De pijn valt wel mee gelukkig. Ovulatietest was ook ietsje lichter... de pijn voelt als constante steken bij je heupbot. En iedere keer als je gaat zitten flink bewegen dan krijg je steeds weer van die steken. Ook een zeurende pijn straalt uit naar m’n been.
Ja zou dat echt te maken hebben met het ouder worden Dan moeten wij hier ook echt iets beter ons best gaan doen. Al moet ik zeggen dat wij hier best tevreden mogen zijn met onze bedprestaties
Normaal rond de 27 a 28 dagen. Maar omdat mn ei er nog niet is ga ik er vanuit dat er een paar dagen bij op komt nu
Hier het idee dat mijn ei wel eens eerder zou kunnen gaan komen. Berekening was 5-12, maar als ik naar mijn lichaam signalen kijk denk ik niet dat ik zolang nog hoef te wachten. Hieronder mijn ovu testjes
Hier weer een echo gehad vanmorgen. 3 folikel 10mm. 1 van 9mm Vrijdag terug komen en hopen dat er maar 2 doorgroeien en de rest stopt. Even weer spannend dus.
Ow dan ben je nog wel op tijd Mijn eipijn wordt erger, dus dit is echt de laatste groeipijn. Zal ie vannacht wel springen. Is meestal het geval, dan heb ik de volgende ochtend geen pijn meer.
Fijn hoor! Dan lekker vanavond nog maar samen onder de wol Oh ja ik ben nog wel op tijd. Begin het nu wel een beetje jammer te vinden dat ik vrijdag en zaterdag niet kan testen. Ben dan weg met een vriendin. Die weet niet dat we bezig zijn
Gewoon een plastic bekertje meenemen naar de wc. Stick erin dopen en dan gelijk in je handtas doen. Plastic bekertje in de prullenbak en later kijken hoe de test is. Ik zou het doen hoor als ik geen andere optie had
Ik denk wel dat de levensvatbaarheid achteruitgaat als we ouder worden. Ook mijn cyclus is niet meer hetzelfde als toen ik 25 was. Duurt langer voor ik weer onpilt ben etc. Maar goed helemaal zullen we het niet weten. Gewoon heel veel plezier maken
Vandaag had ik roze glibberig slijm. Te samen met wat ovulatiepijn. Heb eigenlijk nog nooit een ovulatiebloeding gehad. Ik denk dat dat het is. Kennen jullie dat wel? En zo ja kreeg je dat voor tijdens of na de eisprong. (Gebeurd natuurlijk net nu ik deze ronde niet meer aan ovu testen ben begonnen omdat ik dacht mijn lichaam wel weer te snappen ) Ben heel benieuwd