag 7dpo @Visje85 heeft je menstruatie nog doorgezet?
Ik heb hier niet veel meegeschreven. En vanmorgen bloed. Dus ik mag op rood helaas. Succes nog voor de dames op het wachtbankje. Hopelijk nog veel roze. En voor de dames met een 2e streepje: gefeliciteerd!! Hopelijk allemaal plakkers
Nee nog niks op dit moment. Ook geen krampen meer. Maar zal zo wel komen. Voel ook verder niks hoor. Dus raak zal het echt niet zijn. De afgelopen dagen al zoveel klachten gehad van aankomende ongi.
Ik durf niet te testen! Na 2 hele kleine veegjes lichtbruin dinsdag en woensdag en aanhoudende lage rugpijn, beurse onderbuik naar liezen toe, sterker ruiken, erge duizeligheid en af en toe (bijna) braken, heb ik weer hoop gekregen Ik ga pas testen als ik kots en kots misselijk ben!
Thanks allemaal! Hopelijk gaat ie de komende dagen oplopen... jeetje dan heb je een positieve test in handen en dan heb je meteen weer andere spanning. Ik lees dat ik niet de enige ben daarin... En balen zeg, de dames die op rood gaan... Hopelijk brengt begin 2019 goed nieuws voor iedereen