Gefeliciteerd voor de dames die roze testen!!! Ik dacht er 3 te zien??? Mezelf weer op rood gezet, had ik al gedaan, maar iemand had waarschijnlijk de verkeerde lijst gepakt.
Bedankt meiden voor jullie antwoord op mijn mogelijke miskraam of wat het ook was... niets meer verloren daarna qua weefsel oid, wel weer ouderwets goed ongesteld nu. Heb geen hcg test meer gedaan, het maakt niet uit of ik zwanger was of niet, het is nu sowieso weg dan. Hoop alleen dat er geen restweefsel kan achterblijven als het wel zo was. Ik zie toch al een paar meiden met goede testen! Gefeliciteerd!!
Dikke knuffel En in de gaten houden of je geen buikpijn hebt en erger wordt. Als het iets is geweest en er zal iets achterblijven zul je symptomen gaan krijgen zoals een zwangerschap
Ja echt hoor Zo vervelend dit hè? En bij jou zeker ook met die gekke zwangerschapstesten er tussendoor
Hallo lieve dames ik ben zojuist helaas ongesteld geworden.. op naar ronde 7 alweer... Begin er nu toch wel moeite mee te krijgen .. sterkte voor de andere dames op rood en veel succes voor de dames die roze testen!!
@Lisa890 bedankt, maar ik ben nog erg onzeker omdat het nog zo vroeg is. @Evayesmamatobe heel lief van je! Ik gun jou ook een plakbaby. Hopelijk is het deze ronde raak. Probeer mijn tip van de granaatappelsap voor de zekerheid uit @Bloempje10 wat rot zeg! Ik hoop dat je gewoon te vroeg bent geweest (action is geen gevoelige test) of dat je urine niet geconcentreerd genoeg is. Zolang je nog niet ongesteld bent, is er hoop. @MotherOfAnAngel wat verwarrend zeg die testjes. Nu het opgedroogd is, lijkt het redelijk gelijk inderdaad. Heb je ook met andere merken dat soort streepjes? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want deze onzekerheid over een ei is ook niks. Kunnen ze vanuit het zkh niets voor je betekenen, bijv een echo om te kijken wat er nu speelt? Of werkt dat niet zo? @myka27 wat een rollercoaster zeg. Ik ben toch benieuwd wat jouw lichaam nu aan het doen is, hopelijk krijg jij ook snel duidelijkheid. Blijf het wel raar vinden hoor dat streepje.. @Lalaatje90 @Waxinelichtjes en @Lola3 veel succes met de nieuwe ronde en hopelijk starten jullie 2019 met een mooie test! Dikke knuffel!
Ja niks aan... Maar ik kan me nu neerleggen dat dit de pcos is, en kan ik me instellen op hele lange rondes. Een zwangerschapstest ga ik voorlopig niet meer doen
Aah balen van je ongi Snap dat het steeds meer tegen staat, ik hoop voor jou dat je een mooi begin van 2019 gaat hebben
Haha ja wat je zegt een rollercoaster, wat opzich voor mij wel te verwachten was. Had hoop door mijn eerste ronde, maar nu met al die gekke strepen weet ik bijna zeker dat ik de pcos toch nog actief heb. Kan niets anders dan me instellen op lange rondes
Vandaag is mogelijk mijn NOD, Als ik wel een eisprong heb gehad. Testen voor de zekerheid ? Mogelijk 12 dpo of juist nog geen eisprong gehad... Ligt eraan of die gesprongen is na de piek
Ik heb gisteren een test gedaan die was wit. Dus probeer het maandag weer. Krampen zijn ook helemaal weg nu.
Ik mag denk ik stoppen met testen hier. Mijn teststreep is donkerder dan de controlestreep Ik heb nu toch een gerust gevoel over mijn 2de bloedtest dinsdag
Hè gatsie! Ik snap je gevoel helemaal hoor. Wachtend duurt zo lang. Vooral omdat je niet weet of het ooit lukt. Als iemand je zou zeggen met bijv ronde 12 is het raak dan ga je positief verder. Maar nu weet je helemaal niks. En dan ook nog al die mensen in je omgeving! Ik snap de frustratie. Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben over het onderzoek. Dan weet je een beetje hoe jullie ervoor staan. Dikke knuffel van mij