Thanks. Ik had me al aangemeld voor de volgende lijst omdat ik negatief testte. Nu kan ik definitief aansluiten. En heb jij nog weer getest?
Helaas ik kan op rood ♡♡♡NOD-lijst 13 t/m 19 december 2018♡♡♡ 13 december (2) Lisa890, 28 jaar - 2e kindje- ronde 9 Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 14 december (7) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 10 Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Visje85, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Waxinelichtjes, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jody- 39jaar- 4e kindje - 4e ronde Eva - 35 jaar - 1e kindje - 5e ronde Ella 01, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 15 december (4) Lola3, 32jaar, 2e kindje, 6e ronde YL1992, 26jaar,2de kindje, ronde 2 Bloempje10, 1e kindje, 12e ronde MDK, 37 jaar, 3e (4e) kindje, ronde 1 16 december (1) Van - 38 jaar - 4e kindje - 1ste ronde na miskraam 17 december (4) xxdooxx, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde na vmk USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde Beau28, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Arlo - 29 jaar - 2e kindje, 1e ronde met Clomid (MMM) 18 december (5) Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 12 Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 NonnieMa - 37 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kaartie2405 38 jaar 2e kindje ronde 12 19 december (1) Marjo88 -30 jaar - 4e kindje - ronde 4 Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na 5e miskraam) Myka27, 34jaar, 3e*kindje, ronde 2 Totaal: 26 Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (11) Zwanger (3) Ongesteld (9) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfeltest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Aah nee jammer. Geen fijn nieuws, maar inderdaad wel eindelijk duidelijkheid nu. Volgens mij kan 2 dagen ervoor wel voldoende zijn maarja wij hadden elke maand dagelijks seks rond mijn eisprong en het heeft ook 9 maand geduurd voor er eentje raak zat. Koppige zaadjes en eitjes!! Veel succes in de volgende ronde!!
Ja het blijft een wondertje. Waar alleen moeder natuur invloed op heeft. Mijn eerste kindje heeft ook 9 rondes geduurd. Ik heb mezelf dus ook wel voorgenomen niet eerder dan na een jaar proberen te gaan zeuren Maar je krijgt toch weer een beetje hoop als je menstruatie uitblijft. Kan natuurlijk ook wel zo zijn dat er iets was. Zeker omdat ik zoveel krampen een week na mijn eisprong had. Maar dat het geen geslaagde innesteling is. Dan gaat de hcg niet door met opbouw. En zul je ook niet positief testen. Maar de menstruatie duurt dan wel langer voordat hij los komt. Hoe voel je je nu? Al wat meer kwaaltjes?
Oooh jammer!! Pfff wou het graag anders zienn! Hopelijk is het de volgende ronde raak! Wens je een vruchtbare 2019 toe! Ik ben nog steeds niet ongesteld heb soms even ongesteldheidspijn, maar toch word ik niet ongesteld. Als ik nu zwanger zou zijn eventueel, ik heb morgen een operatie onder narcose voor mijn tand. Zou dat slecht zijn voor mijn eventuele zwangerschap
Ja dat is zo, als je overtijd gaat heb je ineens die hoop he, is maar heel normaal. Ik zie nu pas dat je zoon ook van 2013 is, de onze is van oktober '13 Was het bij jullie ook een bewuste keuze om wat te wachten voor een 2de? Ik kijk er wel erg naar uit dat onze zoon alles heel bewust zal ervaren nu. En oh zo makkelijk dat hij al goed zelfstandig is met veel! Ik voel me op dit moment vreselijk maar dat komt door een griep, bah.. Verder erg gezwollen en pijnlijke borsten en heeel moe... dus dat valt nog goed mee, mag zo blijven haha!
Hier ook twee dagen ervoor, mocht ook niet zo zijn... deze ronde gaan we klussen als ik eipijn heb, dan zitten we er een paar uur voor. Hopelijk gooien we 6
Helaas ik kan ik ook op rood ♡♡♡NOD-lijst 13 t/m 19 december 2018♡♡♡ 13 december (2) Lisa890, 28 jaar - 2e kindje- ronde 9 Maja - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 14 december (7) Vrauwke, 38 jaar, 2e kindje, ronde 10 Lalaatje90, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Visje85, 33 jaar, 2de kindje, ronde 3 Waxinelichtjes, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 Jody- 39jaar- 4e kindje - 4e ronde Eva - 35 jaar - 1e kindje - 5e ronde Ella 01, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 15 december (4) Lola3, 32jaar, 2e kindje, 6e ronde YL1992, 26jaar,2de kindje, ronde 2 Bloempje10, 1e kindje, 12e ronde MDK, 37 jaar, 3e (4e) kindje, ronde 1 16 december (1) Van - 38 jaar - 4e kindje - 1ste ronde na miskraam 17 december (4) xxdooxx, 28 jaar, 2e kindje, 1e ronde na vmk USAbaby, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde Beau28, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 9 Arlo - 29 jaar - 2e kindje, 1e ronde met Clomid (MMM) 18 december (5) Maarr - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Tan89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 12 Mamalove2014 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 3 NonnieMa - 37 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kaartie2405 38 jaar 2e kindje ronde 12 19 december (1) Marjo88 -30 jaar - 4e kindje - ronde 4 Datumloos (2) MotherOfAnAngel - 24 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2e na 5e miskraam) Myka27, 34jaar, 3e*kindje, ronde 2 Totaal: 26 Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (8) Zwanger (3) Ongesteld (11) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfeltest (0) Wil je op de lijst? Klik dan op "reageer" bij de meest recent geplaatste lijst, haal de [ QUOTE= ....] [ /QUOTE] aan het begin & einde van het bericht weg! Vul je: "naam - leeftijd - kindje - ronde " in. Belangrijk! Pas ook de totalen naast de datum, onderaan en in het overzicht aan! Zo blijft alles overzichtelijk.
Helaas hier is het ook door gezet, merk dat ik er nu minder goed mee om kan gaan als voorgaande cyclussen! Zal wel te maken hebben dat dit de laatste van het jaar was en we nu definitief de 2 jaar bereikt hebbben Alle zwangeren een hele fijne zwangerschap toegewenst en een hele mooie baby in augustus!! Meiden op het wachtbankje heeeel veel succes, ik duim mijn duimen eraf voor jullie! Meiden op rood een dikke knuffel en misschien tot de volgende (hopelijk) succes volle ronde
Ik zou het wel aangeven dat je mogelijk zwanger kunt zijn. Ik weet niet wat ze dan zeggen. Lijkt me wel schadelijk maar kan ook zijn dat het alleen in het bloed komt de narcose. Dan kan het nu nog niet schadelijk zijn. Bloed contact komt later pas in de zw. Alcohol bijv gaat ook in de lichaamsvochten zitten. Dus ook in de baarmoeder. Ik ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt.
Ja we hebben heel lang getwijfeld. Ik heb een bindweefsel ziekte waardoor een zw best gevaarlijk kan zijn. Ik dacht altijd wees gezegend met 1 kindje. Er zijn er zoveel die zo graag 1 kindje willen en het niet mogen ontvangen. Maar het blijft kriebelen. En nu ik een tijdje heel stabiel lichamelijk ben durf ik het wel. Vandaar dat mijn eerste ook een keizersnede is geworden omdat natuurlijk bevallen te risico vol was met de mogelijke uitkomst een rolstoel. Ik ben mega flexibel en alles schiet snel uit de kom. Wel een mega goede zw gehad anders had ik het waarschijnlijk wel uit mijn hoofd gelaten. En idd hij is nu heel zelfstandig dus hij zou mamma ook heel goed kunnen helpen nu Maar we hebben wel gezegd we proberen het een jaar, wil het niet dan laten we het zo. Dan heeft het misschien wel gewoon zo moeten zijn.
Vanmorgen weer getest met urine die bijna waterig was en had net geplast. Er is nog een tuurlijn maar vermoed pregnyl. Morgen maar weer...
Ja zeggen er meer maar zie dat zelf niet zo. Als tie volgens jullie duidelijker is als gisteren kan dat positief zijn.
Ik ga vanavond nog is een keer testen met een 2v5 test en als het dan terug negatief is dan is mijn menstruatie gewoon in aantocht