@Maarr : ja haha hopen wij ook! Spannend hor... Balen van jou zeg had het andere gehoopt voor je ! Dikke knuf
Klinkt wel heel spannend. Ik ben heel benieuwd morgen. Ik ga woensdag weer testen. Ik dacht op ongi te gaan maar die blijft uit. En negatief getest. Of mijn ei is later gevallen dan normaal of anders. Maar ben nu 4 dagen over tijd terwijl ik altijd stabiele cyclussen heb. Maar ben wel een aantal weken goed ziek geweest. Dus misschien heeft mijn lichaam mijn herstel wel voorgetrokken en de eisprong uitgesteld. Maar wel heel veel onzekerheid. Ik ga morgen vroeg snel kijken of je nog steeds een lijntje ziet
Oooh Meis dit zou toch fantastisch zijn. Ik durf niet met zekerheid te zeggen of dit nog pregnyl is, maar lijkt me toch dat deze er dan al uit moest zijn nu Spannendddddd
Ik denk haast zoals je zegt dat je ei dit keer toch later is geweest omdat je zo ziek was. Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Het zou best kunnen dat je eisprong later is geweest door het ziek zijn zoals je zegt.. spannend nu hoor! Hebben jullie de dagen na je vermoedelijke eisprong ook nog geklust of is er nu minder kans dat het raak is? Ik blijf duimen!!
Oh nee ik had echt iets anders verwacht met je testje te zien.. sorry meid hele dikke knuffel. Maar ik vind het echt bizar dat je al meerdere rondes zo'n lijntje te zien krijgt.. volgens mij was er toch echt iets aan de gang dan, niet? Ik hoop dat je vlug wat meer duidelijkheid krijgt.
Ik ben nog niet ongesteld geworden, maar heb terug ongesteldheidspijn. Hopelijk komt het er niet aan!! Heb ineens rode Schaamlippen
Ja we zijn wel gewoon doorgegaan met klussen doen we altijd wel. Maar niet echt om de dag of zo. Ook wel eens twee dagen niet of twee dagen achter elkaar. Als hij dan echt laat is geweest dan denk ik 10-12. Toen hebben die dag geklust en de dag ervoor. Maar ja ik weet het echt niet meer
Ja haha dat is het spannendste nu of t pregnyl is of niet. Ben er wel bang voor hoor. Heb wel wat klachtjes waardoor ik kan gaan twijfelen maar we moeten toch zien wat de test gaat doen in de loop van de ochtend. Ik laat het weten offcourse
@Visje85 : spannend zeg wat een rollercoaster weer... dat met een zoektocht naar een eitje. Dat lijkt me nog wel tig x zo spannend als de mmm. Ik hoop en duim me suf voor je !
Ik heb duidelijkheid. Vanmorgen ongesteld geworden. Helaas, maar wel fijn dat ik nu duidelijkheid heb. Op naar de volgende ronde. Nu maar weer ovu testen gebruiken
Helaas ongi geworden. Maar wel fijn dat ik nu duidelijkheid heb. Is mijn eitje op 4 dec gevallen. We hadden 2 dagen daarvoor geklust. Dus dat is te lang geweest. Ik merk wel dat het echt niet langer dan 24 uur van te voren moet zijn dat het mogelijk raak kan zijn. Om de dag klussen is te lang voor ons. Denk ik althans. Je weet het natuurlijk nooit.